Gå til innhold

Vi venter på det lille knøttet vårt!


My84

Anbefalte innlegg

Idag skal vi i 60-årslag, og jeg har en skikkelig kleskrise her...aner ikke hva jeg skal ha på meg!! :vetikke: Vil ikke være for pynta, samtidig som jeg ikke vil gå i olabukse liksom. Nå er det jo ikke alt som passer meg lenger heller, nå som magen er på frammarsj. Lurte på å bruke en gammel lysebrun bluse/topp med empireliv som er ganske lang, og så svarte tights under og høye hæler. Ikke akkurat siste mote men...:rolleyes: Hørtes det greit ut? :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Idag skal vi i 60-årslag, og jeg har en skikkelig kleskrise her...aner ikke hva jeg skal ha på meg!! :vetikke: Vil ikke være for pynta, samtidig som jeg ikke vil gå i olabukse liksom. Nå er det jo ikke alt som passer meg lenger heller, nå som magen er på frammarsj. Lurte på å bruke en gammel lysebrun bluse/topp med empireliv som er ganske lang, og så svarte tights under og høye hæler. Ikke akkurat siste mote men... :rolleyes: Hørtes det greit ut? :gjeiper:

Nå klarer jeg ikke helt se for meg toppen. Men det høres bra ut. :) Sliter litt med samme, skal i 80-årsdag på torsdag. Prøvde en kjole igår som hang i skapet, samboer bare flirte av mitt forsøk på å få den igjen. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Toppen jeg skal ha ligner på den i midten på dette bildet, bare med litt lengre ermer. Er ikke greit med penklær nå nei, jeg må ut på shopping før julebordsesongen ihvertfall! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var fin. Litt smykker til så blir det pyntet. Jeg bruker ofte sko til å pynte antrekket med da jeg ikke har så mye finere topper. :)

Jeg gleder meg til jul og stor mage, leter rundt på masse nettbutikker etter en fin kjole. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da går jeg for det alternativet. ;)

Er en del fine mammakjoler på Nelly. com har jeg funnet ut. :jepp: Har du finnet noen fine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er sant, fant litt fint der jeg å. :) Har ellers funne litt på A pea in a pod Rosie Pope sin kolleksjon. :)

Den må jeg sjekke ut. :Nikke:

Håper dere har det kjekt i 60-årsdag - selv med kleskrise! ;)

Ja, det var hyggelig. :) Fikk mye oppmerksomhet pga babymagen. ;) Alle syns det var veldig gøy at vi skal ha barn. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Kakaoen! :vinke: Nei nå er det ikke lenge igjen, 1. november er den store dagen! Gleder meg såååå mye!! :hoppendeglad: Skal bli supert å se lille knøtt igjen, og forhåpentligvis finne ut om det er en hun eller han. ;)

Nå begynner det virkelig å nærme seg termin for deg da, så spennende!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Kakaoen! :vinke: Nei nå er det ikke lenge igjen, 1. november er den store dagen! Gleder meg såååå mye!! :hoppendeglad: Skal bli supert å se lille knøtt igjen, og forhåpentligvis finne ut om det er en hun eller han. ;)

Nå begynner det virkelig å nærme seg termin for deg da, så spennende!! :jepp:

Vi må ha nedtelling, samme dag begge to. Når klokken har du? Har 8.30 så slipper å vente så lenge på dagen. Men jeg ser for meg noen søvnløse netter. For det første er samboer på nytt prosjekt med ny turnus så han dro igår kveld og er ikke hjemme igjen for dagen før ultralyd, første gang han er borte så lenge og jeg er kjempespent på hvem som bor i magen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi må ha nedtelling, samme dag begge to. Når klokken har du? Har 8.30 så slipper å vente så lenge på dagen. Men jeg ser for meg noen søvnløse netter. For det første er samboer på nytt prosjekt med ny turnus så han dro igår kveld og er ikke hjemme igjen for dagen før ultralyd, første gang han er borte så lenge og jeg er kjempespent på hvem som bor i magen. :)

Så morsomt at vi har samme dag! :jepp: Jeg har kl 09:30. Tror dagene kommer til å gå sakte fram til det! Vi får ha nedtelling sammen ja. ;) Var fantastisk på forrige ul i uke 12 og jeg gleder meg like mye denne gangen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morsomt at vi har samme dag! :jepp: Jeg har kl 09:30. Tror dagene kommer til å gå sakte fram til det! Vi får ha nedtelling sammen ja. ;) Var fantastisk på forrige ul i uke 12 og jeg gleder meg like mye denne gangen!

Jeg fikk se skyggen, som det var da, i uke 7 pga en annen undersøkelse. Men tidlig ul er det ikke mulighet til her i byen. Nærmeste er fire timer unna. Så vi gleder oss! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Macaron

Så spennende med UL My, du kan virkelig glede deg! Jeg var også på UL i uke 12, men den ordinære i uke 18 var MYE bedre! Jordmor tok seg veldig god tid, sjekket alt av vitale organer nøye, og det så også enda mer ut som en fullstendig baby i uke 18 enn i uke 12. For ikke å snakke om hvor spennende det er å få vite kjønnet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldiggriser som har ul så "tidlig", jeg har ikke ul før 6 november! Uhørt altså! ;)

Oi, det var virkelig seint. Lenge å vente. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Little princess

Så morsomt at vi har samme dag! :jepp: Jeg har kl 09:30. Tror dagene kommer til å gå sakte fram til det! Vi får ha nedtelling sammen ja. ;) Var fantastisk på forrige ul i uke 12 og jeg gleder meg like mye denne gangen!

Og jeg skal på ul den 1. November kl 11 :jepp: Så da får vi glede oss sammen! Jeg er altså veldig spent på å få vite kjønnet :hoppe:

Alt bra med magen da, My? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg skal 1.november kl 1030 ! :danse: Her er vi også veldig spent på om det er jente eller gutt. Gleder oss til å se lille babyen igjen :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk se skyggen, som det var da, i uke 7 pga en annen undersøkelse. Men tidlig ul er det ikke mulighet til her i byen. Nærmeste er fire timer unna. Så vi gleder oss! :D

Åååå det kommer til å bli en fantastisk opplevelse for dere å se babyen på ordentlig for første gang!! :rodmer:

Så spennende med UL My, du kan virkelig glede deg! Jeg var også på UL i uke 12, men den ordinære i uke 18 var MYE bedre! Jordmor tok seg veldig god tid, sjekket alt av vitale organer nøye, og det så også enda mer ut som en fullstendig baby i uke 18 enn i uke 12. For ikke å snakke om hvor spennende det er å få vite kjønnet :)

Jeg kan nesten ikke vente!! :strix: Godt å høre at de tar seg god tid, syns ul i uke 12 gikk veeeldig fort. ;) Ja tenk at vi får vite kjønnet, det er helt surrealistisk!!

Heldiggriser som har ul så "tidlig", jeg har ikke ul før 6 november! Uhørt altså! ;)

Huff da, litt dårlig gjort da! Men da har du noe å glede deg til. :blomst:

Og jeg skal på ul den 1. November kl 11 :jepp: Så da får vi glede oss sammen! Jeg er altså veldig spent på å få vite kjønnet :hoppe:

Alt bra med magen da, My? :)

Så gøy!! :nigo: Vi er jo en hel gjeng som skal ha ul 1. nov!! Moro!! :strix: Alt bra med magen her, hva med din? :)

Og jeg skal 1.november kl 1030 ! :danse: Her er vi også veldig spent på om det er jente eller gutt. Gleder oss til å se lille babyen igjen :rodmer:

Wow, enda en 1. november! :danse: Det blir spennende! Jeg gleder meg også fælt til å se lille knøtt igjen. :rodmer: Blir superspennende med kjønn også, tror det hele blir veldig virkelig når man får vite det. :Nikke:

Endret av My84
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...