Gå til innhold

Stalkers


Beatrixi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hadde det vært sant er det vel normalt at blogg.no hadde fjernet siden eller at noen hadde politianmeldt siden, deretter funnet ut hvem han er, eller? :vetikke:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det vært sant er det vel normalt at blogg.no hadde fjernet siden eller at noen hadde politianmeldt siden, deretter funnet ut hvem han er, eller? :vetikke:

Ikke så mye som er "normalt" med dette - nå høres det ut som stalkeren får konkurranse også - jfr.kommentarer på det siste innlegget - sprøtt :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såså, ikke noe å ta på vei for. Det jeg mener er bare at noen kvinner kan erte opp menn noe sinnsykt, og likevel beskytte seg mens mannen må svi. Kanskje denne kvinnen har opptrådt på en måte som har oppildnet stalkeren, gitt han håp, og derfor er hun medskyldig i det? Blir jo som kvinner som går halvnakne på byen og påstår at de ikke skal klandres for å provosere fram klåing og antasting.

Skremmende skrevet. Det er som om du sier at kjente pene kvinner burde rett og slett forvente at de får skumle forfølgere etter seg, som blogger om hvordan de forfølger, hvor kvinnen bor og hvem hun er, hva hun gjør, hvordan komme seg inn i huset deres og hvordan snakke med naboene deres for å få tillit. Ja, kvinnen fortjener det fordi hun har "ertet" personen med sine klær og sitt utseende. Alt er jo hennes feil må vite..antar du mener menn er bare stakkarslige skapninger uten vett og sans for menneskeverdi.

:lete:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest oppriktig

Skremmende skrevet. Det er som om du sier at kjente pene kvinner burde rett og slett forvente at de får skumle forfølgere etter seg, som blogger om hvordan de forfølger, hvor kvinnen bor og hvem hun er, hva hun gjør, hvordan komme seg inn i huset deres og hvordan snakke med naboene deres for å få tillit. Ja, kvinnen fortjener det fordi hun har "ertet" personen med sine klær og sitt utseende. Alt er jo hennes feil må vite..antar du mener menn er bare stakkarslige skapninger uten vett og sans for menneskeverdi.

:lete:

Ikke rart kvinner i dag sliter med å stole på mannfolk!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest oppriktig

Hun kan jo ikke ha merket noe siden hun (tilsynelatende) ikke har foretatt seg noe. Kanskje hun synes det er ubehagelig med så mye oppstyr? Hun skulle ha sett de kommentarene som har meldt seg her inne - ikke hyggelige...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kan jo ikke ha merket noe siden hun (tilsynelatende) ikke har foretatt seg noe. Kanskje hun synes det er ubehagelig med så mye oppstyr? Hun skulle ha sett de kommentarene som har meldt seg her inne - ikke hyggelige...

Det finnes mange mennesker i verden som skriver tåpelige ting på nett. Man kan desverre ikke unngå det, men jeg tviler virkelig sterkt på at det sitter en gjeng med damer her på KG som vil kvinnen som blir stalket vondt.....Her støtter vi henne. Det er faktisk menn som står frem her på kg og ikke er imot stalking.

Jeg synes det er mange tåpelige kommentarer som har dukket opp på den bloggen nå, folk skriver vel alt mulig med en gang de er anonyme.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes mange mennesker i verden som skriver tåpelige ting på nett. Man kan desverre ikke unngå det, men jeg tviler virkelig sterkt på at det sitter en gjeng med damer her på KG som vil kvinnen som blir stalket vondt.....Her støtter vi henne. Det er faktisk menn som står frem her på kg og ikke er imot stalking.

Jeg synes det er mange tåpelige kommentarer som har dukket opp på den bloggen nå, folk skriver vel alt mulig med en gang de er anonyme.

Kunne ikke vært mer enig! Det gjelder for så vidt også denne diskusjonen - her inne har folk vært så ufine med damen som stalkeren følger at jeg får direkte vondt. Jeg er anonym selv, men tillater ikke meg selv å bli stygg for det. Jeg håper damen skjønner at dette kan bære galt av gårde og tar affære før det skjer noe fælt. Situasjonen blir ikke bedre av at det nå er flere menn der som har meldt seg på "virksomheten" - dette er inspirasjon i helt feil retning, spør du meg...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Offshoot

Sjekk kommentaren på bloggen, og ta den til dere KG-kvinner!

______

KG (Kvinneguiden) er bare en gjeng med ekstreme rødstrømper. De er til og med kjent av Kripos som det, på grunn av at de fyrer opp under ting som ikke er noe å fyre opp under.

Jeg håper liksom at ikke alle kvinner er sånn som dem som er der daglig- i hvertfall blir jeg som er det, helt sjokkert noen ganger. Det er nesten en litt uvirkelig verden. Jeg var innom noen ganger før, men har man en mening om noe som er litt på siden av hva de fleste der inne mener, så er man plutselig både det ene og det andre. Utrolig slitsomt.

Og det er veldig vanlig at kvinner selvfølgelig har all skyld hvis de gjør noe "galt", som å ikke gjøre noe når slike menn som blogger legger ut ting og tang på nett. Hvilket egentlig er sykt i og med at hvis en kvinne derimot blir voldtatt, da har mannen all skyld. Men hvis en kvinne gjør noe som KGs kvinner ikke liker, da er hun alt ondt.

Av og til skammer jeg meg over av å være kvinne... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Stalkeren

Hvis stalkerens kjærlighet til kvinnen er oppriktig, bør han heller gå fram på en normal måte synes jeg. Det at hun ikke vet hvem han er mens han blir "kjent" med henne fra avstand, oppsøker steder hun er, tar bilder av henne og skriver om alt sammen - med psykologens velsignelse - synes jeg ligger helt i gråsona av hva som er lovlig - eller er det sånn verden er blitt? Alt er lov?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, oppriktig...man blir jo ikke ordentlig forelsket før personligheten kommer med i bildet. Så, det er vel enten en besettelse eller crush. Tror ikke forskjellen er så stor mellom disse.

Endret av Reaper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, oppriktig...man blir jo ikke ordentlig forelsket før personligheten kommer med i bildet. Så, det er vel enten en besettelse eller crush. Tror ikke forskjellen er så stor mellom disse.

Enig. Dette må være en slags besettelse, en fascinasjon - men spørsmålet er hvor langt han vil gå ut fra slike følelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Haha, oppriktig...man blir jo ikke ordentlig forelsket før personligheten kommer med i bildet. Så, det er vel enten en besettelse eller crush. Tror ikke forskjellen er så stor mellom disse.

Besettelse og "crush" er da virkelig to meget forskjellige ting.

Når man har en crush på noen så er det IKKE normalt å følge personen og ta bilder av vedkommede uten at hun/ham ser det... som en slags syk paparazi.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har man en crush så er man besatt...vanskelig å forstå? Da vil man jo gjøre alt for å kunne være sammen med den personen. Og hva vet du om hva som er normalt eller ikke?

Endret av MissStiles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har man en crush så er man besatt...vanskelig å forstå? Da vil man jo gjøre alt for å kunne være sammen med den personen. Og hva vet du om hva som er normalt eller ikke?

Nei. Har man en crush så er man betatt.

Endret av MissStiles
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Crush er jo rett og slett det engelske ordet for forelske. Jeg gjør ikke HVA som helst for å være sammen med en jeg er forelsket i, og det går ikke over i en besettelse. Hvis man ikke klarer å skille de to bør man kanskje gå litt i seg selv, og få litt hjelp med å takle følelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...