J.J.R Skrevet 6. februar 2013 #1681 Skrevet 6. februar 2013 Frokost: to brødskiver med veganpølse Mellommåltid: to Alpro soya dessert (sjokolade) Middag: nøtteburgere med hummus, restene fra gårsdagens pastasaus (fungerte kaldt som en veldig god salsa med artisjokk og oliven) og salat
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2013 #1682 Skrevet 6. februar 2013 Frokost: To brødskiver, en med kokt egg, en med kokt skinke. Majones på begge. Lunsj: Omelett med grønnsaker og kylling, salat ved siden av. Middag: Torsk, kokt potet og dampede grønnsaker, med lettrømme. Kvelds: Noen mandler, en yoghurt, en pære og et knekkebrød med smøreost. I tillegg har jeg spist to-tre seige pepperkaker. Ikke gode i det hele tatt. Anonym poster: 0e7004767e3530cf3b662d4afee024ca
Inwe Skrevet 6. februar 2013 #1683 Skrevet 6. februar 2013 I går Frokost: Omelett med kalkunskinke, cottage cheese og løk Etter trening: 3 riskaker og en proteinshake Lunsj: Hjemmelagede knekkebrød med skinke Middag: Kyllingfile og løk med salat og mager kesam til Kvelds: Havregrøt
Almera Skrevet 6. februar 2013 #1684 Skrevet 6. februar 2013 Hittil i dag: - En banan - Et polarbrød med Philadelphiaost.
Gjest Reza08 Skrevet 6. februar 2013 #1685 Skrevet 6. februar 2013 Igår: Frokost/lunsj: Bacon og makaroni med ost Middag: Stekte middagspølser og pommes frites Kveldsmat: Stekte nudler
super-ida Skrevet 6. februar 2013 #1686 Skrevet 6. februar 2013 Frokost: to brødskiver med snøfrisk med rødløk og timian og krydderskinke Lunch: tre surdeigsknekkebrød med samme pålegg som frokost og en med den nye pikant osten til synnøve finden Middag; blir elgkarbonader og rotmos med potet, gulrot, kålrot,sellerirot og persillerot Kvelds: to skiver med samme pålegg som frokost ( hekta) Mellom: skyr med melon
Alina X Skrevet 6. februar 2013 #1687 Skrevet 6. februar 2013 Frokost: En yoghurt med musli(go morgen yoghurt) og en banan. Lunsj: Tunfisksalat(tunfisk,rødløk,oliven,agurk,tomat,rød og grønn chili og ruccolasalat pluss dressing lagd av sitron,olivenolje,hvitløkpulver,salt,pepper og persille) med en iskaffe cappuccino. Middag: Laks med gulerøtter,brokkoli og salat(agurk,tomat,ruccola og løk)samt samme dressing som til lunsj med et glass saft.
Mormont Skrevet 6. februar 2013 #1688 Skrevet 6. februar 2013 Frokost: Et hjemmelagd knekkebrød med lettsyltetøy. Lunsj: Skyr med müsli Middag: To vegetarburritos med hjemmelagd guacamole Kvelds: To hjemmelagde knekkebrød med kyllingpålegg Snacks: Fun light-gelé og noen skiver honningmelon
Gjest Reza08 Skrevet 6. februar 2013 #1689 Skrevet 6. februar 2013 Frokost/lunsj: To ostebriks med, en med smør og en med leverpostei. Middag: Ovnsbakt laks med potetmos og gulrot Kveldsmat: Grandiosa Kebabpizza som jeg skal spise snart
Gjest Doh Skrevet 6. februar 2013 #1690 Skrevet 6. februar 2013 Frokost: En matmuffin på bussen Lunsj: Tre matmuffins til Middag: Blomkål med hvit saus, poteter og bacon
LittDiva Skrevet 6. februar 2013 #1691 Skrevet 6. februar 2013 3 skiver rugbrød med ost, spirulina og hjemmelaget grønnsaksjuice Liten porsjon med Spagetti bolognese, nøtter Hjemmelaget pizza
Unika Skrevet 6. februar 2013 #1692 Skrevet 6. februar 2013 frokost: en halv boks med cottagecheese + 1 spiseskje blåbærsyltetøy Lunsj: en grov lefse med ost,skinke, majones og masse spinat Middag: To speilegg med bacon til Kvelds: To fiberrik med chevre og en kopp te
Madison_00 Skrevet 6. februar 2013 #1693 Skrevet 6. februar 2013 Er syk for andre dagen på rad så da blir det ikke akkurat noen sunne måltider å skryte av. Både i går og i dag har jeg spist: Et knekkebrød med ost og skinke, og et med makrell i tomat. 2 stykker frossenpizza. Drukket masse vann og cola zero. Orker ikke stresse med maten nå, men gleder meg til å leve sunnere igjen når formen er bedre!
Gjest Pheel Skrevet 6. februar 2013 #1694 Skrevet 6. februar 2013 (endret) Frokost: Et kokt egg og et knekkebrød med gulost. En kaffe. Lunch: Grønnsakssuppe med laks. Middag: Hjemmelagde hamburgere. Dessert: Fudgekarameller. Drikke utenom til frokosten: Vann. Endret 6. februar 2013 av Pheel
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2013 #1695 Skrevet 6. februar 2013 Frokost: "Overnight oats" med banan, melk, bær og hasselnøtter. Lunsj: To knekkebrød, ett med smøreost, spinat og grønnsaker, og ett med peanøttsmør og bær. Mellom: To fersken. Lunsj x2: To knekkebrød med smør, cottage cheese og syltetøy. "Middag": Litt over en halv boks med Dreams is med kjeksdeig og kanskje 1/6 av en Big One-pizza. "Middagen" var nok ikke helt optimal i dag, men skitt au! Anonym poster: f94ec36bda5b63b7d2ddc57f21d77f9d
Ziphud Skrevet 7. februar 2013 #1696 Skrevet 7. februar 2013 brunch: 1 skyr middag: 2 små skåler med grønnsakssuppe av sellerirot, gulrot, kål, blomkål, broccoli, løk, vårløk og røkt pølse kvelds: 3 wasa husmann knekkebrød med ost, skinke og paprika.
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2013 #1697 Skrevet 7. februar 2013 En yoghurt. En kiwi. Kaffe. En skyr melon. En appelsin. En pakke Dent. Kaffe. Crabsticks, brokkoli, soyasays og wasabi. Tar meg kanskje litt frukt før jeg legger meg Anonym poster: 43580a2b1a61e3596b8462f88ff9a8f2
Madison_00 Skrevet 8. februar 2013 #1698 Skrevet 8. februar 2013 Stolt av meg selv som er back on track med maten selvom jeg ikke er helt frisk enda. I dag: Frokost: Et knekkebrød med ost og skinke, kaffe og eple. Lunsj: Havregryn med melk, banan og kanel. Nå skal jeg lage middag, som blir salat med laks, egg og quinoa. Etter planen skal jeg ha en fersken, litt jordbær og vaniljekesam til kvelds
Kira-delta Skrevet 8. februar 2013 #1699 Skrevet 8. februar 2013 6 knekkebrød, kalkunpålegg, paprika og 3gulrøtter. 3koteletter, surkål, potet og brokkoli Har vært en kort dag i dag
Gjest Vinglepetra Skrevet 8. februar 2013 #1700 Skrevet 8. februar 2013 Veldig sen frokost: eggerøre med to skiver grovt brød Lunsj: en skive grovt brød med litt eggerøre og en pære Mellom: ett glass appelsinjuice og litt druer Middag: grønnsaks wok med nudler Og ca. 2 liter vann
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå