Gå til innhold

Vi venter på det lille knøttet vårt!

My84

Anbefalte innlegg

Gjest asanti

Kjempefin mage og så flink du har vært å tatt bilder såpass ofte. :) Jeg har vært skikkelig dårlig på det. Angrer en god del ja.

Koselig med en til ultralyd, satser på at jordmor har rett at snuppa har lagt seg rette veien. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjempefin mage og så flink du har vært å tatt bilder såpass ofte. :) Jeg har vært skikkelig dårlig på det. Angrer en god del ja.

Koselig med en til ultralyd, satser på at jordmor har rett at snuppa har lagt seg rette veien. :)

Merker at det er skikkelig tiltak å få tatt de magebildene nå, men nå er det jo bare noen få uker igjen så da må jeg ihvertfall ta ett i uka nå på slutten. ;)

Ja jeg krysser fingre og tær for at ultralyden bekrefter hodeleie! Spennende! :danse:

For en flott mage! :hoppe:

:helen:

------------------------

De siste nettene nå har jeg sovet såååå godt! :sleeping: :nigo: Har jo slitt med mye ryggsmerter om natten som har holdt meg våken, men etter at samboer begynte å massere ryggen min hver kveld før vi legger oss har det blitt så mye lettere å få sove! Og så har jeg funnet en god stilling å ligge i, så lenge det varer da. :fnise: Ikke har jeg måttet på do i løpet av natten heller. Det er herlig å få sove hele natten uten noe særlig oppvåkning, får jo mye mer energi! :hoppe: Men jeg merker at søvnbehovet øker nå, er stadig vekk stuptrøtt midt på dagen, og sånn har jeg ikke hatt det tidligere i graviditeten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De siste nettene nå har jeg sovet såååå godt! :sleeping: :nigo: Har jo slitt med mye ryggsmerter om natten som har holdt meg våken, men etter at samboer begynte å massere ryggen min hver kveld før vi legger oss har det blitt så mye lettere å få sove! Og så har jeg funnet en god stilling å ligge i, så lenge det varer da. :fnise: Ikke har jeg måttet på do i løpet av natten heller. Det er herlig å få sove hele natten uten noe særlig oppvåkning, får jo mye mer energi! :hoppe: Men jeg merker at søvnbehovet øker nå, er stadig vekk stuptrøtt midt på dagen, og sånn har jeg ikke hatt det tidligere i graviditeten.

Snille mannen:-)

Mannen masserer her og. Merker faktisk atjeg blir bedre bare av å ha han nært. I går var ryggen kjip, men da mannen kom hjem på kvelden, ble alt litt bedre bare av litt omsorg, selskap og medfølelse;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig mage! :hjerte: Gøy å se på utviklingen fra start til slutt :Nikke:

Kjempefint at hun har funnet ut at det var riktig å snu seg med hodet ned :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snille mannen:-)

Mannen masserer her og. Merker faktisk atjeg blir bedre bare av å ha han nært. I går var ryggen kjip, men da mannen kom hjem på kvelden, ble alt litt bedre bare av litt omsorg, selskap og medfølelse;-)

Ja, de er gode å ha disse mennene. :rodmer: Vi fortjener litt ekstra omsorg og medfølelse nå syns jeg, vi gjør jo tross alt en kjempejobb med å ruge! :jepp:

Nydelig mage! :hjerte: Gøy å se på utviklingen fra start til slutt :Nikke:

Kjempefint at hun har funnet ut at det var riktig å snu seg med hodet ned :)

Takk, Lollipop! :) Ja, det var en lettelse! Får bare håpe hun ikke har snudd seg rundt igjen på ultralyden i morgen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er hodeleie bekreftet på ultralyd! :strix: Hurra! :danse: Deilig å slippe å tenke noe mer på det ihvertfall. Nå blir hun mest sannsynlig liggende sånn fikk jeg beskjed om, selvom hun har det ganske romslig der inne ennå. ;) Fikk ikke vite noe om størrelsen hennes da, men fikk nok en gang beskjed om at det er en jente. :fnise: Det var visst godt med fostervann også. Ikke rart jeg har stor mage. :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Clafoutis

Så flott, My, kan tenke meg at det var en deilig beskjed å få :jepp: Og fostervannet spiller jo helt sikkert inn på størrelsen på magen, ja!

Sa de noe om størrelse, eller? Om hun var gjennomsnittlig eller litt over eller litt under? Ikke at det trenger å bety noe heller, jeg var på UL pga morkaken i uke 32, og fikk da vite at han var ganske gjennomsnittlig stor. Men da jeg fødte 37+2 veide han 3,6 kg, altså en del større enn snittet!

Edit: skrivefeil :)

Endret av Clafoutis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå så bra at ho har snudd seg :hoppendeglad:

Da er det snart bare å telle dager til den store dagen :rodmer:

Teite meg er jo kjempemisunnelig på deg som skal få oppleve en fødsel. Jeg er jo helt på tryne :P Og et veldig levende bevis på at JA.. man kan absolutt fullstendig glemme hvor vondt det var. Det jeg husker mest av smerte var hvor vondt jeg hadde i halebeinet i ukene etterpå. Og ikke minst hvor EKSTREMT støl jeg var når jeg våkna morra halvannet døgn etter fødselen :fnise:

Hvordan gikk det foressten med strikkeproskjektet ditt?? Kom du i mål? :)

Håper du får en nydelig dag foressten :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott, My, kan tenke meg at det var en deilig beskjed å få :jepp: Og fostervannet spiller jo helt sikkert inn på størrelsen på magen, ja!

Sa de noe om størrelse, eller? Om hun var gjennomsnittlig eller litt over eller litt under? Ikke at det trenger å bety noe heller, jeg var på UL pga morkaken i uke 32, og fikk da vite at han var ganske gjennomsnittlig stor. Men da jeg fødte 37+2 veide han 3,6 kg, altså en del større enn snittet!

Edit: skrivefeil :)

Nei, de sa faktisk ingenting om størrelsen. :vetikke: Angrer på at jeg ikke spurte, men jeg fikk liksom inntrykk av at de hadde dårlig tid (sånn er det jo alltid på sykehus). Så det blir en overraskelse når hun kommer! Tenk om jeg føder like tidlig som deg da, om en uke!! :blink: Nå må jeg forte meg å gjøre ferdig alt!! :)

Åååå så bra at ho har snudd seg :hoppendeglad:

Da er det snart bare å telle dager til den store dagen :rodmer:

Teite meg er jo kjempemisunnelig på deg som skal få oppleve en fødsel. Jeg er jo helt på tryne :P Og et veldig levende bevis på at JA.. man kan absolutt fullstendig glemme hvor vondt det var. Det jeg husker mest av smerte var hvor vondt jeg hadde i halebeinet i ukene etterpå. Og ikke minst hvor EKSTREMT støl jeg var når jeg våkna morra halvannet døgn etter fødselen :fnise:

Hvordan gikk det foressten med strikkeproskjektet ditt?? Kom du i mål? :)

Håper du får en nydelig dag foressten :klemmer:

Ja, det er deilig å slippe å bekymre seg for seteleie! :) Veldig godt å høre at du kunne tenke deg å føde igjen faktisk, da kan det jo ikke være sååå ille! :ler:

Er ikke ferdig med strikkeprosjektet ennå, trenger litt hjelp av en venninne som har vært på ferie, så må møte henne snart så jeg kommer videre. :Nikke: Heldigvis ikke så mye igjen! Må forte meg nå!! :P

-------------------------------------------

Huff, har hatt en fæl start på helga. :( Fikk omgangssyke natt til fredag, tror aldri jeg har vært så dårlig noen gang. :( Heldigvis ga oppkastet seg fort, men jeg har fortsatt å være kvalm og slapp og er det ennå...har ikke matlyst men prøver å presse i meg litt. Det blir jo en ond sirkel for om jeg ikke får i meg mat vil jeg jo fortsette å være slapp. Og magen er skikkelig i ulage, det romler så høyt nedi der at jeg er redd lille My blir døv. :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at hun ligger rett vei!!

God bedring, høres i særlig godt ut.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt du slapp oppkastet så lenge, da :klem: Omgangsyke er noe shit.. Håper det går fort over!!

Herlig at lille My ligger riktig vei :danse: Også så snill mann du har som masserer ryggen din :hjerte:

Masse god bedring til deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Clafoutis

Uff stakkars deg, omgangssyke som høygravid hørtes fryktelig slitsomt ut :tristbla: Får håpe det går fort over også!

Goooood bedring til deg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt å høre at hun ligger rett vei!!

God bedring, høres i særlig godt ut.....

Godt du slapp oppkastet så lenge, da :klem: Omgangsyke er noe shit.. Håper det går fort over!!

Herlig at lille My ligger riktig vei :danse: Også så snill mann du har som masserer ryggen din :hjerte:

Masse god bedring til deg!!

Uff stakkars deg, omgangssyke som høygravid hørtes fryktelig slitsomt ut :tristbla: Får håpe det går fort over også!

Goooood bedring til deg :klem:

Takk for det, jenter! :blomst: Omgangssyke som høygravid kan definitivt ikke anbefales nei.... Nå går det heldigvis rette veien, og jeg klarte å spise et helt rundstykke til frokost! :danse: Kanskje blir det en tur ut i sola etterpå også! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, så kjipt med omgangssyken. Ser for meg at det er mareritt å bøye seg over do med den store magen! :(

Ønsker deg en solfylt og frisk søndag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, så kjipt med omgangssyken. Ser for meg at det er mareritt å bøye seg over do med den store magen! :(

Ønsker deg en solfylt og frisk søndag! :)

Huff nei det var et mareritt. :tristbla: Nå satser jeg på å holde meg frisk som en fisk fram til fødsel! :Nikke::pls:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff nei det var et mareritt. :tristbla: Nå satser jeg på å holde meg frisk som en fisk fram til fødsel! :Nikke::pls:

Off ja, det er så vondt å kaste opp med den store magen.. Når magemusklene trekker seg sammen og det føles som om barnet bare blir helt skviset, yurk. Satser alt på at du nå får være frisk fremover :enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off ja, det er så vondt å kaste opp med den store magen.. Når magemusklene trekker seg sammen og det føles som om barnet bare blir helt skviset, yurk. Satser alt på at du nå får være frisk fremover :enig:

Du vet vel alt for godt hvordan det føles ja. :( Æsjameg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, hvis du føder like tidlig som meg, er du mamma om 4 dager, My :Nikke: Hvordan føles det???

Helt surrealistisk!!! :bond::fnise: Nå må jeg forte meg å få ferdig alt, tenker jeg!! Jeg skjønner virkelig ikke at fødselen kan være så nært forestående. Men jeg begynner å bli veldig klar for å møte lille My og til å bli litt lettere til beins, så hun får bare komme når hun er klar! :rodmer: Men jeg håper egentlig hun venter et par uker til. ;) Hadde du noen følelse av av at du kom til å føde tidlig, eller kom det som et sjokk på deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...