Gå til innhold

Hvilke trender/produkt er du lei av?


Lovealii

Anbefalte innlegg

Gjest mari kontrari

Jeg må bare få signere på nerdebrillemoten - den glemte jeg. Hater den ekstra mye fordi jeg faktisk er skikkelig nærsynt, og har litt store briller til de dagene jeg ikke gidder linser, fordi de kler ansiktet mitt, og gir større synsflate, samt dekker over hvor tykke glassene egentlig er. (Ikke langt unna colabunner)

...og nå blir jeg plutselig tatt for å være en som litt sent har hevet seg på en brilletrend når jeg en sjelden gang bruker brillene mine (som jeg har hatt i over fire år) i offentlighet. Bortsett fra at på nært hold ser brillemotefolka bedre ut i sine billigbriller, fordi de slipper å ha tykke øynekrympende glass i. :krangle:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En trend jeg oppriktig er glad er over, er den baseball jakke trenden som florerte over alt en stund tilbake.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er lei av at der spekulerers i å endre moten hele tiden kun for at selge mere tekstiler. Dette er kun industrien som tjener på. Ellers forurenser desverre tekstilproduksjon meget.

"Fashion is a form of ugliness so intolerable that we have to alter it every six months."

Oscar Wilde

Anonym poster: 7397fe32a41c443b683a2678da75e5e6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest villrev

Band t-skjorter av band man aldri har hørt om. Husker det var en blogger som gikk med en Megadeth t-skjorte uten å ha hørt om bandet engang.

Og å bruke religiøse symboler uten at man tilhører den religionen synes jeg blir for dumt. Kors, fatimas hånd, buddha og sånt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Føler meg truffet ang religiøse symboler. Hehe, har nemlig både et kors og fatimas hånd rundt håndleddet . :fnise:

Men en trend jeg er veldig lei av er wallprint .. Og sånne bokstaver i hjemmet. HOME osv.

Anonym poster: 22454fc9ebd0f32324e66e7d30b0ea46

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er lei av tunikaer, de aller fleste er veldig ukledelige på folk. Oversized klær uten form. Det er bare 1,80 cm 18 år gamle jenter som veier 50 kg som ser fine ut i lange gensere/skjorter i xxxl.

Mini-ola shortser, ingen kler de heller...og de som er høye i livet...jeg har ikke ord...

Hvitbleket hår som skinner i grått, GRØSS!!

Tights brukt som bukse, ser det sjeldnere og sjeldnere heldigvis.

Åletrange treningsbukser hvor man ikke dekker rumpa, like ukledelig. Ser ut som om de går i strømpebuksa på trening :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er lei av den trenden om at det er trendy å være imot det som er på moten :fnise:

Jeg liker mye som er på moten, og mye som ikke er på moten, og mye som er litt sånn småsært. Jeg liker fks rayban-brillene veldig godt, men får mange ganger stygge kommentarer eller "hipster" etter meg. Kan jeg ikke få like det jeg vil a?

At jeg liker diverse andre plagg på moten liker jeg kun ifølge andre fordi det er trendy, og fordi alle bloggerne går med det eller noe??? :P

Huff, slitsomt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er lei av den trenden om at det er trendy å være imot det som er på moten :fnise:

Jeg liker mye som er på moten, og mye som ikke er på moten, og mye som er litt sånn småsært. Jeg liker fks rayban-brillene veldig godt, men får mange ganger stygge kommentarer eller "hipster" etter meg. Kan jeg ikke få like det jeg vil a?

At jeg liker diverse andre plagg på moten liker jeg kun ifølge andre fordi det er trendy, og fordi alle bloggerne går med det eller noe??? :P

Huff, slitsomt.

Ja, så klart. Jeg er foreksempel veldig glad i mye av det som er i motebildet akkurat nå. Jeg elsker batikk, og har alltid gjort det. Så sånn sett kan det jo se ut som jeg følger mote slavisk. Man må så klart få like det man liker og gå i det man vil. Men på en annen side så syns jeg det personlig er mye mer morsomt å mikse ting som er trendy nå, med andre stiler. Da blir helhetsinntrykket litt mer eget.

Jeg tror absolutt at vi på et vis blir litt påvirket av motebildet, det er jo grunner til at vi det ene øyeblikket hater noe, for så å plutselig elske det. Men jeg skjønner absolutt hva du mener :)

En trend som så smått har startet som jeg håper ikke blir en hit er disse fryktelig stygge joggeskoene fra Isabel Marant med innebygd kilehæl. De er uformelige og klumpete, og de ser ikke bra ut! Syns jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, så klart. Jeg er foreksempel veldig glad i mye av det som er i motebildet akkurat nå. Jeg elsker batikk, og har alltid gjort det. Så sånn sett kan det jo se ut som jeg følger mote slavisk. Man må så klart få like det man liker og gå i det man vil. Men på en annen side så syns jeg det personlig er mye mer morsomt å mikse ting som er trendy nå, med andre stiler. Da blir helhetsinntrykket litt mer eget.

Jeg tror absolutt at vi på et vis blir litt påvirket av motebildet, det er jo grunner til at vi det ene øyeblikket hater noe, for så å plutselig elske det. Men jeg skjønner absolutt hva du mener :)

En trend som så smått har startet som jeg håper ikke blir en hit er disse fryktelig stygge joggeskoene fra Isabel Marant med innebygd kilehæl. De er uformelige og klumpete, og de ser ikke bra ut! Syns jeg.

Ja jeg blander alt mulig rart og følger ingen spesiell stil slavisk, eller har noen særlige forbilder (bortsett fra audrey kitching da. men hun er bare inspirasjon).

Men om jeg har på meg et antrekk jeg har mikset sammen selv, og er noe jeg personlig liker, og i tillegg har på meg rayban-briller... så er jeg automatisk en mote-slave som ikke klarer å tenke sjæl :P Da ser jeg helt lik ut som alle andre som går med de brillene visstnok :P

Har hørt kommentarer om det i vennegjengen min. Det er kun fks disse brillene som har noe å si. :fnise:

Men jeg klarer som oftest å sette de på plass.

Hun ene mente at man ikke kunne ha knall rødt hår om man var over 20 heller. Men samtidig så ønsker hun selv ikke å være "mainstream".

Sånne mennesker forvirrer meg og. Mennesker som har regler for hvordan man skal kle seg og se ut! blæh

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg blander alt mulig rart og følger ingen spesiell stil slavisk, eller har noen særlige forbilder (bortsett fra audrey kitching da. men hun er bare inspirasjon).

Men om jeg har på meg et antrekk jeg har mikset sammen selv, og er noe jeg personlig liker, og i tillegg har på meg rayban-briller... så er jeg automatisk en mote-slave som ikke klarer å tenke sjæl :P Da ser jeg helt lik ut som alle andre som går med de brillene visstnok :P

Har hørt kommentarer om det i vennegjengen min. Det er kun fks disse brillene som har noe å si. :fnise:

Men jeg klarer som oftest å sette de på plass.

Hun ene mente at man ikke kunne ha knall rødt hår om man var over 20 heller. Men samtidig så ønsker hun selv ikke å være "mainstream".

Sånne mennesker forvirrer meg og. Mennesker som har regler for hvordan man skal kle seg og se ut! blæh

Jeg er veldig for at man skal kunne få gå med hva man vil uansett alder! Jeg liker ikke aldersgrenser på klær. :D

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den der merkelige hipstertrenden med bukseseler, rar sveis og nerdete briller var jeg lei av nesten før den begynte. Det skriker liksom bare "se på meg, jeg er skikkelig spesiell altså!"

Er nesten lei alt som heter "trend" da jeg synes personlig stil er mye bedre enn å følge en spesiell stil som tusen andre har.

Så enig med deg! Dritlei av alt som heter trend.Har så og si sluttet å handle på bikbok, ginatricot osv fordi alle på min alder bruker de samme kjedelige kjipe klerne derfra.

Anonym poster: 93676776b0e6e5861ec6fb0ebbf5249e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånn type interiør som fotballfrue har.. det er så forbanna kjedelig og ALLE har det.

Ser ut som om man har kopiert det fra en ellos-katalog :kjefte:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn type interiør som fotballfrue har.. det er så forbanna kjedelig og ALLE har det.

Ser ut som om man har kopiert det fra en ellos-katalog :kjefte:

Slik interiør, har i alle år, ikke gitt meg et bilde på hvem som faktisk bor i huset. Tenker på de som har det strøøøøkent 24/7, hvitt fra gulv til tak, med evt svarte kontraster. Det er fint, men for sterilt og "mote" for meg ;)

Ift klærtrender, som jeg alltid er sen med å følge opp selv pga manglende interesse, så må jeg bare nikke meg gjennom det meste som allerede er nevnt. Bik bok og Gina Tricot er blitt butikker jeg stikker innom for å SE i ved hvert årskifte, thats it :)

En trend jeg er LEI av, er den bølgen av unge, nybakte husmødre som skryter på facebook for hver husarbeidsøkt de har gjennomført. Og responsen er alltid den samme: "Åååh så flink, sprek du er!"/"Skulle hatt deg her, orket ikke gjøre ALT idag, tok bare kjøkken/bad/stue selv her" osv osv

Anonym poster: 520abd3a23a86a605820d20f5a236544

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Saggebukser!!gutta går som om de har driti på seg.... og det er heller ikke interessant å se hele boxeren. En trend som har vart aaaaaltfor lenge. Veeeldig skinny jeans er heller ikke noe for gutta. Og kortkorte shorts m lommeforet hengende utfor, neinei!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nagler på sko

nagler på shortser

Anonym poster: a252e6a08d96f1371ce70f961157a1c0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...