Gå til innhold

Nr 2 er på vei! :)


cypress

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk for i dag! :klem: Kjempekoselig å se dere! :nigo: Tiden går jo så utrolig fort.. Litt deilig å kunne skravle litt ordentlig. Det er liksom litt lettere når barna stort sett bare sover eller henger i puppen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv takk!! Veldig koselig ja!!

Nå har jeg akkurat overlevd første gangs legging alene med to barn. Det vil si, storesøster ligger i sengen sin og synger og prater med seg selv, men det jeg hører hun sier flest ganger er "jeg er glad, jeg er glad!", så da tipper jeg hun sovner etter hvert uten noe tull. Men det gikk overraskende bra! Jeg har så greie jenter assa... :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, helt knirkefritt gikk det selvsagt ikke. Hun sto opp en gang og påstod hun var sulten, men det trodde jeg ikke noe på med tanke på hvor mye hun hadde spist. Og da jeg sa at nei, det er du ikke, så protesterte hun ikke, så jeg hadde nok rett. Etter å ha forsøkt å drøye tiden enda litt med å gi meg en laaaaang nattakos (noe jeg falt for, selvsagt...), sovnet hun 50 minutter etter hun la seg.

I morgen skal vi på 2,5 årskontroll. Det blir spennende! Jeg har ikke målt eller veid A på mange måneder, og gleder meg til å høre hva de syns om utviklingen sånn ellers. Hun kan være litt reservert med fremmede, så hvis de skal sjekke hvordan hun leker, kan det hende vi må bruke litt tid.

Lillesøster skal også være med, så jeg skal benytte sjansen til å veie henne også! Hun har jo faktisk 4 ukers bursdag i morgen! (Herregud, som tiden flyr!!!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørets hyggelig ut :jepp: Skulle ønske jeg var i permisjon og. Høres ut som du har snille og søte jenter :)

Blir nok ikke flere unger på meg, så det blir dessverre ingen flere felles permisjoner på oss, men vi kan jo treffes allikevel! Jeg tror A og M ville leke fint sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir nok ikke flere unger på meg, så det blir dessverre ingen flere felles permisjoner på oss, men vi kan jo treffes allikevel! Jeg tror A og M ville leke fint sammen!

Ja, det tror jeg og :jepp: Kanskje jeg kan komme rett etter undervisning neste gang noen har treff, eller kanskje jeg kan ha treff selv. En søndag er og en mulighet :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barnas farfar kom på besøk for første gang etter lillesøster kom til verden nå. Vi ser han nesten aldri, og det tror jeg han har litt dårlig samvittighet for. Han kom i hvert fall nå med en konvolutt med 5000kr i!! Jeg blir helt satt ut når noen kommer med så store gaver (ikke at det skjer så ofte akkurat). Nesten så jeg blir dårligere til å takke for store gaver enn små, fordi jeg ikke vet hva jeg skal si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det tror jeg og :jepp: Kanskje jeg kan komme rett etter undervisning neste gang noen har treff, eller kanskje jeg kan ha treff selv. En søndag er og en mulighet :jepp:

Absolutt!!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barnas farfar kom på besøk for første gang etter lillesøster kom til verden nå. Vi ser han nesten aldri, og det tror jeg han har litt dårlig samvittighet for. Han kom i hvert fall nå med en konvolutt med 5000kr i!! Jeg blir helt satt ut når noen kommer med så store gaver (ikke at det skjer så ofte akkurat). Nesten så jeg blir dårligere til å takke for store gaver enn små, fordi jeg ikke vet hva jeg skal si.

:daane: Man får kjøpt mye fint for 5000kr :sjokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en raus gave ja! Enig i det med å bli satt ut når man får så store gaver - svigermor har fleska til et par ganger hun og, og da vet jeg nesten ikke hva jeg skal si liksom. Han føler sikkert på at han er så lite tilstede, og vil "bøte" på det tenker jeg.

God helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioi litt av en gave ja, kjøpe noe du/dere setter virkelig pris på. Tenkte straks på de fem kjærlighetspråkene....en av de er jo gaver, men kanskje er ikke ditt viktigaste gaver ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi fikk beskjed før han gikk om at pengene skulle settes på en konto i hennes navn, og det er jo greit nok. Han hadde nylig sett på et program på tv om betydningen av renters rente, så dette skulle bli pensjon tydeligvis. Får ikke håpe inflasjonen tar rotta på hele beløpet da... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ahh men det er da koselig uansett da! Besteforeldra her setter in penger til Bumbas konto hver bursdag og jul........og innimellom om de føler for det.......synes det er flott altså, kansje hun kan ha nok til lappen eller noe når hun blir gammel nok :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja det er sant, det blir absolutt penger av det! Så dyrt som det er å ta lappen her til lands, så kan det være greit å spare litt til det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så snill farfar! :) det blir mye penger ut av det etterhvert. Goffel har ca 20 000 allerede. Skjønner ikke helt hvor de har kommet fra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må jo titte innom og gratulere deg som tobarnsmor. :blomst:

Takk takk!! Det føles som jeg har vært det en evighet allerede, men det er jo bare en måned siden.. Tiden går så fort!!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...