Pene sko... Skrevet 23. januar 2013 #1601 Skrevet 23. januar 2013 Et nanbrød + et glass melk og vitaminer til frokost. En energidrikk og banan som lunsj. Sushi som middag.
Gjest Reza08 Skrevet 23. januar 2013 #1602 Skrevet 23. januar 2013 Frokost: To speileegg + to brødskiver + stekte poteter og pølsebiter som var igjen fra et par dager tilbake Lunsj: Ingen lunsj i dag heller, desverre Middag: Stekt flesk med kålrotstappe og poteter Kveldsmat: To flerkornsrundstykker med makrell i tomat.
Lyd Skrevet 23. januar 2013 #1603 Skrevet 23. januar 2013 Tror jeg må begynne å skrive her igjen, gjorde det i sommer og ble så mye mer bevisst på hva jeg spiser pga. det! Frokost: En brødskive (hjemmebakt grov) med brunost Mellom: En pære Lunsj1: To rugsprø med baconost Lunsj2/etter trening: Tre rugsprø med baconost Middag: Taco, spiste to små (men ganske fulle) tacolefser Kvelds: Skal spise snart, men det blir nok et par brødskiver med tacokjøttdeig og ost som jeg varmer i ovnen
Gjest halebein Skrevet 23. januar 2013 #1604 Skrevet 23. januar 2013 To skiver brød med gulost og agurk Et lite stk marsipankake 2 pizzastykker til middag 2 polarbrød med gulost og syltetøy, et grovt rundstykke med samme pålegg til kvelds. 4-5 kopper kaffe i løpet av dagen, og vann...
MissCoverdale Skrevet 23. januar 2013 #1605 Skrevet 23. januar 2013 Frokost: To knekkiser med ost, salat og paprika Lunsj: Lasagne med squash i stedet for pastaplater Middag: Sushi Kvelds: Grønnsakswok 4 kopper te, og 1 kopp kaffe :/
Gjest Vinglepetra Skrevet 25. januar 2013 #1606 Skrevet 25. januar 2013 (endret) Frokost: skive med egg og en stor kaffe "Lunsj": banan og en latte Middag: Fullkorns pasta med kylling og grønnsaker Kveldsmat: Salat(tomat, paprika, agurk, salatblader) Vann: ca. 1, 5 Edit: skrivefeil Endret 25. januar 2013 av Vinglepetra
Gjest halebein Skrevet 25. januar 2013 #1607 Skrevet 25. januar 2013 Et horn med bringebærsyltetøy på. Pannekaker til middag Et eple Potetgull til kveldskos:-) Maaaaasse kaffe og en halv pepsi max.
Lyd Skrevet 25. januar 2013 #1608 Skrevet 25. januar 2013 Dårlig matdag i dag.. Sen frokost (kl 14): To grove brødskiver med brunost Middag: Hamburger + pommes frites, var på café Så spiser jeg vel noen brødskiver til kveldsmat snart.
Gjest Tigress Skrevet 25. januar 2013 #1609 Skrevet 25. januar 2013 Lunsj: ei halv proteinpannekake frå i går Middag: ovnsbakt torsk med rosin- og nøttebuldur og spinatrøre, pluss ein del rosiner medan eg mekka maten. Fredagskos: eitt glas raudvin og tre Twist. Har at 54 kcal på dagens rasjon, dei blir nok ikkje ete.
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2013 #1610 Skrevet 25. januar 2013 Lunsj: ei halv proteinpannekake frå i går Middag: ovnsbakt torsk med rosin- og nøttebuldur og spinatrøre, pluss ein del rosiner medan eg mekka maten. Fredagskos: eitt glas raudvin og tre Twist. Har at 54 kcal på dagens rasjon, dei blir nok ikkje ete. Spiste du rødvinen? Anonym poster: 1cba1252f2ab638c9126e9be9a445b5d
Gjest Tigress Skrevet 25. januar 2013 #1611 Skrevet 25. januar 2013 Spiste du rødvinen? Anonym poster: 1cba1252f2ab638c9126e9be9a445b5d Kva trur du?
skruf Skrevet 25. januar 2013 #1612 Skrevet 25. januar 2013 2 skiver med Ingers superrug og rødvinspølse, glass skummet kultur og kaffe. 1 hjemmebakt kanelsnurr. 2 stk peppes pizza-biter... Begynte bra, men skar seg helt!
Victoria- Skrevet 25. januar 2013 #1613 Skrevet 25. januar 2013 Frokost: tre knekkebrød med leverpostei Lunsj: et grovt rundstykke med hvitost, et eple og en gulrot Mellommåltid: cashewnøtter, naturell (usaltede) Middag: grillet kylling, salat og fullkornspasta Mellommåltid: ei pære og litt mango Kvelds: tre knekkebrød med brunost
Lyd Skrevet 26. januar 2013 #1614 Skrevet 26. januar 2013 Var så heldig å få spise hotellfrokost på Rica Nidelven i dag. Norges beste frokost, så man kan trygt si at jeg forspiste meg litt der. Har ikke oversikt over alt jeg spiste. Lunsj: To ostesmørbrød + en banan Middag/kvelds: Kyllingfilet, pasta, fløtesaus og salat
makkapakka Skrevet 26. januar 2013 #1615 Skrevet 26. januar 2013 skive med kjøttpålegg til frokost middagsrester av kalkun i brunsaus og ris til lunsj pinnekjøtt til middag raap
Gjest Pheel Skrevet 26. januar 2013 #1616 Skrevet 26. januar 2013 Frokostblanding av: Havregryn, linfrø, en banan i skiver, ferske blåbær og melk. En lakrisstang. Noen Doc'. Kjøttkaker i brun saus med stekte grønnsaker til. Drikke: Eplejuice, vann samt en halvliter Cola Zero. (Så skal jeg helt sikkert spise mer før jeg legger meg.)
KristineS Skrevet 26. januar 2013 #1617 Skrevet 26. januar 2013 Sto opp seint og null lyst på mat egentlig, så da blir det litt så som så Frokost: To skiver med nugatti Middag: Biffsnadder av biffstrimler, squash, paprika, løk, sopp og mais med pommes noisettes og bernaise til. Nam! Lørdagskos: Ei skål potetgull, Irish Cream-iskrem og pepsi max.
blueberries Skrevet 26. januar 2013 #1618 Skrevet 26. januar 2013 Et rundstykke med egg og kokt skinke. Biffgryte med hjemmelaget potetmos. Alt for mye melkesjokolade. Brownies og vaniljeis.
Gjest norah Skrevet 26. januar 2013 #1619 Skrevet 26. januar 2013 Blir litt overrasket over at det er så mange som spiser få og gjerne små måltider her? Er dette vanlig - eller er det bare meg som blir utrolig fort sulten? Jeg spiser hver 4. time - hvertfall..... Frokost: Havregryn m banan/nøtter&rismelk(+omega3&folsyre&D vitamin) Lunch: Var på cafè, drakk dobbel cortado med soyamelk&spiste en grov scone i mangel av noe annet utvalg. "Mellom"(var sulten når jeg kom hjem): Tre hjemmelagde speltknekkebrød med rekesalat, peppermynte&lakriste og to sånne firkanter av den mørke sjokoladen som er flere lag med mousse inni.....den er dødsgod,men også litt kvalmende. Middag: salat m karbonadedeig/avodaco/kidneybønner/tomat/blandet salat/rømme + noe annet jeg ikke husker Kvelds: Hjemmelagde speltknekkebrød som jeg har fullstendig dilla på & smoothie av ananas/jordbær/bringebær/blåbær(+ jerntablett& c vitamin) Og sånn ser omtrent hver dag ut med litt variasjoner i middag&pålegg.
Gjest Vinglepetra Skrevet 26. januar 2013 #1620 Skrevet 26. januar 2013 Frokost: eggerøre og to brødskiver + litt Taco kjøttdeig Lunsj: en liten muffins og et stort glass juice Mellom:litt eggerøre Middag: vegetar boller i tomat og paprika saus med grønnsaker og stekte poteter. Kveldsmat: 1 pannekake
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå