Gå til innhold

Hvilke trender/produkt er du lei av?


Lovealii

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er meget lei tattoer som denne:

http://www.google.no...9QEwAw&dur=1257

Den har blitt veldig vanlig her jeg bor...

I feel you, bro. Den der har minst halvparten av teensn mellom 15-20 tatovert på skuldrene sine her også. Selvsagt med bilde på facebook med "someday i'll fly away" som bildetekst. Ei heldig ei som fikk tatovert svaler som så ut som seigmenn på bol. Tror sjelden jeg har ledd så mye.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I feel you, bro. Den der har minst halvparten av teensn mellom 15-20 tatovert på skuldrene sine her også. Selvsagt med bilde på facebook med "someday i'll fly away" som bildetekst. Ei heldig ei som fikk tatovert svaler som så ut som seigmenn på bol. Tror sjelden jeg har ledd så mye.

Hahahah, nå lo jeg godt! Hø-hø!! Jeg syntes tatoveringer er veldig fine, men det er ikke fint når hele venninnegjengen tatoverer seg med helt det samme.

Også har stjerne blitt en schlager, gjerne bak øret her. Har ikke noe mot stjernetatoveringer.. Men har plutselig fått det, når "alle" har fått de..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har den siste uken sett maaange gutter/menn med skinnet/kortklipt hår på sidene og "hanekam" på toppen hele veien fra foran til bak, helst farget i knall gul.

Når ble dette populær, og hvorfor????

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har den siste uken sett maaange gutter/menn med skinnet/kortklipt hår på sidene og "hanekam" på toppen hele veien fra foran til bak, helst farget i knall gul.

Når ble dette populær, og hvorfor????

DEN DER. Siterer den ass (hehe), herregud, hva eer det som skjer? Møtte en relativt pen og kjekk kompis i byen med knaallfarga, lang hanekam. Var helt psyko, han har aldri vært typen til å gjøre noe som helst vågalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

DEN DER. Siterer den ass (hehe), herregud, hva eer det som skjer? Møtte en relativt pen og kjekk kompis i byen med knaallfarga, lang hanekam. Var helt psyko, han har aldri vært typen til å gjøre noe som helst vågalt.

Jeg funderer på om de er inspirert av Balotelli (fotballspiller), men jeg er skjønner det ikke. Det er virkelig ikke fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

DEN DER. Siterer den ass (hehe), herregud, hva eer det som skjer? Møtte en relativt pen og kjekk kompis i byen med knaallfarga, lang hanekam. Var helt psyko, han har aldri vært typen til å gjøre noe som helst vågalt.

Siterer den jeg også! Djesus, har en hipsterkompis jeg bare vil bryte ned i lyngen og skamklippe. Ugly er ordet her! Ikke blir det noe unikt heller, når alle som har et semi vågalt bein i seg kjører den stilen. Håper trenden forsvinner før skolestart :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Korte shorts som gjør at rumpa henger ut. Veldig fint hvis du har skikkelig hengeræv i tillegg.

Har bare sett 2 stk som kler det, og det var jenter med smekre bein og fantastisk rumpe. Med mindre man er naturlig slank eller presser seg på treningssenteret flere ganger i uka kan det lett sette fokuset på ... eh... feil plasser på kroppen.

Men skal man gi pluss for mot?

post-37650-0-23171800-1343257137_thumb.j

Nei, okai da :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har den siste uken sett maaange gutter/menn med skinnet/kortklipt hår på sidene og "hanekam" på toppen hele veien fra foran til bak, helst farget i knall gul.

Når ble dette populær, og hvorfor????

Minner meg om sist jeg var hos frisøren, så var det en guttunge ved siden av meg som skulle klippe håret sitt, så spør frisøren hvordan han vil ha det, og han svarte ; Partysvenske!!

Jeg holdt på og dette ut av stolen :fnise:

Men ja det er som frisyren du nevnte, unntatt "gul" hårfarve ;)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er meget lei tattoer som denne:

http://www.google.no...9QEwAw&dur=1257

Den har blitt veldig vanlig her jeg bor...

Kjenner flere som har svaler tattovert svaler, ja. Når jeg spør dem hva de betyr, har de aldri et godt svar. Blir som regel noe sånt som "fri" eller "synes det er fint." Folk kan få gjøre hva de vil, men jeg liker det ikke jeg heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner flere som har svaler tattovert svaler, ja. Når jeg spør dem hva de betyr, har de aldri et godt svar. Blir som regel noe sånt som "fri" eller "synes det er fint." Folk kan få gjøre hva de vil, men jeg liker det ikke jeg heller...

Syns egentlig de er mye finere en mange andre type glorete tattoeringer siden de er så enkle. Men kanskje ikke så gøy om veldig mange har lik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes de hadde vært helt greie hvis ikke hele fjortisbefolkningen i Norge hadde hatt de. (Ikka alle da, men sååå utrolig mange har en sånn tatovering)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker dere på sånne old-school-svaler? Altså sånne (random bilde fra nettet..):

bird-tattoo.jpg

Visste ikke at det var trendy, jeg har hatt lyst på det lenge.. Hvorfor må alt jeg liker bli ødelagt av trendgjengen lol. Bedre enn at alle tatoverer tribal i korsryggen da som var kult for en del år siden, eller?:P Forøvrig synes jeg det er helt ok at tatoveringer ikke betyr noe, er greit at det bare er fint. Svaler betyr forresten mange ting, for sjømenn var det for eksempel et symbol for hjem, fordi de så dem når de nærmet seg land.

Endret av SoftKitty
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...