Gå til innhold

Hvilke trender/produkt er du lei av?


Lovealii

Anbefalte innlegg

Gjest kittycat

Lei av treningstightsen som folk faktisk bruker for å fremstå sporty. På min skole begynte jenter på min skole å gå i treningtights + en vanlig genser. De er ikke akkurat treningsnarkomane og vi hadde ikke gym på skolen. Såg ikke bra ut. Og så mistenker jeg en del jenter i Bergen 14 + for å bevisst ikke ta med seg klesskifte på trening for å så gå gjennom byen i stramme tights og ellers knallfarga treningstøy.

Om dere ikke skjønner det jeg har nevnt over må dere vel være enig i at begrepet "treningsoutfit" tar det litt langt. Man skal svette på trening, ikke være opptatt over hvor stram tightsen sitter over rumpa!

(ja jeg får også mer motivasjon med litt funky treningsklær, men det er da måte på)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jammen tenk så praktisk det er med sko med pigger! Hvis man klør på leggen slipper man å bøye seg ned for å klø. Er jo bare å bruke skoa!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bruker en del av det folk ikke liker virker det som. F.eks hvite perler i ørene, sandaler. Selv synes jeg det er ekkelt og stygt med treningstøy - tights og sports BH. Ellers er mye volum (hårspray) i håret helt feil, og jeg synes heller ikke at solariumsbrun er en særlig pen hudfarge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Bedre enn Tone, synes jeg!! (hvis ikke du tenker på klærne hun har designet for Bik Bok?)

Samme ulla.

Slike "bliddamer" er totalt uinteressante som produkt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Det er gudsjelov ikke en trend lenger men gummistrikk nederst på beina og sokkene over!! Fyfaen så grisestygt. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- gulbrun hud uten skiller

- duck lips

- nude lebestift

- fake blond hår

- kort kort shorts

- hvite converse

- hvite perler i ørene

- masse smykker

- pumps med platå

- jc lita

- synlig undertøy

- hvite tights

- trang genser dratt ned over rumpa

- tunika

- bandana med knute foran

- bandana med knute bak

- indianerhårbånd

- ilse jacobsen

- kunstige krøller

- pinnestivt rettetanghår

- plastikknegler

- ring i navlen

- gladiatorsandaler

- lakkpumps i neonfarger

- store ringer

lot meg rive med, men dette er bare en liten brøkdel

Haha, 100% einig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _Lita_

Samme ulla.

Slike "bliddamer" er totalt uinteressante som produkt.

Hvorfor det?

Hva er en "bliddame"?

Er det dårlig å være en "bliddame"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _Blomsten_

Bruker en del av det folk ikke liker virker det som. F.eks hvite perler i ørene, sandaler. Selv synes jeg det er ekkelt og stygt med treningstøy - tights og sports BH. Ellers er mye volum (hårspray) i håret helt feil, og jeg synes heller ikke at solariumsbrun er en særlig pen hudfarge.

Hva trener du i når du synes treningstøy er ekkelt??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva trener du i når du synes treningstøy er ekkelt??

Hun mener sikkert andre steder en på trening :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Pheel

At BH synes gjennom klærne, spesielt i en annen farge enn toppen/kjolen.

Leopardmønster, alltid vært harry etter min mening.

Minishorts/skjørt.

Egentlig alt som forbinnes med bimbostil/for avslørende er for meg skikkelig ut, kun "ok" om du enda er 14 år og usikker på deg selv. Ingen jente med respekt for seg selv går vel kledd som en hore.

Ellers forstår jeg meg ikke på de som bleker håret hvitt/gult-ish, snakk om å ødelegge utseendet sitt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannee

Så mye sminke i ansiktet at man ikke kan se nesekonturene.

Perleøredobber

At både hud, lepper og hår har samme farge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Jeg skjønner jo nå at ene katten min er skikkelig trendy, da hun har "ombre" farget hale :mrgreen:

Den mest uforståelige trenden i mine øyne er disse "sandalene" som egentlig er støvletter med bare tær (evt enda flere hull her og der). Jeg har sett dem i både blader og kataloger, men kan ikke huske å ha sett noen faktisk gå i sånne. Skjønner jo hvorfor da. De passer jo egentlig aldri, da de er for varme til å ha på om sommeren (da går man jo heller i ordentlige sandaler) og ikke akkurat praktiske når det blir litt mer vått og kaldt. Og som flere her nevner; boyfriendbukser er skikkelig trasig uansett hvor bra kropp man har.

Og en ting jeg ikke tror er nevnt: jeg er dritlei trenden med at damer (og menn også for den saks skyld) skal ha størst mulige klokker. Jeg får litt frysning når folk har så store og prangende klokker, og ikke på en god måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pheel

Jeg skjønner jo nå at ene katten min er skikkelig trendy, da hun har "ombre" farget hale :mrgreen:

Den mest uforståelige trenden i mine øyne er disse "sandalene" som egentlig er støvletter med bare tær (evt enda flere hull her og der). Jeg har sett dem i både blader og kataloger, men kan ikke huske å ha sett noen faktisk gå i sånne. Skjønner jo hvorfor da. De passer jo egentlig aldri, da de er for varme til å ha på om sommeren (da går man jo heller i ordentlige sandaler) og ikke akkurat praktiske når det blir litt mer vått og kaldt. Og som flere her nevner; boyfriendbukser er skikkelig trasig uansett hvor bra kropp man har.

Og en ting jeg ikke tror er nevnt: jeg er dritlei trenden med at damer (og menn også for den saks skyld) skal ha størst mulige klokker. Jeg får litt frysning når folk har så store og prangende klokker, og ikke på en god måte.

Godt vi er forskjellige. :-) Jeg synes store klokker i sølv er veldig fint, både jeg og min samboer har dette.

Red: Men så liker jeg perleøredobber kombinert med noe som matcher også (som et enkelt perlearmbånd eller ring med perle på), som jeg ser flere ikke liker. :surprised: Synes derimot det ikke er pent med store perleøredobber f.eks og ikke noe tilbehør som ikke matcher til (om de bruker tilbehør i et helt annet utseende), det tenker jeg over hver gang jeg ser det, men det er meg.

Endret av Pheel
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...