Gå til innhold

Hvilke trender/produkt er du lei av?


Lovealii

Anbefalte innlegg

Jeg skjønner jo nå at ene katten min er skikkelig trendy, da hun har "ombre" farget hale :mrgreen:

Den mest uforståelige trenden i mine øyne er disse "sandalene" som egentlig er støvletter med bare tær (evt enda flere hull her og der). Jeg har sett dem i både blader og kataloger, men kan ikke huske å ha sett noen faktisk gå i sånne. Skjønner jo hvorfor da. De passer jo egentlig aldri, da de er for varme til å ha på om sommeren (da går man jo heller i ordentlige sandaler) og ikke akkurat praktiske når det

aawww :)

Ja enig i de skoene der, de kan kanskje se kule ut. Men de er veldig lite praktiske av nettopp de grunnene du nevner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Uanonymbruker

Haha jeg trodde tråden het hvilen trønder er du lei av, klikket meg inn for å svare på det jeg.

Vel for ordens skyld er jeg lei av Jeffrey Campbellsko, fjærtatoveringer, hipsterbarter, nerdebriller, rød leppestift og tatoveringer på ribbeina.

Og jeg er lei trønderen Chand.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å nevne at jeg er drittlei av den animestilen. De ligner hverken på en pokemon eller ei fra en animeserie, bare på en gjeng med ungdom som dessverre er på min alder som har problemer med å oppføre seg i offentligheten. De er som fjortiser forkledd i animeklær og one piecer med pickachugreier på.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å nevne at jeg er drittlei av den animestilen. De ligner hverken på en pokemon eller ei fra en animeserie, bare på en gjeng med ungdom som dessverre er på min alder som har problemer med å oppføre seg i offentligheten. De er som fjortiser forkledd i animeklær og one piecer med pickachugreier på.

Ikke mobb pikachu lua mi!:P

Jeg er lei denne uendelige trenden med skyhøye heler. Det må da finnes en mellomting mellom 10+cm og flatt? Helst uten at skoene ser ut som de tilhører bestemor-_-

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den der merkelige hipstertrenden med bukseseler, rar sveis og nerdete briller var jeg lei av nesten før den begynte. Det skriker liksom bare "se på meg, jeg er skikkelig spesiell altså!"

Er nesten lei alt som heter "trend" da jeg synes personlig stil er mye bedre enn å følge en spesiell stil som tusen andre har.

Signerer på denne!

Dere som sier Converse.. det er da ikke en trend? Har gått med Converse i 10+ år jeg..ikke fordi det er trendy akkurat men fordi jeg synes det er fine og behagelige sko som vitterlig passer til alt... :sjenert:

(...)

Converse er vel sko det alltid fins noen som går i, men det er vel en trend nå fordi "alle" går i det, og man ser det overalt.

Jenter som bruker tights som bukse. Forstår liksom ikke hvorfor de tror det er greit, tights er ikke bukse! Det er litt som å gå med bare strømpebukse i stedet for bukse...

haha ja, det ser ut som de har glemt buksa/ skjørtet eller noe. ser helt snålt ut :fnise:

Jeg er lei av blonde fjortiser som går med venninnene sine og ser helt like ut, trang overdel, joggebukse (gråmelert selvsagt), stor veske, og langt rufsete blondt hår som bare er dratt bakover med fingerne.

Egentlig er jeg generelt lei av at "denne -sett inn årstid her- skal man se slik og sånn ut". Kan ikke folk heller kle seg som de vil, og i det som passer dem??

I tillegg skal man ha det slik og sånn hjemme. Enig med dem som er lei chabby chic stilen, som jeg nylig leste i et interiør blad jeg bladde i er ut igjen. Nå er det på tide å investere i nye møbler.

Uff, vil ha det koselig og prakitsk med en stil som passer meg hjemme jeg!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner egentlig ikke helt dette med interiør trend, må da være voldsomt dyrt å endre et helt hus/leilighet?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Jeg går for Crappy Cheap stil. Vurderer å starte blogg om stilen med egen nettbutikk og greier, men er redd det kommer til å utvikle seg til å bli trendy. :rolleyes:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

er enig i den der 22/7 trenden. Det førte til eg boikotta NRK1 og TV2 NYHETSKANALEN og nyhetene på TV2 fram til no. Aldri før har høyre ekstreme miljøer fått så mye spillerom som no. Og aldri mer bør media opptre som løpegutter for denne tingen som blir sperret inne for resten av livet....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å nevne at jeg er drittlei av den animestilen. De ligner hverken på en pokemon eller ei fra en animeserie, bare på en gjeng med ungdom som dessverre er på min alder som har problemer med å oppføre seg i offentligheten. De er som fjortiser forkledd i animeklær og one piecer med pickachugreier på.

Så sant, så sant. Desucon er den ene dagen hvor slikt er greit, ellers i året er det bare teit. Og sporadiske japanske setninger i butikken ala "kawaaaaaii" gjør deg ikke til en animefigur/japaner mm. Og hører jeg "dattebayo" av noen som ikke cosplayer Naruto på desucon, så vil jeg kastrere personen, så snart jeg har sluttet å le.

Jeg grøsser også over disse fåtall av mennene som tar scene stilen fullt ut, kledd som jenter (tenk Tokyo hotel folka). Naaasty.

Quotes/ordtak tattiser på ribbeina, gjerne feilstavet går jo aldri av moten. Aaah, og disse instagram bildene med slike teite ting skrevet på som disse http://populagram.appspot.com/tag/quotes

Spammer man slike på facebook havner du på ignore listen min pronto.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok akkurat meg selv i skulle til å spørre om hva 22/7 trenden var. (Kunne ikke skjønne hva slags plagg eller sko det var snakk om). Men så gikk det et lys opp for meg akkurat i tide.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damer på byen med glitterkjoler, levende discokuler på dansegulvet. Jeg blir blendet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest glødelampe

Jeg er ikke en sekretær fra 70- og 80-tallet, og jeg vil ikke ha blusene deres. Altså sånne tekkelige puffy saker med sløyfer i halsen. Ikke vil jeg ha de overdimensjonerte blazerene deres heller.

Noe annet jeg ikke vil ha er åletrange skinnyjeans, for så vondt vil jeg ikke verden. Det er greit at andre vil ha dem, men jeg skulle ønske butikkene vil selge noen "normale" bukser også.

Problemet med mote for den som ikke er interessert i mote, og som ikke vil bruke masse tid i butikker er jo at man er prisgitt det til enhver tid rådende motebildet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest piapeanøtt

-Folk i Converse, spesielt jenter som tror det passer til ALT som kjoler og skjørt!

-Topper som viser magen, spesielt kombinert med en navelpiercing og hullete jeans

-Boots, sidecut og digre skjerf på gutter

-Pilotbriller av typen med speilglass, gud så harry

-Parajumpers og CG

- Joggebukser til annet bruk enn tv-titting og trening

-Capser, har til gode å se en pen en. Men de verste er Yankees capsene kombinert med en ekkel halv-fet sleik.

-Synlige sokker i mokasiner, loafers og seilere, det verste er tennissokker....

-Sokker i sandaler

-Alt fra Ed Hardy (tenker douche bag stilen med alt for trange klær, cap, shuttershades, og tribaltattiser)

-Frynser, som det meste andre får jeg tacky og harry assosiasjoner til dette

-Gjennomsiktige klær uten annet enn bh under

-Carrera-solbriller

-Digre innsekt-solbriller(tenk victoria beckham)

-Seilerjakker andre steder enn på båt

.501 shortsene dynket i kor med masse nagler og dritt på, rumper blir automatisk stygge i de

-Den typiske gina/bik bok stilen (no hating på merkene) som dessverre altfor mange jenter er fanget i på skolen min. Tillater lite kreativitet.

-Quilted jakker, liker det egentlig, men synes jeg ser det overalt!

-De digre Ralph Lauren logoene på piqueskjorter og hettegensere, spesielt.

-Alt fra Moods of Norway

SÅ enig!

+ Vans

Dr. Martens

Extensions (aldri vært fint..)

Rosa dip dye

Navlepiercing (aldri vært noen fan, får flashbacks fra ungdomsskolen da alle MÅTTE ha det)

Acne

Stjernetatoveringer

Svaletatoveringer

Bartetatoveringer på fingeren

Det er vel generelt dumt å følge en trend når man skal tatovere seg..... :)

Endret av piapeanøtt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest kittycat

Instagram... problemet er at alle tror de er proffe med en gang de tar bilde fra en eller annen rar vinkel, gjerne jordbær, bikini og solbriller og redigerer det i babytoner.. Så får de noen likes og føler seg kul.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kul!!!

Instagram... problemet er at alle tror de er proffe med en gang de tar bilde fra en eller annen rar vinkel, gjerne jordbær, bikini og solbriller og redigerer det i babytoner.. Så får de noen likes og føler seg kul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...