Gå til innhold

Hvilke trender/produkt er du lei av?


Lovealii

Anbefalte innlegg

Gjest gulfugl

Virker som om det går konkurranse mellom Nelly og de andre butikkene for småripsene om å lage de mest horete skoene for tiden. Vrææl

Enig. Høye sko kan være skikkelig fine, men det tar litt av.

Når det gjelder Convertse og søte sommerkjoler, kan vi ikke bare si at det er smak og behag?

Alt her er da snakk om smak og behag. Tråden handler om hva folk personlig er lei av, så da kan mange regne med å se sin egen stil bli nevnt. Folk er jo heldigvis forskjellige.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

- Skikkelig høye sko (ser ut som klumper på føttene for mange)

- "Hippe/Rocka+" stilen

- Dip Dye gjort MED KONDITORFARGE... hvorfor ikke gjøre noe ordentlig for en gangs skyld om man absolutt skal gjennomføre det.

- Fake piercinger

- Extensions og falske øyenvipper til daglig

- Lave converse

- Shorts som ser ut som bestemorstruser

- Korte gensere/jakker/topper

- Å ta nagler på alt mulig rart

Det som faktisk irriterer meg ganske mye er hvordan mange jenter bare kaster seg på trender. Vet om ganske mange som var ubehagelig mot meg (pga klærne mine) for ikke så veldig lenge siden som går med ca det samme som jeg gjorde da. Snakk om dobbeltmoral/følge mengden...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler jeg er lei av alt som alle absolutt skal ha fordi diverse bloggere har det:

- Alle typer sko fra Jeffrey Campell

- Shorts fra runawaydreamz, og alle som ligner på disse. Type DIY nagler, frynser osv.

- Korte kjoler fra nelly

- Sko med alt for mye høye hæler og høyt platå

- De ringene fra YSL som alle skulle ha for litt siden

- Bow tote fra Miu Miu. Synes vesken er fin, men den har blitt hypet opp på alt for mange blogger

- Shabby chic-stilen. Hovedsakelig fordi folk har misforstått hva den går ut på. Bare fordi veggene og møblene er hvite, så er det ikke shabby chic...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemmesnekra palle-lounger

Anonym poster: 9da2d4a2fbf2ec4ebcccde445e857ab2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest kittycat

Gjelder disse fjortisene igjen. Y.O.L.O (you only live once) bare en unnskyldning jenter på 15 bruker for å stå i bh på på profilbildet på facebook. Forleden kritiserte jeg et eller annet ang blogging og ville ikke henge ut personer, men er et eksempel på en jente som lever etter YOLO for fullt lxm.

Min lenke

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjelder disse fjortisene igjen. Y.O.L.O (you only live once) bare en unnskyldning jenter på 15 bruker for å stå i bh på på profilbildet på facebook. Forleden kritiserte jeg et eller annet ang blogging og ville ikke henge ut personer, men er et eksempel på en jente som lever etter YOLO for fullt lxm.

Min lenke

wtf?? Er hun i det hele tatt over 18??

Anonym poster: 7397fe32a41c443b683a2678da75e5e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mint/pastellfarger syns jeg er grusomt :tristbla:

Anonym poster: f8c04b315a0933d41634f4ca7fed2063

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å være ærlig, så er jeg ganske lei Converse. Men jeg går med det uansett, og det har jeg gjort i flere år. Er bare så enkelt å kjøpe seg et nytt par enn å finne noen nye sko. Burde kanskje stikke ned på skobutikken og grabbe med meg noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _Blomsten_

For å være ærlig, så er jeg ganske lei Converse. Men jeg går med det uansett, og det har jeg gjort i flere år. Er bare så enkelt å kjøpe seg et nytt par enn å finne noen nye sko. Burde kanskje stikke ned på skobutikken og grabbe med meg noe annet.

Vanlige enkle tøysko er jo både penere og bedre å gå i.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

^ "Penere" er objektivt, og jeg har et par av de også, og for å være ærlig så er kvaliteten som regel akkurat like... dårlig. Har havnet i en liten vanedal.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet det er veldig gode å gå i.

Men!

Jeg tror Nike Free sko er kommet for å ta over verden! Jeg er sååå lei av å se de på absolutt alle over alt hele tiden!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, for en morsom tråd.

Jeg er lei av:

-Jeffrey Campbell-sko (herregud, så grusomme. Hvem har innbilt folk at dette er fint?).

-De grusomme polyesterkjolene fra Nelly o.l., som er så korte at det ser ut som om man har en jobb som finner sted på gata.

-Chanel 2.55 overalt på folk som hadde sett mye bedre ut med en veske som passet litt bedre til stilen deres. Kjøp noe som funker for deg i stedet for å kjøpe noe fordi det er safe.

-Extensions. Rett og slett.

Og utenfor klessfæren: Grand Cru fra Rosendahl. Det ser og føles billig ut, og nei, det er ikke kult og gjennomført når man har servise, bestikk, glass, oppbevaringsglass, ildfaste fat, lysestaker, skjærebrett, potteskjulere og en termokanne i samme serie. Det er bare teit.

Anonym poster: ac9d05a6c9da1b0bd26323b223d7e368

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne typen hårbånd Min lenke (er på noen av bildene)

Anonym poster: 2215c41f4138221ea324e284428fa83d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Converse er eg drittlei av!

Fatter ikkje kvifor alle på død og liv skal gå i akkurat dei samme skoa! :kjefte:

Anonym poster: 3809cb546937ad3f0070227c7d43261f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder Convertse og søte sommerkjoler, kan vi ikke bare si at det er smak og behag? For først ble det vel brukt i lag med jeans, men da jeg selv såg eksempelbilder av hvordan det kunne rocke opp et ellers feminint antrekk likte jeg det. Akkurat som folk bruker en røff skinnjakke med en feminin topp.

Dont't hate me, jeg er selv ikke en hater.. bare oppgitt av folks begeistring for Maroccan oil. "Omg håret mitt er supert!!" Siker på det? Visste du det inneholder flere silikoner? Snakker om den oljen altså hvordan andelen av arganolje er liten. Vil du ha fint hår, bestill ren arganolje på nettet. "Men har jo sett det selv, håret mitt skinner og er glatt av virker sunt!". Når skal folk lære at silikon er everywheere? Nesten.

:fnise: Du er nå søt også da!

Det er jo såklart silikonen som får håret til å bli så blankt! Og billig er det jo også!

Anonym poster: 3809cb546937ad3f0070227c7d43261f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kittycat

For to år siden var det kult med litt kortere shortser med mønster eller nagler, men nå florerer det overalt. Ikke alle som kler det akkurat, og absolutt ingen som kler når de dekker halve ræven. ew

Min lenke

Endret av kittycat
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For to år siden var det kult med litt kortere shortser med mønster eller nagler, men nå florerer det overalt. Ikke alle som kler det akkurat, og absolutt ingen som kler når de dekker halve ræven. ew

Min lenke

Enig. Det kan se fint på bilder hvor man står stille, men jeg ville følt meg veldig naken om jeg skulle gå rundt sånn. Blir litt som en denim truse..

Endret av Karpuzi
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...