pinar Skrevet 14. juni 2012 #141 Del Skrevet 14. juni 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 14. juni 2012 #142 Del Skrevet 14. juni 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 14. juni 2012 #143 Del Skrevet 14. juni 2012 JAAAAAAA TORRES!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantasi Skrevet 14. juni 2012 #144 Del Skrevet 14. juni 2012 Det er vel ingen tvil om at spania vinner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 14. juni 2012 #145 Del Skrevet 14. juni 2012 Lønner seg å ha med Torres fra start. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 14. juni 2012 #146 Del Skrevet 14. juni 2012 Torres ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mafalda Skrevet 14. juni 2012 #147 Del Skrevet 14. juni 2012 Får holde med Irland i denne kampen, jeg da Jeg har en soft spot for underdogs, selv om jeg er Real Madrid-fan på min hals. Spania trenger ikke mine kryssede fingre uansett, så dem er det Irland som får i kveld. Go Paddy! (en av dem er jo nødt til å hete Paddy, ikke sant? ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 14. juni 2012 #148 Del Skrevet 14. juni 2012 Får holde med Irland i denne kampen, jeg da Jeg har en soft spot for underdogs, selv om jeg er Real Madrid-fan på min hals. Spania trenger ikke mine kryssede fingre uansett, så dem er det Irland som får i kveld. Go Paddy! (en av dem er jo nødt til å hete Paddy, ikke sant? ) Jeg heier på Spania, men jeg er og veldig glad i underdogs. Vil at Spania skal vinne, men det hadde vært hyggelig om Irland fikk et lite mål. Men det er viktigere at de slår Italia syns jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mafalda Skrevet 14. juni 2012 #149 Del Skrevet 14. juni 2012 Jeg heier på Spania, men jeg er og veldig glad i underdogs. Vil at Spania skal vinne, men det hadde vært hyggelig om Irland fikk et lite mål. Men det er viktigere at de slår Italia syns jeg Irland - Italia, ja! Gleder meg allerede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SemperFi Skrevet 14. juni 2012 Forfatter #150 Del Skrevet 14. juni 2012 Jeg må bare legge til at Iniesta er en magiker, illusjonist og helt eksemplarisk. SE på fyren, har total kontroll. Fy faen, Iniesta er RÅ, HELT RÅ! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gorgonzola Skrevet 14. juni 2012 #151 Del Skrevet 14. juni 2012 Jeg må bare legge til at Iniesta er en magiker, illusjonist og helt eksemplarisk. SE på fyren, har total kontroll. Fy faen, Iniesta er RÅ, HELT RÅ! Sammen med Xavi så snakker vi all time high duo! Magicos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 14. juni 2012 #152 Del Skrevet 14. juni 2012 Jeg må bare legge til at Iniesta er en magiker, illusjonist og helt eksemplarisk. SE på fyren, har total kontroll. Fy faen, Iniesta er RÅ, HELT RÅ! Han er fantastisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 14. juni 2012 #153 Del Skrevet 14. juni 2012 ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SemperFi Skrevet 14. juni 2012 Forfatter #154 Del Skrevet 14. juni 2012 Utklassing! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
inlovewith Skrevet 14. juni 2012 #155 Del Skrevet 14. juni 2012 Flere enn meg som syns Fabregas er råkjekk? ;D Spania vinner selvsagt:) Det er det eneste laget jeg gidder å følge med på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anuket Skrevet 14. juni 2012 #156 Del Skrevet 14. juni 2012 Hoho irene fikk bank i kveld! Elsker å se fotball på dette nivået! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SemperFi Skrevet 14. juni 2012 Forfatter #157 Del Skrevet 14. juni 2012 Oppdatert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SemperFi Skrevet 14. juni 2012 Forfatter #158 Del Skrevet 14. juni 2012 Flere enn meg som syns Fabregas er råkjekk? ;D Spania vinner selvsagt:) Det er det eneste laget jeg gidder å følge med på! Jepp Cescy er kjekk! Hoho irene fikk bank i kveld! Elsker å se fotball på dette nivået! Absolutt, jeg tror det ender med Spania og Tyskland i finalen. Det er en våt drøm! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 14. juni 2012 #159 Del Skrevet 14. juni 2012 Flere enn meg som syns Fabregas er råkjekk? ;D Spania vinner selvsagt:) Det er det eneste laget jeg gidder å følge med på! Spania er desidert det peneste laget syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anuket Skrevet 14. juni 2012 #160 Del Skrevet 14. juni 2012 Absolutt, jeg tror det ender med Spania og Tyskland i finalen. Det er en våt drøm! Det hadde vært utrolig spennende å se! Lov å håpe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå