Mynona Skrevet 1. juli 2012 #561 Skrevet 1. juli 2012 Frokost: restepizza fra i går Barnebursdag: Middag: pølser i brød med sprøstekt løk Dessert: En skål jorbær med vaniljesaus, en stort stykke pavlova, en lite cupcake Og drukket masse iste og et glass brus. Og nå skal jeg ta meg et pizzastykke til kvelds også. Herlig dag med masse sukker og junk!
Gjest Bell Skrevet 1. juli 2012 #562 Skrevet 1. juli 2012 2 halve rundstykker med ost&skinke og brunost&syltetøy. Kaffe. Vann. 1 porsjon med Biff, grønnsaker, poteter og smør. Vann Kaffe. Kroneis. Druer. Et glass melk 3 brødskiver med brunost&syltetøy. Vann
Alouette Skrevet 2. juli 2012 #563 Skrevet 2. juli 2012 Frukost: Havregrynsgröt med hallon, 2 skivor med brunost. Kaffe med mjölk. Lunch: Linsgryta med couscous, fetaost och gurka. Mellan:1 banan, 1 knäckebröd med kokt ägg och gurka, kaffe Kväll: Hemlagad müsli med mjölk, banan och russin. Vattenmelon.
Teriyaki Skrevet 3. juli 2012 #564 Skrevet 3. juli 2012 I går: * To brødskiver med ost og skinke * En halv restorante-pizza * Kyllingwok med eggnudler * norske jordbær med vaniljekesam og en bolle (får vondt i magen av frukt/bær, så bolle/brød er fast inventar når jeg spiser sånt som i går, for å nøytralisere :gjeiper: ) * ca 2,5 dl brus Hittil i dag har jeg spist en skinkeomelett og en og en halv brødskive
dobby Skrevet 3. juli 2012 #565 Skrevet 3. juli 2012 (endret) Frukost: 1 banan 1 vanilje-Skyr Lunsj: 1 eple 3 Fiberrik med makrell i tomat Mellom: 1 is (Diplom Royal Mørk) Middag: Grønnsakswok (stoor porsjon) Bakt søtpotet (av 2 små søtpoteter) Ketsjup ( ca 1 ss) Mellom: 1 eple Dessert/kvelds: Kjem til å bli jordbær med sukker og vaniljekesam Drikke: Vatn og te Endret 3. juli 2012 av dobby
Gjest Svampen Skrevet 3. juli 2012 #566 Skrevet 3. juli 2012 Frokost: Havregrøt En gang mellom her: En yoghurt med mangobiter Middag: Wok med sursøt saus og ris Namnam
Lillah Skrevet 3. juli 2012 #567 Skrevet 3. juli 2012 1 Ciabatta med pålegg. 1 stykke sjokoladekake. 2 Pizzastykker med pepperoni og bearnesaus. 1 LolliPop-is.
NuckingFutz Skrevet 3. juli 2012 #568 Skrevet 3. juli 2012 (endret) 2 skiver med makrell i tomat En og en halv laksefilèt med ovnsstekte grønnsaker 3 kuler vaniljeis 2 skåler med ananas 1 skål moreller 1 hjertesalat litt ruccola rød lollo-salat 1 rød paprika en halv boks kikerter Et stort stykke vannmelon 1 skål musli med melk 1 banan Endret 3. juli 2012 av NuckingFutz
Latinas Skrevet 3. juli 2012 #569 Skrevet 3. juli 2012 Dagens kosthold blir slik: Frokost: Omelett (to egg) m litt skinkebiter og to osteskiver Middag:to pitapizzaer med litt kjøttdeig, mais osv. Nam! Er det noen som syns dette ser for lite ut? Nei, såg heller masse ut for å vere før middagstid
Catie' Skrevet 3. juli 2012 #570 Skrevet 3. juli 2012 Jeg blir helt overrasket over hvor lite folk faktisk spiser! (nå har jeg bare lest første halvdel av tråden) Jeg hadde ikke klart meg med så lite mat med den treningsmengden og forbrenningen jeg har. Jeg spiser fire skikkelige måltider (nesten på størrelse med det noen her inne spiser i løpet av en dag!) pluss ett til to mellommåltider (som er en del mer enn bare et eple) Nå har jeg riktig nok vært veldig tynn, og iløpet av de siste to årene har jeg gått opp noen kilo - bevisst - men med mitt nåværende inntak har jeg ikke gått opp noe på ca et halv år. Så hvordan klarer dere å fungere skikkelig på så lite mat?? 1
Alouette Skrevet 3. juli 2012 #571 Skrevet 3. juli 2012 Håller med om att vissa ser ut att äta väldigt lite! Jag tycker den här tråden är intressant, dels för att jag själv ganska ofta får kommentarer från andra om att jag äter mycket..? Då blir jag nyfiken på hur lite/mycket alla andra äter och här inne ser det ju ut som att endel faktiskt äter jättelite..jag undrar också hur det går ihop, blir ni inte väldigt hungriga? Jag har ätit idag: Frukost: 1 Skyr, 1 banan, kaffe med mjölk Lunch: Stor sallad med bl. a kikärtor, tonfisk, cottage cheese, soltorkade tomater & ägg. 1 kopp grönt té och 1 yoghurt. Mellanmål: Kaffe och havre/choklad kaka Middag: Fullkornsspaghetti med linsgryta & fetaost. Till kväll blir det nog kesam & blåbär eller liknande. 1
Hvitløk Skrevet 3. juli 2012 #572 Skrevet 3. juli 2012 Frokost: skyr og to knekkebrød med smøreost Mellom: masse druer Lunsj: polarbrød med kalkunskinke Mellom: is Etter trening: knekkebrød med smøreost Middag: rekesmørbrød
Lumos Skrevet 3. juli 2012 #573 Skrevet 3. juli 2012 Helt enig i at mange spiser veldig lite, blir dere ikke veldig sultne i løpet av dagen? Mitt inntak foreløpig i dag: -En stor bolle havregrøt laget på melk, med kanel, sukker og rosiner. -En hjemmelaget hvetebolle. -Tre havreknekkebrød med brunost. -Lasagne med diverse tilbehør på restaurant, mmm! -Litt frukt fra fruktfat på jobben. -En Bueno-sjokolade og en Lakrisal, oops. -Et glass Fanta, et glass melk, en kopp te, masse vann. Litt for mye sukker på en helt vanlig tirsdag, men pytt, lov til å kose seg av og til, hehe. 1
NuckingFutz Skrevet 3. juli 2012 #574 Skrevet 3. juli 2012 Enig i at det ser ut til at mange her spiser for lite. Kroppen trenger næring!
Mynona Skrevet 3. juli 2012 #575 Skrevet 3. juli 2012 Jeg blir helt overrasket over hvor lite folk faktisk spiser! (nå har jeg bare lest første halvdel av tråden) Jeg hadde ikke klart meg med så lite mat med den treningsmengden og forbrenningen jeg har. Så hvordan klarer dere å fungere skikkelig på så lite mat?? Jeg sitter i ro nesten hele dagen, og trener ikke, så jeg har ikke noe mer forbrenning enn den jeg bruker på å holde kroppen våken og oppreist. Helt enig i at mange spiser veldig lite, blir dere ikke veldig sultne i løpet av dagen? Jeg spiser når jeg er sulten I går: Lunsj: 3 retters. Røkt laks med en slags aioli, lysing med div tilbehør og pannacotta med pasjonsfruksorbet og jordbær. Og brød med aioli før maten kom Nam! Middag: En bolle med selvkomponert musli med yoghurt. (havreflak, valnøtter, linfrø, gresskarkjerner, solsikkeskjerner og rosiner) Snacks Ca. 15-20 jordbær med kokesjokolade på seg! Og en firkant kokesjokolade I dag: Lunsj: 4 brødskiver: brie/solbærsyltetøy, solbærsyltetøy, vossafår, roastbeef/remulade/syltet agurk, provenceskinke/ost/agurk Middag: Kyllingfilet, en potet, to skiver av en aubergine og en halv løk stekt i ovnen. med kryddersmør Har drukket et glass juice og et glass saft. Blir vel kanskje noe kokesjokolade på kveldingen, jeg er litt fysen...
NuckingFutz Skrevet 4. juli 2012 #576 Skrevet 4. juli 2012 (endret) 2 skiver med smør og gulost 1 yoghurt 1 skål musli med melk 3 elgkarbonader i viltsaus og dampede grønnsaker 1 kiwi et stykke vannmelon 1 dobbel daimsjokolade 2 skiver med leverpostei Endret 4. juli 2012 av NuckingFutz
Alouette Skrevet 4. juli 2012 #577 Skrevet 4. juli 2012 (endret) 1 skyr, 1 eple. Kaffe. 1 eple, 100 g cottage cheese 3 skivor med makrell i tomat Scampiwok med ris, 1 glas pepsi max Gröna druvor 1 is Endret 4. juli 2012 av Alouette
Gjest + Carnage + Skrevet 4. juli 2012 #578 Skrevet 4. juli 2012 I går: Frokost: 8 brødskiver + taffel Etter trening; Shake + banan Lunsj1: Baguett + taffel Lunsj2: Pose kanelgifler Middag: Laks + 6-8 brødskiver Kvelds1: Neve havregryn + vann Kvelds2: Shake
Hvitløk Skrevet 4. juli 2012 #579 Skrevet 4. juli 2012 Et glass cola To glass solo 6-7 ritzkjeks En loffskive Ordentlig omgangssykemat..
Gjest _La Femme Skrevet 4. juli 2012 #580 Skrevet 4. juli 2012 Jeg har ikke spist noen ting enda.. Har virkelig ikke matlyst før rundt middagstider. Uff!! Må bli flinkere :gjeiper:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå