Gå til innhold

Nr 2 er på vei! :)

cypress

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

H vil hilse til A og si at hun gleder seg til å treffes! :nigo:

Mannen er ferdig med sin perm neste torsdag, så etter det er vi klare!! Gøy at de er så tette i alder!

Hvor lenge er du ute i perm denne gangen cypress? Lurer på om våre overlapper :sjenert:

Jeg er jammen ikke 100%sikker i farta, men blir det ikke ca april eller noe? Da er vel du også hjemmeværende - og litt nærmere byen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er jammen ikke 100%sikker i farta, men blir det ikke ca april eller noe? Da er vel du også hjemmeværende - og litt nærmere byen??

:jepp: jeg starter i perm ca 1. Mars, men kommer til å komme nedover noe før. Hadde jo vært artig å møtes! :kaffe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:jepp: jeg starter i perm ca 1. Mars, men kommer til å komme nedover noe før. Hadde jo vært artig å møtes! :kaffe:

Ja, det må vi få til!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillesøster er blitt en uke gammel, og er fortsatt veldig "nyfødt" syns jeg. Hun sover ekstremt mye, og når hun ikke sover, er det mat som gleder. Nesten så jeg sliter med å finne tid til å trene på mageleie for eksempel, for hun er jo aldri våken lenge nok. :ler: Antar dette er et luksusproblem som snart går over!

I går var vi på helsestasjon for første gang. Lillesøster har nesten tatt igjen fødselsvekten sin og gjorde godt førsteinntrykk ved å tisse på vekten deres. Jeg følte meg veldig som annengangsmamma, der ting ikke er så nøye som med nr 1. Vi hadde ikke med oss teppe (som helsesøster åpenbart syns det var en selvfølge at man hadde med - og som jeg hadde med hver eneste gang med A!), og brukte i grunn nesten all tiden på å snakke om A og søskensjalusi. Ikke så unaturlig kanskje. Jeg trenger ikke masse info om navelstump (som forøvrig falt av i dag!) og hvordan behandle sart babyhud. Fikk time til 6 ukerskontroll for lillesøster og 2,5 årskontroll for A, pluss meldt meg på til barseltreff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise: ja, er noe annet å bli mor til nummer 2... Gleder meg enormt til permisjonstiden allerede! Den skal nyyyytes :nigo:

:tommelsmil: for barseltreff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er også klare for treff! :nigo:

Håper det går bra med dere :) Det er litt andrledes med nr 2 ja.. Synes største utfordringen er nr 1 og ikke avvise han for mye.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er første dag jeg er hjemme alene, uten far hjemme i omsorgspermisjon. Litt stille i huset, og litt kjedelig kanskje?? :sjenert: Kanskje vi må ha et treff snart?!? Jeg lagde noen havrekjeks her om dagen som at utrolig gode, og sitter og dytter i meg dem... Kan prøve å spare et par stykker (evt bake flere) hvis dere vil komme hit en tur?!?

Jeg syns forresten jeg fortjener å spise litt kjeks altså! Jeg har blitt så tynn og skranten etter fødsel, rompa er HELT paddeflat! Jeg vurderer å bestille en treningsvideo, kanskje med hun Gillian fra biggest looser. Noen som har testet noe sånt??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sa noen havrekjeks? :sikle: Du kan få litt av rumpa mi også! Du finner den i nærheten av knærne mine ;) Neida, så ille er det ikke men jeg har fortsatt 4-5 kg igjen (avhengig av hva hyllene veier.. de blir jeg ikke kvitt på en stund). Det som er litt kjedelig er at det meste henger noen cm lavere enn før. Så planen er å trimme det oppover i bakkene her oppe, og på Elixia når de tar i mot oss. Du må gjerne henge med på trilletur i marka når du føler deg i form til det!

Jeg er som sagt gjerne med på treff! :) Vi har jo blitt ganske mobile så vi kommer gjerne på besøk :nigo:

Jeg skal møte barselgruppa for første gang neste uke. Men ellers kjeder jeg meg litt jeg og.. Prøver å øve på å ikke stresse med å gjøre noe også da. Vet ikke hvordan det er med deg, men jeg er vist så vant til å ha travle dager at jeg faktisk sliter litt med samvittigheten når jeg ikke gjør noe.. Bearbeider det med dårlig samvittighet over å ikke stirre H-trollet dypt inn i øynene og pludre dagen lang! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ha forresten en Jillian-dvd jeg og. Du må gjerne låne den! Den støver bare ned i hylla her..

Gjerne!!! :tommelopp:

Enig i det med dårlig samvittighet hvis jeg ikke gjør noe!! Så lenge mannen var hjemme i perm sammen med oss gjorde vi masse, var på IKEA en haug ganger og ryddet og ordnet. Men nå er vi liksom ferdige med det, (og det er uansett ikke noe for meg å gjøre alene), så nå sitter jeg her da! Planen er å bli flink til å trene og å ha middagen klar til pappaen og A kommer hjem så ofte som mulig. Og så lenge jeg får kjørt en vaskemaskin eller to i løpet av dagen er jeg fornøyd! :)

Jeg har planer tirsdag og onsdag neste uke, men ellers ledig. Vil dere komme hit torsdag kanskje??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, damnit.. Torsdag har jeg barselgruppe. Vi kan mandag og tirsdag. Og uka etter der kan vi flere dager. :)

Kanskje Dine og lillesøster kan også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neste uke kan jeg egentlig alle dager, men har avtaler tidlig tirsdag og torsdag hhv på Ullevål for å ta ultralyd av hoftene til lillesøster og på helsestasjon med A for 2,5 års kontroll. De andre dagene er wide open! Mente selvfølgelig Dine også! Og evt andre som måtte være hjemme, men det er kanskje ikke så mange vi kjenner som har fri på dagtid..? Studenten og turnusarbeideren? (Altså Marmot og Pupsilure) ;) Bare å si fra i så fall!

Endret av cypress
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fri hver onsdag. Venter på "innkalling" til dramakurs som blir en eller annen onsdag, men vet ikke når det er ennå. Sier det samme som Pupsilure!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I utgangspunktet kan vi også på onsdag neste uke, men må ta det litt på sparket ift flytting og sånn i og med at vi flytter den helgen. Vet ikke om jeg tør å kjøre til deg da Cypress :fnise: Kjører bil, men er så usikker på alle steder jeg aldri har kjørt før... :sjenert:

Endret av Dine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...