Gå til innhold

Stalkers


Beatrixi

Anbefalte innlegg

Gjest Line33

Jeg kan også avsløre at hun har vært stalket før, fra SVÆRT uventet hold, men da - som nå - har hun valgt å ikke lage mye oppstyr rundt seg selv. Jeg har tipset henne om denne diskusjonen, tror den vil skake henne opp mye mer enn stalkerbloggen, for å være ærlig.

Å? Har hun? Hvem da, og hva mener du med "fra SVÆRT uventet hold"? (nysgjerrig...) :skravle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke sikkert hun leser gjennom hele tråden en gang, forsøkte bare å gjøre et poeng ut av at her trekker medsøstre (og brødre?) slutninger på løpende bånd og går nærmest til angrep på henne - som om hun har gjort noen her inne noe vondt? Jeg blir nesten imponert over hvilken vei dere her inne klarer å dra det. Er det noen som har funnet ut hvem stalkeren er? Kanskje mer konstruktivt å gå den veien? Jeg spurte henne om noen på settet hadde oppført seg utenom "det vanlige" noe hun ga negativt svar på. Tror (heldigvis?) hun har mer enn nok med å forberede release akkurat nå...

Hva slags angrep er det du snakker om egentlig?

Jeg har ikke funnet noe i denne tråden som er angrep mot henne, i så fall så er det noen idioter som driver å skriver ting de ikke har peiling på, og sånne inlegg blir slettet HELDIGVIS.

Verden er full av idioter, men her på KG så har jeg fått intrykk av at de fleste støtter dama.

Og forresten at selv om noen mistenker det er er PR stunt, så er ikke DET en angrep mot artisten... :lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Factum est

Hva slags angrep er det du snakker om egentlig?

Jeg har ikke funnet noe i denne tråden som er angrep mot henne, i så fall så er det noen idioter som driver å skriver ting de ikke har peiling på, og sånne inlegg blir slettet HELDIGVIS.

Verden er full av idioter, men her på KG så har jeg fått intrykk av at de fleste støtter dama.

Og forresten at selv om noen mistenker det er er PR stunt, så er ikke DET en angrep mot artisten... :lete:

Joda, du har rett i det :)

Angrepene jeg sikter til, ser jeg (kanskje med unntak av et par steder), er blitt ryddet vekk av moderator. Jeg ønsker ikke å tro det verste om folk, men noen ganger tror jeg folk tillater seg å være ufine fordi de kan gjemme seg bak et alias.

Virker som mange her inne har selvopplevde historier med stalkere - synes det er et interessant, og litt skremmende fenomen, som synes å ha blitt "vanlig" i den moderne verden. Man snakker til og med om at man bedriver stalking på Facebook? Hm... Rart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har blitt skrevet en del dritt her inne som har blitt sletta ja, og det har vært ganske forstyrrende.

MEN, dritten som har blitt skrevet her har nesten utelukkende blitt skrevet av gjester som ikke virker å være aktive noen andre steder, og skrivestilen har vært helt lik for alle, selv om de har kalt seg forskjellige ting...

Flere har også gitt uttrykk for å være menn, så skjønner ikke hvorfor folk bruker dette som et bevis på at kvinner angriper andre kvinner? Alle de som har angrepet artisten virker jo svært useriøse, og bare ute etter å provosere.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har blitt skrevet en del dritt her inne som har blitt sletta ja, og det har vært ganske forstyrrende.

MEN, dritten som har blitt skrevet her har nesten utelukkende blitt skrevet av gjester som ikke virker å være aktive noen andre steder, og skrivestilen har vært helt lik for alle, selv om de har kalt seg forskjellige ting...

Flere har også gitt uttrykk for å være menn, så skjønner ikke hvorfor folk bruker dette som et bevis på at kvinner angriper andre kvinner? Alle de som har angrepet artisten virker jo svært useriøse, og bare ute etter å provosere.

Ja, da tenker jeg at det bare er et troll, og kanskje tilogmed bare en person..Håper vedkommende har blitt bannet fra KG ihvertfall.

Det var en gjest her tidligere som fyrte opp over at "alle" på kg driver å skriver så stygt om denne artisten og han driver å skriver dette på bloggen til stalkeren også. Veldig snodig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Factum est

Ja, da tenker jeg at det bare er et troll, og kanskje tilogmed bare en person..Håper vedkommende har blitt bannet fra KG ihvertfall.

Det var en gjest her tidligere som fyrte opp over at "alle" på kg driver å skriver så stygt om denne artisten og han driver å skriver dette på bloggen til stalkeren også. Veldig snodig.

Utvilsomt gjelder det mer "noen få" enn "alle" - den er jeg helt med på. I absolutt alle sammenhenger finnes også "oppfyrerne" - de som bare er i gamet for å folk til å kvesse klør og være ufine i kjeften - her inne og sikkert på mange blogger rundt om kring - folk som ikke søker saklig diskusjon men får et eller annet kick av å dra det så langt de kan.

Men, som sagt, vet jeg at den dette dreier seg om IKKE forsøker å peppe opp stemningen ytterligere, men hun er jo artist som også pleier en viss oppmerksomhet rundt sine utgivelser - men ikke i form av slike blogger. Jeg nevnte i en tidligere kommentar at hun var stalket tidligere, en særdeles ubehagelig opplevelse hvor noen i "profesjonelt embete" brukte situasjonen til sin fordel.

Et av mine største spørsmål er derfor om terapeuten virkelig VET at han bedriver denne bloggvirksomheten, og hvordan "behandlingen" han får hos terapeuten er tenkt å føre frem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest romantisk

Jeg er så tøysete og romantisk at jeg vil se hva som skjer videre - om han får napp eller ikke :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så tøysete og romantisk at jeg vil se hva som skjer videre - om han får napp eller ikke :yvonne:

Ja, det kaller jeg "tøysete". Har vært litt stille igjen synes jeg, hvem vet hva som skjer. Jeg krysser fingrene for at alt er ok med kvinnen det gjelder og at om hun har lest dette, og er informert om stalkeren, at hun vet hva hun skal gjøre. Det er likevel et poeng at stalkeren er anonym, hun kan ikke vite hvem det er, er han riktig slu klarer han å holde seg skjult for henne selv om han blogger om aktiviteten sin.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor går grensen? Hva skal "en stalker med et problem" kunne tillate seg? Hvor vanlig er stalking, og hvor truende er stalking? Denne diskusjonen har satt i gang tanker hos meg. Jeg drev selv en slags idiotisk stalking på min eks (på Facebook) en periode, før jeg skjønte at jeg måtte slippe taket og komme meg videre. Merkelig som det høres følte jeg meg som en stalker som innvaderte privatsonen hos en person som jeg allerede hadde sagt farvel til. Føler dette er en viktig diskusjon, uansett hvem bloggeren er, og om det ligger en PR-tanke bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stalker

Hvor går grensen? Hva skal "en stalker med et problem" kunne tillate seg? Hvor vanlig er stalking, og hvor truende er stalking? Denne diskusjonen har satt i gang tanker hos meg. Jeg drev selv en slags idiotisk stalking på min eks (på Facebook) en periode, før jeg skjønte at jeg måtte slippe taket og komme meg videre. Merkelig som det høres følte jeg meg som en stalker som innvaderte privatsonen hos en person som jeg allerede hadde sagt farvel til. Føler dette er en viktig diskusjon, uansett hvem bloggeren er, og om det ligger en PR-tanke bak.

Enig i dette. Det virker som flere her inne har vært plaget med denne type oppmerksomhet- bra å få dette temaet på bordet. PS: Tror ikke det er et PR-stunt :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonym

Alle har en indre stalker, Bare synd folk ikke våger å innrømme det!

Det tror jeg også - nabokjerringer som sitter og gløtter i vinduet og følger med når folk kommer og går, mener alt mulig om alle. Mennesker som "følger" folk på Facebook. Alle er stalkere på et eller annet plan. Det er jo derfor nesten beundringsverdig at denne mannen gjenkjenner det som et problem og går ut med det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

:sjenert: Det har ikke kommet noen nye poster de siste dagene - kanskje han har gitt opp?

Eller er på ferie :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest fellini

Eller kanskje hun endelig har fått ham.

Kanskje? Endelig... hehe

Fortsatt ikke nytt innlegg derfra?

Tror du det er et pr-opplegg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hmmm et nytt innlegg der ja... og link til en youtube-video. Han sier at han har gitt opp :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Revenka

Hmmm et nytt innlegg der ja... og link til en youtube-video. Han sier at han har gitt opp :gjeiper:

Sykt bra og annerledes video da, og jeg må le... han virker som et frustrert lite barn. Jeg tror ikke han kan gi opp så lett, kanskje han bare ikke orker oppmerksomheten lenger. Jeg tror elin fortsatt bør se seg over skulderen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...