Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Anbefalte innlegg

Skrevet

awrite.

Dreamdrops: høyeste antall halvlitere konsumert på et døgn under russetiden?

Jeg husker ikke.. :sjenert: Er det et bra nok svar?

Guybrush: Har du noen ganger sett deg i speilet og tenkt "Shit.. Jeg er virkelig kjekk. Ikke rart jeg har draget ;) " ?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg husker ikke.. :sjenert: Er det et bra nok svar?

haha, så mange altså! ^^

Skrevet

haha, så mange altså! ^^

Nok til at jeg satt på bussen og måtte spy der og da. I mitt eget fang:( Tror jeg brukte opp hele parfymeflaska mi den kvelden. Og selvsagt gikk jeg rundt til forskjellige folk og ga dem klemmer etterfulgt av "Du merket ikke noe rart? En spesiell.. lukt eller noe?" Fulle folk as, jeez.

• Liker 2
Skrevet

Solsengen: er klokken tjuetre eller elve?

Hvis du tenker muntlig, så er/var den elve :)

Solsenga: Hvor tror du at du er om 10 år?

Jeg jobber som interiørarkitekt på et mellomstort kontor og bor i utkanten av Oslo/ Akershus. Noe annet som at jeg bor med en skjeggete, tatovert hunk og evt har barn blir bare å håpe ;)

Swarovski: Interessant spørsmål, så sender det samme i retur til deg!

CadillacJack: Plager det deg at jeg heter Solsenga og ikke Solsengen? Er du så fin på det? :P

Dreamdrops: Retter du på andres feil? Muntlig eller skriftlig. Som å/og, en/ei, hvem/hvilken osv

BusteMartePin: Spytter du tyggis på gata/ ut bilvinduet, eller hvor gjør du av den?

Skrevet

CadillacJack: Plager det deg at jeg heter Solsenga og ikke Solsengen? Er du så fin på det? :P

Jeg skulle jo bare smiske! :(

BusteMarteFin: få høre din absolutt friskeste avvisning av håpfull sjekker!

Skrevet

Jeg skulle jo bare smiske! :(

Smiske? Beklager, den tok jeg ikke! :( Forklare?

Skrevet

Smiske? Beklager, den tok jeg ikke! :( Forklare?

'en hørtes så mye hyggeligere ut en 'a. intet verre. eventuelt, den kjedelige og sannferdige forklaringen - en forglemmelse, men det hørtes så usjarmerende ut.

• Liker 1
Gjest NozMonster
Skrevet (endret)

Hvis en ser bort fra det mest åpenbare, så er svaret: i nakken. En kjæreste som smyger seg opp bak meg, stryker vekk håret, legger en hånd på magen min, og kysser meg i nakken... da kommer gåsehuden nedover ryggen og verden rundt forsvinner. :rodmer:

jeg fikk skikkelig gåsehud bare av å lese dette du skrev jeg! hehee.....

dette er faktisk akkuratt det jeg også hadde svart om jeg hadde fått dette spørsmålet...

Når skjedde dette deg sist Swarovski? :)

Endret av NozMonster
Gjest Swarovski
Skrevet

Swarovski: hva var russenavnet ditt, og har det en gøyal historie bak?

:klo: Jeg tror det var kaptein eller noe sånt noe. Siden jeg hadde gått med en kapteinslue på skolen en dag :gjeiper: Man kan trygt si at jeg ikke var med i superklikken som fant på alle navnene...

Swarovski: Interessant spørsmål, så sender det samme i retur til deg!

Om 10 år så er jeg en livsglad, ubekymret og levende swarovski. Jeg har en jobb jeg trives i, og bor et annet sted i landet. Er jeg heldig har jeg også en mann, en katt eller to, og kanskje et par barn.

jeg fikk skikkelig gåsehud bare av å lese dette du skrev jeg! hehee.....

dette er faktisk akkuratt det jeg også hadde svart om jeg hadde fått dette spørsmålet...

Når skjedde dette deg sist Swarovski? :)

:trist: Det er så lenge siden at jeg knapt kan huske det :sukk:

NozMonster: hvor lenge er det siden du opplevde det?

Error Sapiens: Tror du det finnes liv et annet sted i universet?

Wednesday: Hvor blir det av det bildet dere lovet meg/oss?

Skrevet

BusteMarthePinn; Har du en film, ei bok og en sang som du ser/leser/hører mange ganger?

Ja det har jeg :) Jeg tror jeg kan se Pride & Prejudice hver dag resten av livet. Den er så fin og jeg blir like blank i øynene hver gang jeg ser den. Jeg er en hip hop-jente, så sangen jeg aldri blir lei av er nok Ice Cube - "It Was A Good Day". Den er langt oppe på spillelistene hver sommer (egentlig hele året men aller mest om sommeren). Boken er Johan Harstads "Buzz Aldrin - Hvor ble det av deg i alt mylderet?". Jeg har faktisk ikke sett serien de laget, fordi jeg så gjerne vil beholde bildene av den jeg har laget selv.

BusteMartePinn: Har du noen fobier som du har klart å overvinne?

Jeg er ganske kjedelig når det gjelder fobier, bortsett fra den obligatoriske skrekken for rotter og FOR store insekter. Ikke engang høydeskrekk har jeg.

BusteMartePin: Spytter du tyggis på gata/ ut bilvinduet, eller hvor gjør du av den?

Jeg finner alltid nærmeste søppelkasse eller toalett og spytter den ut der, med unntak av om jeg sitter i bil og vet det er dritlenge til vi stopper, da ryker den ut vinduet. Er jeg virkelig i en knipe, hvis noe sånt kan regnes som knipe, svelger jeg den heller før jeg spytter den ut et sted den blir liggende.

BusteMarteFin: få høre din absolutt friskeste avvisning av håpfull sjekker!

Jeg håper jeg er ganske høflig i avvisningen, men jeg er også ganske uoppmerksom på om noen faktisk prøver å sjekke meg opp. Stort sett synes jeg egentlig det er fryktelig ubehagelig å bli sjekket opp, og når jeg synes noe er kleint begynner jeg ofte å fnise eller le. Det har hendt en del ganger at jeg ikke har klart å slutte å le, og bare har måttet gå vekk midt i setningen til folk. Jeg er jo bare 19, så jeg har ikke SÅ mange års erfaring med å bli sjekket opp på byen.

Ellers så har det av og til vært praktisk å være bifil. Var en fyr som A L D R I ga seg, så jeg måtte til slutt gå og finne en jente å rote litt med rett foran ham. Den taktikken funker jo uten at man er bifil også, men det var i alle fall ikke vanskelig å få det til å virke ekte. Han tok hintet til slutt. Kanskje ikke den friskeste avvisningen, men den var i alle fall klar.

CadillacJack: Hvilken superhelt drømte du om å være da du var liten?

Noz: Hva er det ekleste du vet?

Skrevet

NozMonster: Tegnet og sendte du inn sjirafftegninger (eller bilder med sjiraffer på) til han som skulle samle inn 1 mill sjiraffer for en stund siden?

Skrevet

CadillacJack: Hvilken superhelt drømte du om å være da du var liten?

Var ikke noen spesifik, men jeg var fast bestemt på å bli sjørøver - sterkt inspirert av Kaptein Sortebill (jeg er født i steinalderen, Kaptein Snabelfaen var ikke påtenkt dengang).

Og jaggu ble jeg ikke det, offisersgrad fra SKSK og greier. Har sverd til uniformen og greier.

Silfæn: halloween - jeg og du skal kle oss ut som noe matchende! Hva blir det? Får jeg synge Tacata mens vi går trick or treatin?

Skrevet

Cuddlegirl: Hvor ofte skulle vi gjort det?

Tjaa, en om morgenen, midt på dagen, og en om kvelden/natta? :nigo: Så ofte som vi fikk lyst.

Guybrush: Hvor ofte møter du Wednesday?

• Liker 1
Skrevet

Dreamdrops: Retter du på andres feil? Muntlig eller skriftlig. Som å/og, en/ei, hvem/hvilken osv

Jeg var nok litt verre på det før. Nå har jeg blitt litt bedre, siden jeg vet det irriterer folk. Men er det veldig åpenbare feil, så kan jeg rette på vedkommende :)

Husker venninnen min hadde en facebook-status på engelsk en gang. Det var en ganske grov skrivefeil i den (husker ikke hva det var akkurat nå), så jeg sa i fra om det. Er jo litt flaut å ha en skrivefeil stående som status. Da ble hun rett og slett skikkelig sur. Ikke alle som tar slikt like bra tydeligvis :P

Swarovski: Klarer du å uttale skj, kj, sj-lydene riktig muntlig?

Skrevet

Kom over denne da jeg logget av hotmail. Cad. Jack: Er du enig?

http://mann.no.msn.c...-biler#image=11

Neh, egentlig ikke. Fiaten er grisetygg, men det finnes verre. Ssang Young Rodius er den eneste jeg er 100% enig i at den ikke ser ut i måneskinn. jeg skal komme tilbake senere med en topp ti-liste a la meg.

Tekola: beste b-filmen du vet av?

Skrevet

Neh, egentlig ikke. Fiaten er grisetygg, men det finnes verre. Ssang Young Rodius er den eneste jeg er 100% enig i at den ikke ser ut i måneskinn. jeg skal komme tilbake senere med en topp ti-liste a la meg.

Jeg likte nr 4 Daimler SP250, uten at jeg har noe peiling på biler. Synes bare den var ganske kul! Spent på din topp 10-liste av verdens styggeste biler ;)

Gia: Det sykeste du har gjort?

Skrevet

Jeg likte nr 4 Daimler SP250, uten at jeg har noe peiling på biler. Synes bare den var ganske kul! Spent på din topp 10-liste av verdens styggeste biler ;)

10: Saab 900

Spesielt bakenden på disse bilene er for meg et underlig fenomen. Ingenting er avstemt og alt ser fugly ut.

saab900spg2.jpg

9: Nissan Juke - De skrev navnet på denne bilen feil. Nissan Pjuke. Nissan Joke. Jeg lurer på hva pokker som pågikk da de designet denne frosken, og enda mer hva folk som kjøper den tenker på.

558715-10-1303756210505.jpg

8. Audi TT 1.gen - Lol, nei. Stygg og direkte krampeaktig å kjøre. Farlig i fart er den også.

audi-tt-parts.jpg

7. Lexus SC430 - "hei, jeg er en japansk/amerikansk bil som gjerne vil se ut som en Mercedes - men feiler."

800px-2001-2005_Lexus_SC_430_%28UZZ40R%29_convertible_03.jpg

6. Chevrolet Monte Carlo 5.gen. - GM valgte rett og slett å ta livet av en legendarisk bilmodell med å gjøre ræven vanvittig svær. Hva faen tenkte de på?

2010-chevrolet-monte-carlo.jpg

5. Hyundai Coupe/Tiburion 1.gen - det er få biler som ser så totalt maktesløst feil ut i enhver vinkel.

tiburon1.jpg

4. BMW X6 - Stygg, ubrukelig, elendig og rett og slett uten livets rett. Hva faen skal man med en grisetung bil med elendig awd-system uten noe som helst plass til bagasje eller folk? Ikke kan den trekke engang.

Image.jpg?p=100603_05:27

3. BMW 135 - "hei, jeg hadde ikke råd til en ordentlig BMW, derfor gikk jeg for denne merkelige skuten her"

bmw135isidelo.jpg

2. Porsche Cayenne - Ew. Beste beviset på at man ikke automatisk har god estetisk sans bare man har mye penger.

porsche+cayenne.jpg

1. Cadillac Escalade - hvem faen som fant ut at det var god deal å slenge en Cadillac-grill på en Suburban, dytte inn masse tredetaljer i dashbordet og en fet klokke? Det er ikke pent, det er ikke verd de sinnsvake tusenlappene du betaler ekstra istedet for en Chevy eller GMC Suburban, og i tillegg slenger de på noen sinnsvake hjul som gjør bilen ytterligere ubrukelig. Godt jobbet, det er en vits av en bil.

motoring-graphics-2_842414a.jpg

Skrevet (endret)

10: Saab 900

Spesielt bakenden på disse bilene er for meg et underlig fenomen. Ingenting er avstemt og alt ser fugly ut.

saab900spg2.jpg

9: Nissan Juke - De skrev navnet på denne bilen feil. Nissan Pjuke. Nissan Joke. Jeg lurer på hva pokker som pågikk da de designet denne frosken, og enda mer hva folk som kjøper den tenker på.

558715-10-1303756210505.jpg

8. Audi TT 1.gen - Lol, nei. Stygg og direkte krampeaktig å kjøre. Farlig i fart er den også.

audi-tt-parts.jpg

7. Lexus SC430 - "hei, jeg er en japansk/amerikansk bil som gjerne vil se ut som en Mercedes - men feiler."

800px-2001-2005_Lexus_SC_430_%28UZZ40R%29_convertible_03.jpg

6. Chevrolet Monte Carlo 5.gen. - GM valgte rett og slett å ta livet av en legendarisk bilmodell med å gjøre ræven vanvittig svær. Hva faen tenkte de på?

2010-chevrolet-monte-carlo.jpg

5. Hyundai Coupe/Tiburion 1.gen - det er få biler som ser så totalt maktesløst feil ut i enhver vinkel.

tiburon1.jpg

4. BMW X6 - Stygg, ubrukelig, elendig og rett og slett uten livets rett. Hva faen skal man med en grisetung bil med elendig awd-system uten noe som helst plass til bagasje eller folk? Ikke kan den trekke engang.

Image.jpg?p=100603_05:27

3. BMW 135 - "hei, jeg hadde ikke råd til en ordentlig BMW, derfor gikk jeg for denne merkelige skuten her"

bmw135isidelo.jpg

2. Porsche Cayenne - Ew. Beste beviset på at man ikke automatisk har god estetisk sans bare man har mye penger.

porsche+cayenne.jpg

1. Cadillac Escalade - hvem faen som fant ut at det var god deal å slenge en Cadillac-grill på en Suburban, dytte inn masse tredetaljer i dashbordet og en fet klokke? Det er ikke pent, det er ikke verd de sinnsvake tusenlappene du betaler ekstra istedet for en Chevy eller GMC Suburban, og i tillegg slenger de på noen sinnsvake hjul som gjør bilen ytterligere ubrukelig. Godt jobbet, det er en vits av en bil.

motoring-graphics-2_842414a.jpg

10 og 5 var stygge. Glad du ikke nevnte den nye Volvo v70'en. Vet ikke hvilken årsmodell, men den er ekstremt fin (i alle fall bakfra) og aller kulest i svart.

Tilfeldig at du ikke har nevnt en eneste Volvo forresten? ;)

Endret av Dreamdrops
Skrevet

10 og 5 var stygge. Glad du ikke nevnte den nye Volvo v70'en. Vet ikke hvilken årsmodell, men den er ekstremt fin (i alle fall bakfra) og aller kulest i svart.

Tilfeldig at du ikke har nevnt en eneste Volvo forresten? ;)

Volvo har et par biler jeg lurer litt på hvor mye sprit det var i omgang på kontoret. Designmessig, 440/460. Konstruksjonsmessig, 1. gen V40. Herregud, jeg hatet ex sin V40 når jeg lå under og herjet den for å korrigere bremser og ikke minst rust. Fittemongohelvetesbil. Bygde like godt om bremsene.

V70 har alltid vært pen, jeg er sikkert eier av en før denne uken er over. Ble minnet på hvor godt det var å kjøre Volvo av en venninne i går. Antar Mazdaratien ryker til fordel for en søt, liten V70 med mye motor og lær her og der.

Og før noen sier noe stygt om 240 - for sin generasjon var det fantastisk fremifra biler. Konstruksjonsmessig er de helt greie, selv om jeg hater den noe trange innstigningen via frontdørene.

Dreamdrops: raskeste du har kjørt på norsk vei? Bryt sammen og tilstå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...