Gå til innhold

Hvilke trender/produkt er du lei av?


Lovealii

Anbefalte innlegg

Jeg mener faktisk at converse passer til alt jeg, både kjoler og skjørt. Men jeg driter greit i hva folk sier og mener jeg da. :)

Jeg har vært glad i converse siden jeg var fjortis og liker dem fortsatt. De har en fin og slank fasong, og er helt ok å gå i.

Kommer ikke på noe spes jeg er lei av, for da går jeg jo bare ikke med det. Jeg har ikke noe behov for å legge meg borti hva andre går med.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jo forresten, en trend misliker jeg, som har vart leeeenge: jenters evne til å se stygt på andre jenter fordi de andre jentene har "feil" klær.

:D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brogues. Noe så stygt. Og jeg kan strengt tatt ikke huske at jeg har sett noen gå i slike sko heller.

Anonym poster: 7397fe32a41c443b683a2678da75e5e6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og clogs! Det var vel i fjor de var så poppis men de var jo overalt. Åh fysj, de var så himla stygge! :spy:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den trenden har nok kommet for å bli, er jeg redd.

Hahah, ja, jeg vet! Noen ting går aldri av moten. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valiumsjunkie

Men jeg driter greit i hva folk sier og mener jeg da. :)

Du verden, du driter i hva folk sier og mener? :-) Tror ikke jeg noe på.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig bra! *Stolt*

Ooh kanskje jeg kan "adde" deg?

For tiden er jeg i spania og jeg er lei trenden med sånne skjerf kjoler! Som flagrer rundt. Ikke fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, skal til Spania snart faktisk! Ja, send meg instanavnet ditt så kan vi jordbære hverandre ;);) Hahahah!!

Ooh kanskje jeg kan "adde" deg?

For tiden er jeg i spania og jeg er lei trenden med sånne skjerf kjoler! Som flagrer rundt. Ikke fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blonder!

Chelsea boots som jeg tror blir populære igjen denne høsten/vinteren.

Lookbook folka er jeg bare drittlei.

Isabel Marant joggeskoene med wedge.. Uuughhh

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blonder!

Chelsea boots som jeg tror blir populære igjen denne høsten/vinteren.

Lookbook folka er jeg bare drittlei.

Isabel Marant joggeskoene med wedge.. Uuughhh

Hva er chelsea boots?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er maks lei av tights med blondekant. Det er lite vakkert uansett kropsfasong.

Og sånne umulig høye hæler. De ser kanskje ganske pent ut på modeller, men med promille og skjørt som sklir opp så blir det ekstremt lite vakkert. Dessuten er det jo ganske knot å finne pene sko man faktisk kan gå med.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Her er det mye å ta av, men svaletatoveringer har jeg seriøst langt oppi halsen (som i oppkast, ikke tatovert utenpå halsen/skuldrene slik alle de andre originale jentene i byen).

Boyfriend-jeans er også en trend noen burde tatt livet av. Alle ser misforma ut kledd i dem.

Og neon, herregud neon. Folk som går med neon burde innse at det er heeelt forferdelig for øynene til alle andre og at det er en trend som aldri burde blitt en trend engang. Hvorfor vil noen frivillig se ut som man er på vei til et raveparty i nederland anno 1999?

Ellers er jeg riimelig lei av de sell-out nagleshortsene fra Gina og Bikbok. Har min egen nagleshorts men den mekka jeg faktisk selv for lenge siden. Kjipt å se tolvåringer løpe rundt med samme shortsene og "lynyrd skynyrd"-tee fra bikbok.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg takler ikke:

CLOGS

Blomsterprint (bestemor blomsterprint)

Tupert hår ala fjortis/eli hagen

Neon

Leopard.. Sorry, er blitt så lei.....

Endret av Nyyx
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, her om dagen såg eg ein "trend" folk her har kommentert fleire gonger - shorts med lommene på utsida!" Har aldri sett det før, eg. Då eg las det her, tenkte eg berre "kva så?", såg for meg vanlege lommer, sånn sydd fast på utsida. Men då eg såg denne dama med ein shorts så kort at innerlommene stakk ut laaangt utanfor, skjønte eg kva folk meinte :fnise: Konklusjon: Ikkje pent.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er dritlei:

- Converse

- blondetights

- hipsterhatt fra HM

- "fresh" neglelakk i neonfarger

Anonym poster: 3809cb546937ad3f0070227c7d43261f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...