Gå til innhold

Vi venter på det lille knøttet vårt!


My84

Anbefalte innlegg

gratulerer med ei lita jente :) Og jeg gjetta riktig :biggrin: wee..

Deilig å få det overstått da. Nå kan shoppinga begynne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så gøy! :hoppe:

Så herlig med en liten jente :hjerte::strix:

Så kos med en liten jente og så herlig at alt så fint ut ellers også :)

Gratulere med jente og at alt så fint ut. Koselig! Har dere vært å shoppet litt rosa? ;)

gratulerer med ei lita jente :) Og jeg gjetta riktig :biggrin: wee..

Deilig å få det overstått da. Nå kan shoppinga begynne :)

Takk alle sammen!! :helen:

Vi har vært og shoppa litt rosa allerede ja! :lur: Ikke så mye, jeg vet at vi kommer til å arve masse fine klær så får se på det får jeg går amok i butikken. Men vi kjøpte en nydelig body/pysj med rosa blomster og en søt rosa fleecebukse. :rodmer: Først etterpå så jeg at bodyen var fra Ralph Lauren, flott skal det være. :fnise: Men den var ikke så dyr i forhold til de andre klærne i butikken da.

Tenk at jeg skal bli mamma til en liten jente...det er fantastisk!! :babyjente: Termin ble flyttet til 7.april, så da er jeg 17+4 på vei.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wee - jente du også! Er så gøy å vite kjønnet, da ble det plutselig et lite menneske for meg iallefall;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wee - jente du også! Er så gøy å vite kjønnet, da ble det plutselig et lite menneske for meg iallefall;-)

Ja, jeg føler det på samme måten! :) Det blir enda mer virkelig når vi kan snakke om "henne" istedenfor "den". :Nikke: Morsomt at vi begge skal ha jenter da. :rodmer:

Gratulerer, så utrolig kjekt! :)

:helen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte jo bare få meg en skikkelig rosa jente-ticker. :fnise: Lillejenta spreller skikkelig inne i magen om dagen, jeg kjenner det bare oftere og oftere! Det er så koselig!! :nigo: Var så stas å få se henne igjen på ultralyd, har litt lyst til å dra på en 3D-ultralyd også kanskje...får vurdere det. ;)

Idag er det rydding som står på planen her hjemme, vi skal snart sette igang med ombygging her sånn at vi får et barnerom. :Nikke: Da må soverom, gang og bod tømmes...litt av en jobb. Vi har alt for mye ting. :rolleyes: Gleder meg masse til å innrede barnerommet da. :rodmer:

Endret av My84
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så nydelig ticker :hjerte:

Hihi, ja ikkesant! :hjerte:

Åh, jeg ble skikkelig glad da jeg så signaturen din! Kjempesøt! :rodmer:

Skikkelig sukkersøt. ;):rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Macaron

Kjempesøt ticker, ja :rodmer:

Så herlig at dere kan få barnerom ved å bygge om litt, vi bor jo i en toroms, og skulle gjerne hatt bedre plass.. Skal jo heldigvis flytte i løpet av neste år da, men likevel, skulle gjerne hatt et eget rom til alle tingene til Plutt! (Og kjenner til det der med jobb med rydding, vi har også alt for mye ting!! Skjønner ikke hvor alt kommer fra engang jeg da, for jeg er egentlig lit tilhenger av å eie så lite som mulig..

Ha en fin søndag med rydding og ordning :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempesøt ticker, ja :rodmer:

Så herlig at dere kan få barnerom ved å bygge om litt, vi bor jo i en toroms, og skulle gjerne hatt bedre plass.. Skal jo heldigvis flytte i løpet av neste år da, men likevel, skulle gjerne hatt et eget rom til alle tingene til Plutt! (Og kjenner til det der med jobb med rydding, vi har også alt for mye ting!! Skjønner ikke hvor alt kommer fra engang jeg da, for jeg er egentlig lit tilhenger av å eie så lite som mulig..

Ha en fin søndag med rydding og ordning :)

Vi får bare et lite barnerom da, men det er bedre enn ikkeno. :Nikke: Da kan vi bo her litt lenger enn vi ellers kunne, og det er jo bra. :)

Nei, hvor alt kommer fra er et mysterium. Og jeg er så dårlig på å kaste ting, selvom jeg aldri bruker det så tenker jeg at det kan komme til nytte en gang. Har ikke turt å telle opp antall skopar jeg har f.eks, det hadde nok blitt et høyt tall... :plystre:

Ha en fin søndag du også. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gratulerer med jente:D Vi skal vel ha rundt samme tid vi:D

Tusen takk! :nigo: Ja, det skal vi jo! :jepp: Så spennende! Skal du snart på ordinær ultralyd da kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dream89

Tusen takk! :nigo: Ja, det skal vi jo! :jepp: Så spennende! Skal du snart på ordinær ultralyd da kanskje?

Skal på ul den 14:) Gleder meg veldig:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal på ul den 14:) Gleder meg veldig:D

Det burde du, det var fantastisk. :rodmer: Tror du det er jente eller gutt da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...