^^Belle^^ Skrevet 15. august 2012 #261 Del Skrevet 15. august 2012 Måtte jo innom her og besøke deg også. Ser at du har hatt en del å stri med i det siste, men så fint å høre at ting begynner å ordne seg. Og fytti for en fin mage du har! Sånn skikkelig gravidete og nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruLilla Skrevet 15. august 2012 #262 Del Skrevet 15. august 2012 Nå har jeg ENDELIG fått somla meg til å lese igjennom dagboka di! Jeg starta en gang for lenge siden, også har det skjedd så mye så jeg ikke har rukket å komme meg gjennom hele og fått kommentert... Du har kjempefin gravidmage! Hadde vært gøy om det er tvillinger, da Kjedelig å lese om utfordringene deres, blir spennende å se hva som skjer framover, da... Håper dere finner en løsning alle kan leve med! Og nå er det ikke lenge til du skal på kontroll og høre hjertelyden!! Spennende, spennende! Og 15 dager igjen til UL Lykke til fremover! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 16. august 2012 Forfatter #263 Del Skrevet 16. august 2012 Måtte jo innom her og besøke deg også. Ser at du har hatt en del å stri med i det siste, men så fint å høre at ting begynner å ordne seg. Og fytti for en fin mage du har! Sånn skikkelig gravidete og nydelig! Hei, Belle! SÅ hyggelig Takktakk, den står ut som en tut Nå har jeg ENDELIG fått somla meg til å lese igjennom dagboka di! Jeg starta en gang for lenge siden, også har det skjedd så mye så jeg ikke har rukket å komme meg gjennom hele og fått kommentert... Du har kjempefin gravidmage! Hadde vært gøy om det er tvillinger, da Kjedelig å lese om utfordringene deres, blir spennende å se hva som skjer framover, da... Håper dere finner en løsning alle kan leve med! Og nå er det ikke lenge til du skal på kontroll og høre hjertelyden!! Spennende, spennende! Og 15 dager igjen til UL Lykke til fremover! Hehe, wow Har du virkelig giddet det? Ja, det blir spennende fremover, men vi må få det til nå.. Går det ikke, så går det ikke. Da er det bedre hver for oss. MEN jeg skal gjøre alt for at barna mine kan vokse opp med foreldrene sine. Det er få i vår familie som har holdt sammen etter at de fikk barn. Tusen takk for kompliment Ja, gleder meg utrolig til imorgen. Tenkte jeg skulle ta opp lyden på telefonen. Min mor er på andre siden av Atlanteren, så hadde vært moro å overraske henne med hjertelyden til lilleputt på mail UL blir helt fantastisk.. Oioi, tør ikke tenke på det, for da klarer jeg ikke å sove om natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 16. august 2012 Forfatter #264 Del Skrevet 16. august 2012 Lille frekkasen sparka mamma hardt i handa! Vet dere, jeg synes gravid-klærne er vonde, jeg!!! Tights og bukser, det blir rett og slett for stramt øverst på magen. Er sikker på at jeg har klippi opp 10 tights hittil i sommer.. Huffåhuff... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 17. august 2012 Forfatter #265 Del Skrevet 17. august 2012 Jaja, jenter.. Da har vi vært og hørt på hjertelyd, og det var helt fantastisk!! SÅ... Legen målte magen min.. Og vet dere hva? ENTEN så er jeg tre-fire uker lenger på vei, eller så er det 2 stk inni der.. Haste-UL til uka! Guuuuuuuriland, dette er sååååå spennende! Mannen er i fyr og flamme! Haha.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruLilla Skrevet 17. august 2012 #266 Del Skrevet 17. august 2012 Hehehe, skal se det er to inne der!! Hjertelyden er helt fantastisk fin å høre! Du får høre den på hver kontroll heretter, og det er nyyydelig! Åssen går det med deg og mannen nå? Lykke til med hasteUL til uka! Får du det offentlig, eller må du ta det privat? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 17. august 2012 Forfatter #267 Del Skrevet 17. august 2012 Ja, du tror det? My god... Går bra med oss. Vi har fått innkallelse til samtale idag, så det blir fint. Tror han ser frem til det også. Det er ingen valg, er bare å se til h#$%te å få ordna denne kommunikasjonen. Så vi er godt innstilt på det, begge to. Jeg skulle til UL på sykehuset i utgangspunktet, så det er dit vi skal. Min lege jobber der én dag i uka, så hun sa at det var ledige timer, så da går det nok fort! ------------------------------------------------------------------------------------------------------- Det jeg kanskje synes er litt rart.. Er at jeg hadde jo EL den 7.mai. Dvs det VAR jeg innmari sikker på. Syklusen FØR det, så hadde jeg negativ graviditetstest på ikm, for det var 1. pp. Og jeg fikk mensen. Så skjønner egentlig ikke helt greia Hva er det inni magen min?! Hvem er der, hvor mange er de, eller hadde jeg EL rett etter mensen i 1.pp? Kan ikke huske om vi hadde sex da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruLilla Skrevet 17. august 2012 #268 Del Skrevet 17. august 2012 Så godt at begge er innstilt på å få ordna opp i kommunikasjonen Det funker mye bedre enn når bare 1 er innstilt på det... Når skal dere inn til samtale? Så bra det går fort å få UL-time! Det blir spennende å se hvor mange som gjemmer seg inni magen din! Jeg heller mer og mer mot tvillinger, og jeg tror det blir :babyjente: (uten at magefølelsen er voldsomt klar på kjønn nå, men mest på tvillinger). Så da kan du jo endre det i tippelista di Kjære tid, det blir spennende å se når du skal på UL!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 17. august 2012 Forfatter #269 Del Skrevet 17. august 2012 Vi skal til samtale i beg av september, så det er ikke så lenge til. Nesten litt for rart hvis det er tvillinger. Har ikke vært nevneverdig dårlig, og dét blir man vel av tvillinger..? Har forandret på tippelista! JA - DET BLIR SÅÅÅÅÅ GØY!!! :hoppendeglad: :hoppendeglad: :hoppendeglad: :hoppendeglad: :hjertesmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 17. august 2012 #270 Del Skrevet 17. august 2012 Så utrolig spennende framover Samtaler og kommunikasjon med gubben, samt mulige tvillinger?!?! Dæh, det skjer ting på din front leser jeg Jeg hadde blitt sjokkert om jeg hadde skulle hatt tvillinger, men det er mye med at det ikke er noen på verken av sidene i familien Gleder meg til å lese hvordan det blir på UL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 17. august 2012 #271 Del Skrevet 17. august 2012 Måtte bare kommentere her også. Så spennende! Gleder meg til å høre hva som skjuler seg der inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 17. august 2012 Forfatter #272 Del Skrevet 17. august 2012 Så utrolig spennende framover Samtaler og kommunikasjon med gubben, samt mulige tvillinger?!?! Dæh, det skjer ting på din front leser jeg Jeg hadde blitt sjokkert om jeg hadde skulle hatt tvillinger, men det er mye med at det ikke er noen på verken av sidene i familien Gleder meg til å lese hvordan det blir på UL! Ja, herlighet.. Nei, det er nok "bare" én inni der, den er bare litt luring og har vært lenger inni der enn det den ville si ifra om.. TROR jeg Ingen tvillinger på våre kanter heller, men man skal jo aldri si aldri! Måtte bare kommentere her også. Så spennende! Gleder meg til å høre hva som skjuler seg der inne. JAAAA!!! Jeg blir helt tullete!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adeline*Jouvin Skrevet 17. august 2012 #273 Del Skrevet 17. august 2012 Hva er det jeg leser? Tvillinger? Ikke tvillinger? whaaaaat? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 18. august 2012 Forfatter #274 Del Skrevet 18. august 2012 Hva er det jeg leser? Tvillinger? Ikke tvillinger? whaaaaat? Er nok én inni der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adeline*Jouvin Skrevet 18. august 2012 #275 Del Skrevet 18. august 2012 Hehe, ok! Hadde vært ganske artig om det hadde vært to da Men for en jobb! Både meg og sambo har tvillinger i familien. Hans morfar er tvilling og min oldefar er tvilling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 18. august 2012 #276 Del Skrevet 18. august 2012 Oii. Dette er spennende, om det er en eller to. Jeg gleder meg til du har vært på UL og oppdaterer oss! :) Ha en fortsatt god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillah Skrevet 18. august 2012 #277 Del Skrevet 18. august 2012 Jaja, jenter.. Da har vi vært og hørt på hjertelyd, og det var helt fantastisk!! SÅ... Legen målte magen min.. Og vet dere hva? ENTEN så er jeg tre-fire uker lenger på vei, eller så er det 2 stk inni der.. Haste-UL til uka! Guuuuuuuriland, dette er sååååå spennende! Mannen er i fyr og flamme! Haha.... Ååå.. er så koselig å få høre hjertelyden! Wow, såpass du ja.. Spennende!!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 18. august 2012 #278 Del Skrevet 18. august 2012 Så spennende det blir med UL, du får holde oss oppdaterte Håper du har en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 19. august 2012 #279 Del Skrevet 19. august 2012 Så spennende med haste UL.. Du må ha masse lykke til Jeg tror det er to inni der Trenger ikke ha tvillinger i familien for å få tvillinger. Kanskje syklusen din var litt på bærtur rett etter pilleslutt og du har sluppet flere egg Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tina_O Skrevet 19. august 2012 #280 Del Skrevet 19. august 2012 Hohoho! Spennende! Skal henge her inne til uka, ja!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå