Sessa Skrevet 10. oktober 2002 Forfatter #101 Del Skrevet 10. oktober 2002 Det nærmer seg helg gitt! Det er helt i orden det altså!!! Idag stod jeg opp med en skikkelig hodepine, men jeg håper den går over etter å fått spist litt! Utrolig hva mat hjelper mot i disse dager. Kvalme, hodepine, humørsvingninger og masse annet Kommer jo virkelig til å leve opp til "tjukke-bolla-feita" syndromet mitt om jeg skal fortsette å spise så ofte? *knis* Vel, jeg spiser ofte, men ikke så mye om gangen da. Er kanskje litt unnskyldt også, siden jeg kastet opp så forferdlig i begynnelsen? Sessamannen er til MR (røntgen) idag for å sjekke hva som er galt med skulderen hans. Han har vært sykmeldt i lengre tid nå, og ja det merkes godt på økonomien. For å ikke snakke om humøret... Men det ordner seg nok! Det pleier å gjøre det for snille gutter og jenter, og vi er da snille!!! Håper bare at dem får gjort noe med det ganske så snart, slik at min kjære får kommet seg tilbake på jobb. Tror ikke han synes det er så kuult å sitte hjemme hver eneste dag... Idag skal jeg muligens jobbe litt lengre, fordi det er langåpent på jobb. Vanligvis stenger vi klokka 20, men idag skal senteret holde åpent til klokka 22. Det skal nemlig feires et sånt 10 års jubileum, og da er det masse tilbud på hele senteret (Bryn, Oslo).. Hadde jeg hatt penger skulle jeg jammen tatt meg en shoppingrunde, men det får jeg heller ta litt senere! Nå får jeg spise en brødskive med hapå, og komme meg i dusjen! Sessa 23+3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sessa Skrevet 12. oktober 2002 Forfatter #102 Del Skrevet 12. oktober 2002 :D GOD HELG! :D Våknet tidlig idag jeg. Magen er sulten, blæra full og lille bebis sa i fra at han var våken :D Måtte jo bare opp en tur på do da, og nå sitter jeg og spiser noen Kornmo kjeks slik at jeg kan hoppe til sengs igjen! Satt og tenkte litt på hvordan jeg synes svangerskapet har gått så langt, og jeg synes at tiden har flydd avgårde siden jeg ble gravid, men akkurat den siste uken synes jeg kanskje tiden har satt en liten stopper. Det kan jo kanskje være fordi det er veldig mange som har "mast" om gravididtet til meg på jobb?!? Både kunder og kolleger... Er jo utrolig hvordan de jeg klipper og farger åpner seg opp, når dem ser at jeg er gravid!:uff: Forteller i det vide og det brede.. Hehe!! Kollegene mine kommer til stadighet bort til meg og stryker meg på magen og spør om han sparker og sånt. Koslig det, men det kan bli litt mye innimellom. Får vel kanskje si fra Men det kommer litt an på hvor lenge jeg blir på jobben og da. Jeg har nemlig fått ganske vondt i ryggen nå, og da kan det hende at jeg enten får 70% sykmelding, eller 100%. Har jo selv lyst til å jobbe litt, men... Får se litt hva legen sier og mener også. Dagene på jobb går jo ikke akkurat med til å sitte. Nei der står man rett opp og ned der, til man er ferdig med det man driver med. Noen ganger blir det jo flere timer i strekk! Jeg burde vel tatt en tur til en fysioterapeut? Skal i alle fall til legen på mandag og sjekke blodet mitt for antistoffer igjen på mandag. Kanskje legen sier noe da... Idag skal kjære og jeg ut å kjøpe oss ny seng!!! :D Fikk tilbake på skatten igår, så nå har jeg fått betale tilbake mamma'n min litt gjeld + at vi skal ha inn en 180x200 kontinentalseng. DET skal jammen bli deilig det!!! (Akkurat nå "boltrer" vi oss på en 120x200 seng...) Gleder meg skikkelig til å få den i hus. Dessuten skal vi kjøpe stellebord til bebis idag også :D Gleder meg til å bruke litt penger ja! (Øremerkede penger vel og merke) Nei, nå får jeg spise opp kjeksene mine og sove litt til. I kveld blir det fårikålfest (mor bruker lammekoteletter i gryta) hos mamma'n min! Sambo, svigers og svoger skal også være med! Det tror jeg blir både digg og koselig! Håper vi får ut av dem, om dem har tenkt å spleise på barnevogn i julegave til oss... Det hadde vært veldig alright om dem bestemte seg snart, for nå er vogna vi vil ha satt ned med 1000,- kroner. Blir vel sikkert begrenset hvor lenge vi får tak i den. Det kommer jo inn nye modeller snart så... Vel vel.. Den som lever får se! :blunke: Ha en riktig god helg! Sessa 23+5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sessa Skrevet 13. oktober 2002 Forfatter #103 Del Skrevet 13. oktober 2002 Hei! Idag skal jeg sette meg ned og sy gardiner til barnerommet :D Jeg som ikke har sydd noe som helst på mange mange år, skal nå sette meg ned med mamma's symaskin og sy gardiner! Håper jeg får til det da Kan vel ikke være sååå vanskelig? Vel vel.. Igår kjøpte vi stellekommode til bebis, og idag har jeg vasket den og lagt ned alt vi har av klær til nå. Det er jo faktisk litt i hver skuff jo :D Hehe!!! Ellers så bestilte vi oss også ny seng (kontinentalseng, Svane Classic 180x200) Fikk tilbake skattepenger igår, som vi har øremerket til dette... Guri det skal bli deilig når vi får den i uke 45 (ca!) Gleeeeder meg til å ha mer enn 120x200 å boltre meg på Ellers så sparker bebis livlig hver dag nå. Det er så deilig å kjenne at han gir liv fra seg. Noen ganger kjennes det bedre enn andre, men uansett. Så lenge jeg kjenner noe stråler jeg opp! :D I går kveld så vi faktisk utenpå magen for første gang at bebis sparket. DET var en herlig følelse både for meg og for pappa'n Vel, får kanskje se til å vaske badet frem til sambo kommer hjem med symaskinen. Han skal legge om dekk på bilen idag. Det snør jo faktisk! :uff: Og i kveld skal vi på romlemantisk kino, bare oss to, og se xXx (Triple X) MMMMMMMMMmmmmm!!!!! Kos fra Sessa 23+6 (1 dag igjen!!!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sessa Skrevet 13. oktober 2002 Forfatter #104 Del Skrevet 13. oktober 2002 *Pust og pes!* Ja, da var jeg jammen ferdig å vaske hele badet. Vasket tak, skap, speil, vask, oppå tørketrommelen og gulv. Dusjkabinettet og veggen trengs ikke vaskes akkurat nå heldigvis! Får ikke sydd gardiner idag likevel, for smarte meg har kjøpt for lite stoff Jeg hadde jo ikke regnet med at gardinene kanskje skulle ha litt lengde, og likt mønster på begge sidene. Godt man har sin mor som kan gi litt råd og tips. Da får jeg se om jeg ikke får kjøpt mer stoff i morgen eller tirsdag Hehe!!! Får heller se å rydde leilighet i stedet da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 13. oktober 2002 #105 Del Skrevet 13. oktober 2002 Heisann!! Du er akkurat 1 uke lengre på vei enn meg, du!! Jeg er 22+6 idag Idag etter frokosten lå jeg på sofaen, og tittet på magen. Plutselig kjente jeg at det sparket, og magen bulte litt ut akkurat der foten kom opp!! Sååå kult! Sambo drev og rydda i kottet vårt og fikk ikke med seg det hele, men jeg lå der lenge og bare koste meg og så på magen som bevegde seg svakt hver gang det rørte på seg der inne! Ikke sant det er kjempegøy?????? Jeg har ikke noe flesk på magen så det syntes ganske godt nå De gardinene blir sikkert fine! Er ikke en racer med symaskin jeg heller altså... :oops: Men har da laget små tøy-poser til lavendel-urter en gang i min barndom Gleder meg til imorra!!! Send meg SMS på når du kommer da Klem fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 13. oktober 2002 #106 Del Skrevet 13. oktober 2002 Jeg blei tilslutt ferdig med vaskingen jeg også. Det var godt å ta seg en pause og chatte litt med deg før jeg tok den siste resten..... Men nå skal jeg krølle meg sammen i sofaen med en sjokolade (Bocca, knallgod). Vi snakkes, og hold meg oppdatert på hvordan det går med deg! *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Perser* Skrevet 15. oktober 2002 #107 Del Skrevet 15. oktober 2002 Heia Ska si du er aktiv Ble skikkelig imponert jeg Kos deg masse med graviditen og sparkingen, det gleder jeg meg til å få oppleve igjen, hvis jeg kan oppleve det igjen da! Uannset lykke til så masse og koooooooos deg med magen din du Kos og klems fra *Perser* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sessa Skrevet 16. oktober 2002 Forfatter #108 Del Skrevet 16. oktober 2002 Hei hei!! Tusen takk for hyggelige hilsner i dagboken min Varmer alltid! De siste dagene nå har gått med til å slite seg gjennom en halv dag på jobb (jobber 50%), for nå begynner korsryggen/halebeinet å gjøre ganske så vondt :cry: Synes jeg hadde fått nok jeg, med DEN kvalmen de første 3-4 mnd!!! Jaja.. Det er da ikke så lenge igjen til det er over, eller rettere sagt begynner Men det ser nok ut som jeg må krype til korset og høre på legen. Han vil jo helst at jeg skal holde meg hjemme, og slappe av frem til fødsel. Bør kanskje høre på han nå da? Lille Even sparker for tiden rett ned i bekkenet. Noe som kan være en smule ubehagelig om han får inn en fulltreffer rett på blæra! Da må man gjerne litt ofte på do ja! Hihi!!! Vel... I kveld er jeg skikkelig trøtt. Skal snart finne sengen. I morgen skal jeg jobbe på formiddagen, og etterpå skal jeg sette igang med å sy gardiner. Sambo må ut å kjøpe gardinstang, for den jeg hadde var for kort. Skal si jeg er flink å planlegge her Ha en nydelig god natts søvn! Klemmer fra Sessa 24+2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sessa Skrevet 18. oktober 2002 Forfatter #109 Del Skrevet 18. oktober 2002 ...Så måtte jeg krype til korset... ..og sykmelde meg 100% igjen! Ser ut til at jeg har klart å få noe "influensa/forkjølelse/halsbetennelse-dritt" :x og ikke nok med det... Igår når jeg holdt på å sy gardiner så sa det plutselig "KNEKK!" i bekkenet mitt. AU!!! Så nå har jeg ringt jobben og sagt ifra om ståa, så jeg fått beskjed om å ta livet med ro. Håper det hjelper! Skal forøvrig til jordmor idag kl 14.30. Det gleder jeg meg til :D Håper jeg får noen flotte tall. Det hadde nemlig ikke gjort noe, nå som dagen ellers er ganske dårlig. Kommer med oppdatering senere idag jeg da! Klemmer fra Sessa 24+4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 18. oktober 2002 #110 Del Skrevet 18. oktober 2002 Åhhh, gleder meg til å høre hvordan det har gått med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sessa Skrevet 18. oktober 2002 Forfatter #111 Del Skrevet 18. oktober 2002 Hei og hopp igjen! Ja da har jeg vært hos jordmor, og hadde en hyggelig opplevelse der som vanlig! :D Resultatene ble: 24+4 Vekt: Opp 2 kg :D BT: 110/60 (ligger jevnt og trutt der ja Urin: - Ødem: 0-1 HB: Målte ikke denne gang... FL/min: 142 :D (Idag prøvde faktisk lille bompi å stikke av når hun skulle måle hjertelyd, men vi fanget han inn igjen! *ler* Ellers fikk jeg bemerkning på notater: "Begynnende bekkenløsning" Jordmor fortalte meg at nå skal jeg virkelig høre på hva kroppen forteller meg. Det var svært viktig! Variere sitte og ligge stillinger, bruke masse puter i sengen bl.a. Har også meldt meg på "Bassengtrening for deg med bekkenrelaterte smerter" som min jordmor arrangerer (i Bøler badet for de som er kjent i Oslo) Dit skal jeg gå hver torsdag kl 14. Må ut å kjøpe meg en sånn delikat badedrakt jeg nå da Flaks at jeg så at dem har fått det inn på H&M nå Vel, det var litt om min dag hos jordmor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 18. oktober 2002 #112 Del Skrevet 18. oktober 2002 Svømmetrening er sikkert deilig, hør på jordmor, lytt til kroppen din! Lykke til med badedraktjakten! Du blir sikkert lækker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnda Skrevet 19. oktober 2002 #113 Del Skrevet 19. oktober 2002 Heisann Sessa !! Tusen takk for hilsninger og trøst i dagboka mi. Det er alltid koselig at du stikker innom. Høres ut som det absolutt er best for deg å være hjemme om dagen. Bekkenløsning er ikke til å spøke med selvom den bare er begynnende. Nå må du slappe av og prøve samle krefter til det store som skal skje i februar. :blunke: Jeg skal selv sykemelde meg 40% når jeg skal til legen til uka. Er så sliten for tiden. Gjør ikke noe annet enn å sove og kynnerene er også plagsomme. Men det er viktig å lytte til kroppens signaler, som jordmoren din også sa. Ellers så kanskje vi skulle tromme i sammen et januar og februarklubb-treff igjen ???? Klem fra Lille Håp(25+1) og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sessa Skrevet 20. oktober 2002 Forfatter #114 Del Skrevet 20. oktober 2002 Det er snø, det er snø... Tiddelibom! Jammen har det ikke snødd masse i natt. Stod opp og ser at det er helt hvitt ute Blir nok ikke noe snowboard sesong på meg i år da, så jeg får vel være den som lager kakao og lunch! Går nok seg til det også, der jeg sitter med den "bollemagen"... Litt vondt i hodet og uggen når jeg stod opp, men nå har det meste gått over heldigvis. Nå er det bare bekkenet som "klager" litt, men det får jeg ikke gjort så mye med... Igår var vi på besøk hos svigers. Det var skikkelig koselig. Var og spiste middag der. Fikk servert kylling med salat og ris. Nam nam.. En av mine favoritter det! Etterpå satt vi og pratet og spiste is og eplekake. Sener på kvelden viste vi filmen fra ultralyden. Tror svigers synes det var litt stas å få se barnebarnet sitt på film da Svigermor fant forresten frem dåpskjolen som min sambo og hans bror ble døpt i, i går. Den var jo like fin, så den skal vi bruke til lille Even også. Kjempe morsomt! Idag har jeg tenkt å bruke dagen til å slappe av så godt jeg kan, men har fått litt bakeånd over meg.. Så hvis jeg har ingredienser til noe baking, får jeg se om jeg ikke får somet sammen noe jeg kan ha i fryseren 8som "barsel-mat") :o) Skal ta meg et raid en dag og lage både det ene og det andre tenkte jeg... Siden vi har fått oss ny og stor deilig seng (sover såååå godt nå) så har vi pakket sammen den andre vi hadde. Den har vi tenkt å plassere hos svigers på min sambo's gutterom. Så kan vi sove i den om vi skal ligge over. Det passer jo veldig fint å sette den hos dem nå, for vi kommer vel antakelig til å tilbringe julaften hos dem. Da ligger vi i alle fall over Vel, da får jeg vel se til å starte på bakingen min. Eller noe annet jeg kanskje måtte finne på å dille med Kos og klem fra Sessa 24+6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sessa Skrevet 21. oktober 2002 Forfatter #115 Del Skrevet 21. oktober 2002 *Gjeeeeeeeesp* Skal si jeg er trøtt idag... Natten har ikke vært noen spesielt god natt. Jeg sovnet tilslutt etter at lille Even hadde en skikkelig "kampsport-time" i magen min igår. Pappa'n måtte komme inn på soverommet og roe han ned faktisk! Det har seg slik at hver gang pappa'n legger hånden på magen og snakker til magen, så blir det helt stille og rolig der inne. Så Even roet seg jo litt, men jeg sov dårlig hele natten gjennom fordi om... Jaja, sove kan man jo gjøre når man blir gammel. Eller så kan jeg jo prøve å ta meg en høneblund på toge til Drammen idag. Skal nemlig en tur til Drammen for å være med en gravid venninne på sykehuset (ultralyd) idag. Heldigvis har hun sett hjertet banke nå, så da blir det nok en veldig gledelig opplevelse for henne :D Akkurat nå sitter jeg og spiser frokost. 2 brødskiver med sjokoade på den ene og eplemost på den andre. Det er bestemoren til sambo som har lagd eplemosten Den lukter godt! Ellers så skal dama til en kompis bli storesøster idag. Nesten litt ironisk at jeg har gått gravid sammen med moren til en venninne. Nå er jeg jo 6 år eldre enn henne da, men likevel Etter hva jeg har forstått var ikke denne "attpåklatten" planlagt :blunke: Ahhhh!!! Fortreffelig eplemost *gomle gomle* Nei, jeg får vel sette på flatjernet sånn at jeg får ordnet håret. Skal strekke det litt ut tenkte jeg. Ikke ofte jeg gidder å gjøre det om dagen da, men det kan jo være greit å pynte seg litt innimellom. Føler seg gjerne litt "fjongere" da Så når jeg først skriver her, må jeg jo ta med at jeg er 25+0 idag!!! :D Tiden den flyr avgårde og snart sitter jeg der midt oppi rier og pressing og et "plopp" Går forhåpentligvis så lett ikke sant? Hehehe!!! Jeg gleder meg i alle fall kjempe masse! Da får jeg gjøre meg istand tenker jeg! Ha en fin dag, det skal jeg ha :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 21. oktober 2002 #116 Del Skrevet 21. oktober 2002 Du får ha en flott tur til Drammen! Jeg sovner hvertfall hver gang jeg kjører tog/buss. Det er ett eller annet med lyden, den jevne dunkingen..... *zzzzzz* Kjenner jeg blir trøtt av bare tanken! *ler* Godt at dere har funnet ut at Even blir rolig av pappa, da...... kan sikkert misbrukes en og annen gang etter at Even har sett dagens lys (og fødselen kommer helt sikkert til å bli like lett som du beskrev......eller?), og han skriker av sine lungers fulle kraft...... Da kan pappa roe han ned mens du tar deg ett bad, eller noe sånt????? Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tvinny Skrevet 21. oktober 2002 #117 Del Skrevet 21. oktober 2002 Kjedelig å høre om bekken problemene dine :-? Håper det ikke er alt for ille og at du klarer å kose deg i tiden som er igjen :D Høres ihvertfall ut som du hadde en topp frokost Kommer til å følge med hva som skjer med deg fremover :D Lykke til!!! Mange hilsen Tvinny Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sessa Skrevet 23. oktober 2002 Forfatter #118 Del Skrevet 23. oktober 2002 Kjære dagbok.... :cry: Igår skrev jeg ingen ting fordi det var en grusom dag. Poona, som også er min barndomsvenninne, mistet den så altfor lille babyen sin :cry: Det er så urettferdig at det skal skje sånn ting! Av hensyn til Poona, skriver jeg ikke noe mer om omstendighetene rundt, men jeg vil gjerne dedikere denne sangteksten til henne og hennes kjære: Eg ser at du er trøtt Men eg kan ikkje gå alle skritta for deg Du må gå de sjøl Men eg ve gå de med deg Eg ve gå de med deg Eg ser du har det vondt Men eg kan ikkje grina alle tårene for deg Du må grina de sjøl Men eg ve grina med deg Eg ve grina med deg Eg ser du vil gi opp Men eg kan ikkje leva livet for deg Du må leva det sjøl Men eg ve leva med deg eg ve leva med deg Eg ser at du er redd Men eg kan ikkje gå i døden for deg Du må smake han sjøl Men eg gjer død til liv for deg Eg gjer død til liv for deg Eg har gjort død til liv for deg Det var som sagt en ufattelig trist dag, det som skjedde igår. Jeg var helt ute av meg hele dagen, og hadde virkelig problemer med å fungere skikkelig. Sitter faktisk her med tårer i øynene og gråten i halsen når jeg skriver dette. :cry: Vi er mange som tenker på Poona nå. Hun må ha det ubeskrivelig tøft, både hun og hennes kjæreste. Det er helt umulig å tenke seg til hvordan dem har det, skulle ønske jeg kunne gi dem en klem for å vise min støtte. Resten av dagen igår brukte jeg til å finne på ting som skulle få meg til å tenke på noe annet. Jeg lagde blant annet skillingsboller, som faktisk ble kjempe fine. Senere på kvelden reiste vi på besøk til sambo's besteforeldre. Det var veldig koselig, selv om jeg veldig lett falt i egne tanker. Sambo var en utrolig støtte for meg i går. Holdt rundt meg hele tiden, og spurte meg og hvordan det gikk og sånn. Han ble skikkelig trist han også. Poona og sambo møttes i august, så dem har truffes begge to.. Noen jeg snakket med igår lurte på om jeg ble redd for min egen baby, når det skjedde noe sånt. Klart man gjør seg opp litt tanker om babyen i magen, men det var ikke den som sto i mine tanker igår. Tankene jeg gjorde meg var blant annet "urettferdig" og "fortvilelse"... Poona om du leser dette, så skal du vite at jeg tenker masse på deg og gråter med deg! :cry: Idag har jeg blitt skikkelig suppe-forkjølet, så det kan se veldig dårlig ut det besøket jeg skulle hatt av Vinga. Hun har nemlig blitt forkjølet hun også, og dessuten er det et skikkelig drittvær ute idag. Sørpe-sludd-regn! Typisk Oslo vær :o Måtte stå opp rundt 07.00 idag. Da var blæren full, og når jeg først har stått opp da kommer kvalmen sigende og da er det bare å kaste i seg noe å spise. Kjente at jeg var skikkelig "dett-i-desa" og halsen klødde ustoppelig. Bare å sette på te-vann da Skal komme meg tilbake i sengen etterhvert også. Måtte bare dele mine tanker om det som har skjedd det siste døgnet.... Klemmer fra en ydmyk Sessa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zafir Skrevet 23. oktober 2002 #119 Del Skrevet 23. oktober 2002 Hei Sessamor! Jeg "ser" at du er litt nedfor akkurat nå, og det er ikke rart med alt som har skjedd i det siste - med sykemelding, bekkenløsning, sykdom og ikke minst din venninne... Det er så urettferdig det som har skjedd med Poona...kjempetrist og forfærdelig :cry: Mine tanker går til henne og deg som kjenner henne. Det er rett og slett trasig dette her... Du får ta godt vare på henne og deg selv, og ikke minst på lille bompibjørnen Even... Jeg styrer fælt med bekkenet jeg også, som du vet. Ekle greier dette her. Har vært hos fysio, og fikk noen tips til øvelser + at jeg skal begynne med vanntrening. Det er ikke så mye han kan gjøre med tanke på behandling (har jo vondt DER vet du...på skambenet :o ) Lillemora mi er hjemme fra barnehagen idag, har vært syk de siste dagene (forkjøla m/feber) etter helgas hendelser (hun hadde jo nettopp blitt frisk jo )...men hun er i bablehumør fordi Snakker ivei hele tida, spør om alt mulig rart. Og vil høre ALT om Lillebror i magen...hvor stor han er nå, sover han osv... Hun kommer til å bli verdens stolteste storesøster i februar altså :smile: Jeg selv kjenner at jeg er "ruskete" i halsen, og håper at det går over snart! Vil ikke bli syk! Har så mye å gjøre på skolen, har ørten prosjekter samtidig. Det var godt å begynne på skolen igjen etter sykemeldinga, og artig å se de andre gravide i klassen igjen (vi er jo 4stk vet du ) Alle har vokst m y e iløpet av de 14 dagene vi ikke har sett hverandre! Nå er Zafirmannen så bablesyk at jeg må avslutte her Vi begge er hjemme idag sammen med Lillemor...og har bestemt oss for å ta en skikkelig rundvask av leiligheten (dvs jeg peker - han vasker *hehe*) Du får ha god bedring Sessamor, håper du blir i det minste kvitt snørret og hosten så fort som mulig Klem fra Zafir og Lillebror 23+1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnda Skrevet 24. oktober 2002 #120 Del Skrevet 24. oktober 2002 Hei Sessa. Tusen takk for det flotte diktet i dagboka mi. Ble litt på gråten, men det er jo ikke så mye som skal til heller for tiden. Tenker masse på Poona jeg også. Fikk du den siste PM'en fra meg inne på SM ??? Bare si ifra, så ordner vi det. Tastes. Klem fra Lille Håp(25+6) og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå