Gjest notetur nomen Skrevet 14. juni 2012 #241 Skrevet 14. juni 2012 (endret) Trøtt nå, ja. Har drukket te og spist grønnsaksbuljongris fra middagen i går, med sjampinjonger,aromatkrydder, tomatketchup, smeltet jarlsbegost og omelett av egg og gressløk. I dag vil jeg ha minestronesuppe med canellinibønner i, og panini med pesto og kalkun, til middag. Lunsjen har jeg ikke planlagt ennå. Det blir sikkert no kjedelig no. Også må det bli noe frukt også i løpet av dagen. Kanskje appelsin. Edit: Eller noen jordbær.Nå fikk jeg lyst på jordbær.. Også kan jeg feks lage hvitløksbruschetta og tomatsalat til lunsjen, når som jeg først er i det italienske hjørnet. Det blir kult Endret 14. juni 2012 av notetur nomen
Rumleskaft Skrevet 14. juni 2012 #242 Skrevet 14. juni 2012 Hadde bursdag igår, så det ble skikkelig kosedag Frokost: 2 stykker bløtekake med jordbær Etter trening: Banan Lunsj: 2 knekkebrød med egg og kaviar Middag: Salat til forrett 150gr biff med pommesfrites og peppersaus, mais og hvitløkssmør Mangosorbet med mangocoulis og bjørnebær til dessert Kvelds: Vafler med blåbærsyltetøy 1
Gjest Grodu Skrevet 14. juni 2012 #243 Skrevet 14. juni 2012 Hadde bursdag igår, så det ble skikkelig kosedag Frokost: 2 stykker bløtekake med jordbær Etter trening: Banan Lunsj: 2 knekkebrød med egg og kaviar Middag: Salat til forrett 150gr biff med pommesfrites og peppersaus, mais og hvitløkssmør Mangosorbet med mangocoulis og bjørnebær til dessert Kvelds: Vafler med blåbærsyltetøy Naaam! Gratulerer med gårsdagen! Hørtes fantastisk ut.
Gjest Grodu Skrevet 14. juni 2012 #244 Skrevet 14. juni 2012 Frokost: eggerøre Lunsj: litt hakket frukt(drue,pære,eple,mango) Nam! Middagen blir... PØLSE! I lompe. Wow.
Anneline80 Skrevet 14. juni 2012 #245 Skrevet 14. juni 2012 Frokost: 3 ryvita sesam(ett med gulost og marmelade, ett med kalkunpålegg og salat og ett med egg). Skummet melk. Mellom: 1/4 pose Småsulten nøtter og rosiner og en gulrot. Lunsj: et stykke ovnsbakt laks med ovnsbakte rotgrønnsaker. Halv tallerken med blandet grønn salat, et egg, paprika, tomat, bønnespirer og raspet råkost. Mellom: et eple og en håndfull plommetomater. Middag: take-away sushi (6 maki med laks, 4 nigiri med diverse + tilbehør). Vann til alle måltider unntatt frokost. Kveldsmat/-kos blir en skål med jordbær/ananas/bringebær/kiwi.
Rumleskaft Skrevet 14. juni 2012 #246 Skrevet 14. juni 2012 Naaam! Gratulerer med gårsdagen! Hørtes fantastisk ut. Taakk! Det var kjempe herlig! Idag har jeg fortært dette: Frokost: 2 weetabix med syltetøy og melk Etter trening: Banan Lunsj: 2 rugsprø med egg og kaviar (er kaviar så grusomt usunt som mange skal ha det til?) Middag: Fullkornspasta med hjemmelaget saus med karbonadedeig og masse grønnsaker Blir vel noe mat utover kvelden, sannsynligvis rester etter middagen som var farlig god. Har en rull med Stratos i skapet som jeg trenger at noen (andre enn bare meg) forteller meg at IKKE er bra for meg og jeg må ikke finne på å spise den ikveld..
Gjest villrev Skrevet 14. juni 2012 #247 Skrevet 14. juni 2012 2 brødskiver med skinke 3 vårruller 1 winerbrød 1 twix 1 heksehyl-stang 2 stykker pizza har vært kjempesunn i dag.
Gjest Bella90 Skrevet 14. juni 2012 #248 Skrevet 14. juni 2012 Baconsurret kyllingfilet med tomatsalat, ris og saus. Er faktisk enda mett!
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2012 #249 Skrevet 14. juni 2012 3 pizzastykker av en grandiosa 2 oreo's 4 biter melkesjokolade Anonym poster: 9713bd96840d3572eafe2931273d1085
Lillah Skrevet 14. juni 2012 #250 Skrevet 14. juni 2012 1 porsjon kokt pasta med PicNic skinke og hjemmelaget dressing. 1 porsjon til med kokt pasta m/ picnic skinke og hjemmelaget dressing. 3 kuler sjokoladeis med sjokoladebiter. 2 pizzastykker m/pepperoni og 1 stk med biff. Godteri.
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 14. juni 2012 #251 Skrevet 14. juni 2012 Frokost: grønn spirulinasmoothie med en kiwi og en håndfull rabarbra Mellom: havregrøt med sesamfrø, litt skummamelk, hempfrø Lunsj: 1 fiberrik med 1 egg + en tynn skive brieost Mellom: rød smoothie av superpulver, rabarbra og 2 dl ferskpressa blodappelsinjuice Middag: 60 gram spaghetti med hjemmelaga tomatsaus (med litt brie i sausen) + en diger salat av bønnemix, spinat, mais, squash, reddik, cherrytomat + en slags dip av kesam og hvitløk Snacks, fordelt utover dagen: 2 drops fra yummy earth, 1 kjærlighet fra yummy earth, 2 ruter mørk sjokolade, littegranne nøtter
Gjest Bell Skrevet 14. juni 2012 #252 Skrevet 14. juni 2012 1 firstprice yoghurt 1 glass melk 1 krus kaffe Grønn salat med masse reker og wasabi 1 boks med sukkerfri lakerol (blæh, dårlig i magen) 1 eple Litt cottage cheese 2 dextro energitabletter (spiser det kun når jeg jobber i butikken, får opp servicenivået mitt gitt ) Grønn salat igjen med en halv boks picnic kylling-skinke 1 toffifee, 1 rute melkesjokolade, en halv ts nugatti (hahaha, skulle liksom ikke ha siden det er en dag igjen til helga, så derfor ble en ting av hver nesten erlik null i mine øyne) 1 hjemmelaget saftis Masse vann - Imårra er det fredag og kosekveld i heimen. <3 Hurra! PS: Jeg har jammen meg ikke godt av å jobbe kvelder ser jeg.. Spiser MYE skikkeligere, spesielt middag når jeg spiser sammen med sambo !
Mynona Skrevet 14. juni 2012 #253 Skrevet 14. juni 2012 Åh, for en sunn dag i dag. Frokost: en sjokoladebolle Lunsj: 3 brødskiver med brunost, makrellitomat/majo, skinke/paprika Middag: pølsebrød med sprøløk og ketchup Snacks: en stor cookie og en halv flaske iste.
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 14. juni 2012 #254 Skrevet 14. juni 2012 Åh, for en sunn dag i dag. Frokost: en sjokoladebolle Lunsj: 3 brødskiver med brunost, makrellitomat/majo, skinke/paprika Middag: pølsebrød med sprøløk og ketchup Snacks: en stor cookie og en halv flaske iste. Så lite mat Er du ikke sykt sulten?
Gjest sardintroll Skrevet 14. juni 2012 #255 Skrevet 14. juni 2012 Lasagne. Det var godt, men jeg "hilser" på den fortsatt, innimellom. :gjeiper:
venus_ Skrevet 14. juni 2012 #256 Skrevet 14. juni 2012 Cottage cheese med havrecheerios og blåbærsyltetøy. En proteinshake. Et rundstykke med en liten boks makrell i tomat og kokt brokkoli. To brødskiver med mager kyllingost, en brødskive med nugatti crisp. En porsjon risgrøt fra Fjordland.
Millimani Skrevet 14. juni 2012 #257 Skrevet 14. juni 2012 Frokost: En brødskive med brunost og en brødskive med skinkeost. Melk. Lunsj: En brødskive med greddost og skinke, en brødskive med brunost. Te Middag: Pasta. Saft 1
Mynona Skrevet 14. juni 2012 #258 Skrevet 14. juni 2012 (endret) Så lite mat Er du ikke sykt sulten? Jeg spiste mer enn 1 pølsebrød da Spiste vel 5 sånne chicagobrød eller hva de heter. De store. Fortsatt ikke mye mat - men har vondt i magen i dag, så den har ikke lyst på mat. Edit: og nå har jeg vondt i hodet - så kroppen vil ha mer mat en magen. Endret 14. juni 2012 av Mynona-83
Tarzani Skrevet 14. juni 2012 #259 Skrevet 14. juni 2012 frokost/lunsj: en neve smågodt middag: hjemmelagd grov scones med hvitost kvelds: grillet smørbrød med hvitost og kalkunfilèt dessert: en håndfull cashewnøtter og en pinUp is
Alaïne Skrevet 14. juni 2012 #260 Skrevet 14. juni 2012 Frokost: Havregryn med melk, solsikkekjerner, syltetøy og rosiner Middag: Kyllingsalat Kvelds: Havregryn (som frokost)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå