Gå til innhold

Hvilke trender/produkt er du lei av?


Lovealii

Anbefalte innlegg

Gjest gulfugl

- Frynser

- Kors på klær og smykker

- Amerikanske flagg. Ligger det et budskap bak, eller er det bare fordi de synes det er fint? Skjønner ikke greia.

- Superkorte festkjoler. Greit at folk bruker det, men slitsomt når jeg prøver å finne noe som ikke er kort. :gjeiper:

- Mint/pastellfarger, mest fordi det bare ikke er min greie.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan ikke fordra festivalmote :kjefte:

Det er så stygt! Og jeg hater alle moteartiklene som heter "sjekk årets festivalmote" eller "slik kler du deg på festival". Blæ!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så lei Lita-skoene, og jeg har to par selv. Bruker dem aldri siden de er overalt, gleder meg til trenden går over.

Dip dye/ombre hår. Har også det sistnevnte selv, men har heldigvis frisørtime rett rundt hjørnet for å få fjernet det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mineral sminke, jeg får alltid allergisk reaksjon, så det er vel ikke så rent de skal ha det til

Forlovelsene til Tone Damli og Jenny Skavland er ikke viktig asså

22/7 Rettsaken

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bella90

Er rettsaken, forlovelsene til Tone Damli og Jenny Skavlan og The big bang theory en trend da?

Endret av Bella90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest foremma

Er rettsaken, forlovelsene til Tone Damli og Jenny Skavlan og The big bang theory en trend da?

Ting jeg får trykt opp i trynet daglig er ting jeg kaller for en "trend" , så ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden ligger under Klær, sko og mote forumet da.. og ikke generelt.

Men jeg er lei av:

-Kors, og Fatimas hånd. Liker generelt ikke å bære religiøse symboler.

-Flagg, og spesielt det amerikanske.

-Herre inspirerte sko, og spesielt om de er en annen farge en svart.

-Neon klær. Jeg liker farger, men ikke neon.

-Lita sko. Jeffrey Campbell har mange andre fine modeller.

-generelt typisk BikBok og Gina Tricot klær.

++

Men derimot har jeg alltid elsket typisk "festival mote".

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misliker sterkt at ikke-muslimer går med Fatimas hånd.. Jeg er muslim, og jeg ser norske jenter gå med det og jeg liker det ikke :sjenert: De tar det som en trend og kaster det eller mister det.. Men for meg har det religiøs betydning, da Fatima er datteren til Vår Kjære Profet!

Anonym poster: 848442e1aad63b3634492334c818af78

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Misliker sterkt at ikke-muslimer går med Fatimas hånd.. Jeg er muslim, og jeg ser norske jenter gå med det og jeg liker det ikke :sjenert: De tar det som en trend og kaster det eller mister det.. Men for meg har det religiøs betydning, da Fatima er datteren til Vår Kjære Profet!

Anonym poster: 848442e1aad63b3634492334c818af78

Skjønner det godt. Jeg går hverken med kors eller noe annet som har en relgiøs betydning fordi jeg selv er ikke religiøs, eventuelt ateist. Da syns jeg det bli feil av meg.

Det samme med palestina skjerf og, som så mange gikk med en stund i alle mulige farger. Jeg liker ikke når sånt blir mote.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Neon farger.

- Plain armbånd, ring, halskjede osv

- 100 ringer på fingerene

- Haugevis med armbånd

- Hæler som har en spiss i metall..

- Vet at chanel 2.55 er en klassiker.. men når ALLE har den går man fort lei

Noe mer jeg hater? ... Hmm..

Føler jeg er lei alt :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

trenden med å bleke håret hvitt, en trend som har vart lenge og som utrolig mange har, bare ta en titt neste gang du er ute på gata. På tide med naturlig hårfarge sier jeg

Anonym poster: 16e7e0bfdf2da7bcf4e7584673eca3b3

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Alt TS nevner, bortsett fra mine elskede RayBans. Ellers: nagler, flagg, avrevede dongerishorts med synlige lommer, Hunterstøvler, skjørt/kjoler som er korte foran og lange bak, kjoler med en stropp, store blomstermønster, lange negler (fransk manikyr, dog aldri observert i Frankrike). samt "logovesker" - designervesker alle vet hvor kommer fra, som alle logobefengte LV-vesker og Alexa fra Mulberry. Mye av dette er jeg ikke lei av, men har hatet fra dag en. Mest av alt er jeg lei av overdrevent tilbehør og matching, for dillete stil og klær som bærer preg av bruk-og-kast (dårlige materialer, der det lyser at alt er kjøpt fra siste sesong).

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

60-talls/70-talls/80-talls Moten som tydeligvis har kommet for å bli........ Finner INGENTING jeg liker................. :snurt:

Anonym poster: f0839c1d64b5c496370661e057824341

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som er kledd for ekspedisjon i rådyre turklær når de bare skal en tur på butikken..

Og de som ikke gidder å følge noen trend, "jeg kjøpte klærne mine for 10 år siden og de passer enda", eller hva de tenker. Må så mange norske damer se ut som takras? :kjefte:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...