Gå til innhold

Hvilke trender/produkt er du lei av?


Lovealii

Anbefalte innlegg

Jeg har det sånn som deg, mari kontrari, men det slår ut på en annen måte også. Når det er en sesong med noe i butikkene jeg liker råhandler jeg for å ha det jeg trenger de sesongene de ikke selger stort jeg liker eller kler. Det får bare være med det der "nå må man ha"-opplegget, det er i det minste ikke hver sesong jeg ser ut som en moteslave...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skinny jeans! Er ikke det snart nok, nå har det vært mote i mange år og jeg er drittlei. Ikke alle kan få på seg skinnyjeans eller gå med de! :(

Anonym poster: 98ec8959d688a42dd09a774d9201ba09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, når det gjelder trange bukser på menn, så er det enkelte som klarer å "pull it off" :lur:

Anonym poster: 11b0b576c266a1d74560efdebbb83aa7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skinny jeans! Er ikke det snart nok, nå har det vært mote i mange år og jeg er drittlei. Ikke alle kan få på seg skinnyjeans eller gå med de! :(

Anonym poster: 98ec8959d688a42dd09a774d9201ba09

Du får da både slengbukser og "rette" jeans for tiden? Og "boyfriend"-jeans? Se på Mango feks, de har slengbukser og bukser med rette ben, og det er billig:)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valiumsjunkie

Glor dere så innmari mye på hva andre har på seg? Jeg må si jeg ikke legger merke til så mye av dette her. Jeg legger mer merke til visse klesstiler, de pleier å ha samme attitude, samme kroppsspråk og ikke minst som er status for de diverse gruppene

Men, oki, jeg legger merke til stygge bukser hos menn med stygge spisse sko. De ser BILLIGE og slitte ut i tillegg, samtidig som at de har en slags viktig attitude, kjæresten til disse går med hvite vesker i en merkelig plastfinish, svarte klær i billig, stygt stoff, slitte sko fra DINSKO, og har en dårlig hårsveis, gjerne gult og tørt hår, og det verste - den mest smakløse sminken ever. Enten det eller så er det en herlig bimbojente med høye hæler og tilhørende grrusom klesstil.

Boligmeglere pleier å ha spisse sko og fotballrånesveis, samtidig som at de har en slimfit-dress i billigstoff mens de babler i telefonen med en mappe under armen. "tut, tut, her kommer jeg"

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boligmeglere pleier å ha spisse sko og fotballrånesveis, samtidig som at de har en slimfit-dress i billigstoff mens de babler i telefonen med en mappe under armen. "tut, tut, her kommer jeg"

:smilorange:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dør litt innvendig av bandtoppsalget div butikker har gått kanakas med.

Jeg jublet da jeg fant The Clash, Pink Floyd og Blondie i "vanlige" butikker.

Men gråt innvendig da jeg oppdaget at alle de kule fjortissene og "emokidsa" har kjøpt opp alle sammen og går med de hele tiden overalt.

Som om noen av de i det heletatt har hørt Nirvana/Pinkfloyd eller i det hele tatt vet hvem de er >.>

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som om noen av de i det heletatt har hørt Nirvana/Pinkfloyd eller i det hele tatt vet hvem de er >.>

Åh, ha nå litt tiltro til de stakkars små :fnise:

Jeg var storfan av begge deler da jeg var fjortis :)

Men jo, skjønner egentlig hva du mener!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, ha nå litt tiltro til de stakkars små :fnise:

Jeg var storfan av begge deler da jeg var fjortis :)

Men jo, skjønner egentlig hva du mener!

De fleste av de er jo født etter kurt cobains død og >.>

* kjefte og banne *

og nå har jeg et hundretalls bandskjorter jeg må vente med å bruke til den moten har gått av igjen xD

Sukk sukk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er femten og vet godt hva Nirvana og Pink Floyd er! Nirvana er et av mine yndlingsband :D

Er dødslei av dip-dye, drømmefangere, fugletatoveringer, bandana, nagler, moustache, earcuff, Jeffrey Campbell, converse, galaksemønster og kors. Joda, det ser jo bra ut, men det er så kjedelig at alle går med det samme.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mari kontrari

Jeg er lei av at chinos er så dominerende blant bukser som funker når man må kle seg litt formelt. Mest fordi det ser kult ut på mange, men jeg går fra å se slank ut til at underkroppen får form som en opp-ned pære.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...