Gå til innhold

Hvilke trender/produkt er du lei av?


Lovealii

Anbefalte innlegg

Converse er eg drittlei av!

Fatter ikkje kvifor alle på død og liv skal gå i akkurat dei samme skoa! :kjefte:

Anonym poster: 3809cb546937ad3f0070227c7d43261f

Litt enig der, kjenner jeg.

Skoa er kule, de. Men absolutt alle har de!

Anonym poster: 3809cb546937ad3f0070227c7d43261f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Andre ting jeg har kommet på som jeg er lei:

- CREEPERS!! Minnerm eg veldig om buffalo sko!

- Hodeskaller enten om det er på smykker eller klær..

- Krager med nagler eller annen pynt!

- Marilyn Monroe :sjenert: (er ikke lei henne som person, men det at å like henne har blitt en trend, om dere skjønner)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn her type skilt og bokstaver:

7071100408327.jpg

love-wooden-letters.jpg

Oj, det hadde jeg glemt på lista mi. Virker som skilt/bokstaver er obligatorisk interiør i dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kittycat

Ja Gulfugl, kan ikke så sagt meg mer enig. ALLE har det. Toppbloggerne på 16 som lager videoblogg om rommet sitt (lol) og damene på 30-40 som forandrer hele stuen med sånne klisjéfylte skilt som alle andre har. Flaaut. For om man går inn på Farmos hus eller hvor det selges har vi plutselig hele stua til fosterfamilien min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Jeffrey Campbell sko (utrolig harry!)

- koorte shortser

- Moods of Norway

- Oversized solbriller (med logoflash)

- Generelt logoflashing

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest kittycat

Ikke akkurat en trend men Facebook!

jau.. heller hvordan folk bruker den. Er visst fullt lov å skrive en status om anything så lenge du har "den følelsen når" foran.

Og så de som skryter over treningen.

Nybakte mødre eller de med lang erfaring for den del som infomerer om at småen trenger flaske eller griste til kjøkkenet. Caare.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

jau.. heller hvordan folk bruker den. Er visst fullt lov å skrive en status om anything så lenge du har "den følelsen når" foran.

Og så de som skryter over treningen.

Nybakte mødre eller de med lang erfaring for den del som infomerer om at småen trenger flaske eller griste til kjøkkenet. Caare.

Det merker jeg ikke noe til siden jeg ikke har facebook. Tenker heller på "følg oss på facebook, lik oss på facebook" og den helvetes logoen som popper opp på hver internettside man besøker.. :bond:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mari kontrari

Jeg har i flere år vært lei av at subkulturutrykk blir mote. Ting man den ene dagen kunne identifisere interessante holdninger eller felles interesser utfra finner man plutselig på en hvilken som helst glamourmodellstreber neste dag. Jeg nevner i fleng: naglebelter (lenge siden, men...), converse (alltid kommersielt, kanskje, men ikke på alle føtter da jeg tenåring), palestinasjerf (skam deg, Henrik Vibskog(?)) t-skjorter med band på (ramones på H&M, wtf!), neglelakk i alternative farger (før var det jo litt punk å velge sort eller blått f.eks.), pluss pluss.

Også er jeg lei av tights, særlig feilbruk, og særlig at det ble så populært at det føles utdatert å bruke uansett hva slags kombinasjon man finner på.

Er også ekstremt lei av kort-kort shorts med nagler og div. - hva slags stil er det, særlig på Bieber-elskende fjortiser (jeg blir forvirret og det ser ikke ut, og på toppen av det hele får det meg til å innse at jeg er blitt for gammel til dagens mote før jeg fylte tredve).

Lei av at det snakkes om festivalmote - og at det er blitt mote å dra på festival. Har totalt mistet lysten til å dra på Hove tiltross for fin beliggenhet og interessante band.

Lei av at de litt retro veskene i skinn jeg alltid har likt og kjøpt brukt er blitt mote og at alle har en HM-kopi, ikke bare semi-hipster-indie-alternativ-vennene min :P (Noen er nok lei av oss også)

Leeeeei av at alle fine kjoler kommer i lengde ekstra kort - jeg vil ha, men jeg vil også bare vise litt av lårene mine, ikke alt inkludert halve stumpen. Særlig nå som det er sommer og jeg vil gå uten strømpebukse i varmen.

Lei av pastellfarger.

Lei av blogging, twitter og facebook - fordi man forventes å delta aktivt på alt selv om man bare ville blitt enda en som forsøpler med meningsløse innlegg som overdøver de som har noe å komme med.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mari- Jeg er på mange måter enig med deg, hva denne moten anngår. Samtidig syns jeg det er viktig å huske på at det er enkelte av oss som ikke bruker den slags klær fordi det er måte, men fordi vi oppriktig liker/står for/mener/ er interessert i etc i det vi bruker. Jeg bruker band t-skjorter, men jeg liker også banda jeg viser logon til :P

Fargerik neglelakk og nagler brukte jeg mye når jeg var 15 år og "opprørsk" og likte å prøve ut nye ting, jeg kan fortsatt gå med det og syns på en måte det er fint at folk er mindre "pertentlige" hva klær og uttrykk anngår enn før hvor det var fy fy og bruke svart neglelakk.

Det er ike alltid like lett å se på en person om de står inne for det de bruker eller ikke. Som sagt, jeg skjønner tankegangen din godt! Samtidig så blir det litt feil av hver enkelt av oss å bedømme andre folks grunnlag for å gå med det de går i :)

(Men jeg så på en blogger her om dagen som både gikk med kors og fatimas hånd samtidig, og begrunnet det med at hun kan gå med hva hun vil selv om hun ikke er troende :kjefte: ).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  1. Bloggsnakk
  2. Facebooksnakk
  3. Converse
  4. Folk som alltid står med mobilen i hånda
  5. Nerdebriller

Jeg har ikke selv conversesko, jeg blogger ikke, leser ikke blogger, og jeg har aldri vært inne på Facebook.

Men jeg må likevel si meg lei all oppmerksomhet omkring så mye tull.

Endret av MrSmith
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er lei av at der spekulerers i å endre moten hele tiden kun for at selge mere tekstiler. Dette er kun industrien som tjener på. Ellers forurenser desverre tekstilproduksjon meget.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Cuntzilla

Bare mager.

Å vise HELE midtseksjonen sin har alltid sett kjipt ut (flashback til 90tallet), og dette med å ha en highwaistbukse til en kort topp hvor man bare såvidt ser litt av magen har jeg blitt lei av.

Liker heller ikke disse trådene man skal henge solbrillene (helst raybans) i, har egentlig aldri syntes noe om den hipster dipshit-greia med å ta etter nerdene.

http://enjoytherandom.com/wp-content/uploads/2011/10/303275_10150342142288889_21461308888_8121153_1517087433_n.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er lei av at det er vanskelig å finne billige ok hverdagskjoler. Føler at det bare er tre typer jeg finner, enten er de som flere nevner alt for korte, eller så er de for formløse/empireliv, eller så er de tynne i stoffet og inntilsittende som lange singleter. Eller en kombinasjon av dette.

Om jeg prøver meg på disse variantene med for mye vidde i skjørtene, så har det endt med at jeg har måttet snu noen meter utenfor ytterdøren for å gå hjem og skifte igjen, da Norge er et land hvor det generelt blåser en del, og med mindre man holder kjolen fysisk fast så blåser den før eller senere opp og blottlegger alt, ganske irriterende med en kjole som kun duger til innebruk eller vindstille dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enarmede plagg og spaghettistropper! Enarmet fordi de aller fleste plaggene med bare en arm/stropp/hva det nå enn er er stygge. Finnes noen praktfulle eksemplarer, men dem er det få av. Spaghettistropper fordi ingen andre enn de i størrelse 34 og mindre kler dem bedre enn de som er bare en cm eller to bredere.

Og alle disse bare ryggene. Jeg synes det er supersexy og stilig, men da må folk slutte å gå med bher under, det ser bare dumt ut. Det verste med det er at det ser ille nok ut med bh under i seg selv, men de fleste er jo i tillegg ganske slitne og utvaskede bher.. De som har for store pupper til å droppe bhen (som meg selv) får bare la være å vise ryggen.. Ikke pent!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Må også signere under FESTIVALMOTE. Nå er det 10 år siden jeg ble ferdig roskilde-gjørma, men da var det ikke snakk om å følge noen mote. Regntøy, gummistøvler og solide preseninger over teltene i tilfelle regn. Lue og skjerf til kalde kvelder. Dongribukse og noen singleter. Dusjing tok vi når vi kom hjem.

Nå er motemagasinene fylt opp av sider med festivalmote, korte shortser, søte sandaler og kule vesker. De feteste brillene og fake band-t-skjorter av Nirvana og Pearl Jam og band som fjortisjentene aldri har hørt om.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker festivalmote, men kanskje ikke at det kalles for festivalmote. For selve stilen liker jeg jo. Og går sånn utenom festivaler hehe.

Jeg begynner så smått og bli fryktelg lei av moten med skyhøye heler. Det ser dumt ut da færreste faktisk klarer å gå pent på slike! Da ser det mye penere ut med litt lavere heler, slik at man likevel får litt elegant holdning uten at det ser ut som man går i bleie.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jefferey Cambell!!!

Kort shorters med laaange hvite frynser

Anonym poster: a252e6a08d96f1371ce70f961157a1c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...