Gå til innhold

Nr 2 er på vei! :)


cypress

Anbefalte innlegg

Så flott du ikke har feber, det tar 1-2 dager ofte å bli kvitt det med hyppig amming. Deilig du slipper pumpe også for hun tømmer brystet uansett best :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tiden går så fort, og lillesøster er allerede nesten 4 uker! Hun har begynt å være litt mer våken, i motsetning til de første to-tre ukene, da hun sov hele tiden. Hun har et veldig sugebehov, mye større en søsteren hadde, så jeg tror vi kommer til å pushe mer på smokk denne gang. A var aldri noe interessert i det, og det har vært deilig å slippe avvenningen også. Men jeg merker at jeg denne gang ikke har tid til å sitte med puppen ute hele dagen, slik jeg forsåvidt hadde sist.

Og hun smiler!! Er det helt urealistisk at hun kan gjøre det når hun bare er 3 uker??? Det skjer nemlig ikke (bare) i typiske luft-situasjoner, men også feks på stellebordet når hun får ligge og sprelle naken og jeg smiler til henne. Da hender det at hun smiler tilbake. Uansett - MEGAsøt!! :jepp:

Brystvondtene ga seg forresten etter halvannet døgn intens amming. :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang treff - jeg klarer ikke lage brød el rundstykker eller noe i den dur, så hvis dere vil ha det hjemmelaget, må noen ta med. Ellers blir det butikkbrød/frosne rundstykker. :) Og pålegg, eggerøre og litt sånt vanlig opplegg. Og havrekjeks med sjokolade og tranebær som jeg bakte ny runde av i går.

Hvem kommer egentlig? Siebaeo, Dine, Pupsilure og Marmot? (Skummelt å ramse opp sånn egentlig, i tilfelle jeg glemmer noen.. No offence i så fall!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du lyst til å dele oppskrift på havrekjeks med sjokolade og tranebær for en stakkar som ikke er i målgruppen for treff, men som likevel har cravings... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du lyst til å dele oppskrift på havrekjeks med sjokolade og tranebær for en stakkar som ikke er i målgruppen for treff, men som likevel har cravings... :sjenert:

Ja, du er vel på jobb på dagtid, så treff passer vel litt dårlig.. Selv om det hadde vært veldig hyggelig å se deg igjen også!!

Kjeksene fant jeg oppskrift på i en blogg som du kanskje kjenner igjen forfatteren av:

http://may-helen-mittliv.blogspot.no/2011/11/havrekjeks-med-tranebr-og-sjokolade.html

Jeg har lagd dem 2-3 ganger nå, og de er veldig gode og populære!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du er vel på jobb på dagtid, så treff passer vel litt dårlig.. Selv om det hadde vært veldig hyggelig å se deg igjen også!!

Kjeksene fant jeg oppskrift på i en blogg som du kanskje kjenner igjen forfatteren av:

http://may-helen-mittliv.blogspot.no/2011/11/havrekjeks-med-tranebr-og-sjokolade.html

Jeg har lagd dem 2-3 ganger nå, og de er veldig gode og populære!!

Tusen takk, du har rett i at det var en kjenning som sto bak den! :jepp: Jeg må nok prøve disse, men kanskje jeg må vente til jeg er tilbake fra USA, tida fram til avreise er ganske fullstappet... :sjenert:

Og det stemmer nok at jeg er på jobb på dagtid ja... Hadde vært veldig hyggelig å se deg igjen også, jeg har jo faktisk møtt de to andre som vi spiste tapas med for flere år siden allerede i sommer/høst! :jepp: Tiden flyr altså!! :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja, ta med... Strengt tatt ikke nødvendig at dere tar med noe, men hvis dere gjerne vil bidra, så syns jeg ikke spekeskinke var noen dårlig idé Siebaeo! Eller brie, hva du har lyst på selv!

Kanskje du kan ta med noe juice Pupsilure?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer også :) Men orker ikke lage noe jeg heller, mesteparten er pakket ned fordi vi flytter på lørdag : fnise:

Hva om jeg tar med kaffe? Eller rundstykker? Gleder meg til spekeskinke og brie :nigo: Og da må jeg nok ha en kopp kaffe til altså :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker å være på tilbudssia når det gjelder brød, men denne gangen tror jeg at jeg skal få for skinke og brie(ferdig fra butikken mat) ;) Må moderere meg selv litt.. :sukk:

Har vi bestemt tidspunkt..?

Endret av siebaeo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Nespresso-maskin med pods, så kaffe trenger du ikke ta med, Dine. (Med mindre du har en annen favoritt du ikke klarer deg uten selvsagt. ;) )

Men ja, kanskje du kan ta med rundstykker? (Igjen - strengt tatt ikke nødvendig at dere har med noe som helst, men hvis dere gjerne vil, så...)

Skal vi si kl 12? Jeg sender pm med adressen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi kommer jo stengt tatt på barselbesøk og da SKAL man jo egentlig ta noe med! :) Gå med graut som det heter på Sørlandet ;)

12 er supert! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du matfløte/kaffefløte..? Jeg drikker kaffe som en 80-åring :lol: Ellers tar jeg med en skvett :)

Sorry, bare lettmelk. Kan kjøpe en boks da!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg kommer med rundstykker (halvstekte riktignok....) :sjenert: Sees snart!

Det hadde det blitt om jeg skulle ha ordnet det også!!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...