Gå til innhold

Hvilke trender/produkt er du lei av?


Lovealii

Anbefalte innlegg

Åh, jeg elsker brogues for øyeblikket. Føler meg korka og stilig samtidig :) Svarte og hvite, synes de er awesome!

Jeg er lei av fransk manikyr der tuppen er knallrosa eller sølv. JC er oppbrukt, slitte shortser er oppbrukt, transparante plagg er oppbrukt, platåballerinas er oppbrukt, wedges er oppbrukt og hull i strikkagensre er oppbrukt. =)

Har det vært in med hullete strikkagensre???

Anonym poster: 70c3377188d55b6201e20ab220d0f715

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er kjempe lei av HH og Henri Lloyd seilejakkene! Fine er de, men på sjøen!

Anonym poster: 216d781a91f90427bc975b9e8eb3967c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er einig med ho som skreiv om bleika hår. No har dette vore ein trend i, kva då - 30 år? På tide å gje seg... Synest heller ikkje striper er noko fint. Det ser utruleg unaturleg og rart ut.Kvitbleika hår er ikkje fint! Ikkje det å farge håret mykje mørkare enn det eigentleg er heller. Kvifor ikkje berre ha den naturlege fargen sin, evt farge det ein nyanse lysare/mørkare/meir gyllent viss ein absolutt vil farge det? .

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Shorts med strømpebukse under. Det burde i teorien ikke være noe annerledes enn skjørt med strømpebukse under, men jeg synes det ser helt forferdelig ut.

- Tights som bukse. Nei, nei, nei!

- Store singletter som viser bh'en, eller enda verre - ingen bh!

- Spraytan. Nei, det ser ikke naturlig ut.

<br /><br /> Anonym poster: 7dfe7787ae14e56e0b19840c3edf9955

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du går med det selv eller? :)

Nei, men kan godt innrømme at jeg brukte det en gang eller to i løpet av den korte tiden det var "trendy" :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg leste dette fikk jeg ikke lyst til å gå ute i offentligheten, virker som om ingenting er okei å ha på seg...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke? Dette er ikke en fasit med hva som er lov eller ikke. Det er forskjellige meninger fra forskjellige personer. Er mange ting her som er ramset opp av andre en meg selv, som jeg går kledd i. Sier en person bukse , så er det jo ikke en allmen oppfatting at det ikke er fint..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjerter!!!!

Og kjerringer som trur at dei blir kunster av å male hjerter eller ha hjarter i kjølene...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg leste dette fikk jeg ikke lyst til å gå ute i offentligheten, virker som om ingenting er okei å ha på seg...

Gå med det du vil og det du synes er fint. Så lenge du er komfortabel trenger ikke andres mening ha noen betydning..

Endret av kills
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er lei av de gjennomsiktige, vide og oppkneppede uformelige blusene jeg ser overalt. De kan ikke puttes i buksa el skjørtet fordi de er for korte, det er stygt når bh el singlet syns igjennom. Fullstendig ubrukelige plagg!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Valiumsjunkie

Det eneste jeg går med i det daglige som er noenlende fy-fy må være uggsene mine. Deiligere sko finnes ikke! Skal skaffe meg et nytt par snart. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så enig med deg! Dritlei av alt som heter trend.Har så og si sluttet å handle på bikbok, ginatricot osv fordi alle på min alder bruker de samme kjedelige kjipe klerne derfra.

Anonym poster: 93676776b0e6e5861ec6fb0ebbf5249e

Hahaha! Jeg kjøpte brudekjolen min (!) på Gina Tricot! Hvit og greier:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går for Crappy Cheap stil. Vurderer å starte blogg om stilen med egen nettbutikk og greier, men er redd det kommer til å utvikle seg til å bli trendy. :rolleyes:

Maksimalisme nå! Minimalisme er bare et forsøk på å skjule dårlig fantasi :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller man kan kalle dem gamle, svære dongrijakker. :fnise:

Fashionistaene bruker da ikke slikt språk må du skjønne :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...