Gå til innhold

Stalkers


Beatrixi

Anbefalte innlegg

Gjest bh tattoo

Skuespiller-frøkenen tar nok ikke denne stalkeren på alvor - og gjør hun det, så lager hun ingenting spetakkel rundt det - altså: dette er ikke noe PR-stunt! Da ville hun sikkert gått til pressen med det for lengst.

Ville forresten være forsiktig med å kaste ut fullt navn på privatpersoner - dere som har gjort det kan fort komme til å angre på det - i Norge er det noe som heter PERSONVERN - og politi og andre myndigheter finner LETT ut hvem som har skrevet navnet på stalkeren "V***** B*****" (kanskje en kjent stalker, med dekknavn som høres ut som en barnebok, eller noen som skal skaffe seg egenPR, en parasitt?). Skam dere!

Stalkeren er smartere enn alle sammen her inne og på bloggen, ser det ut til, jfr. hans siste kommentar, hvor han bare kroner seg selv med at om dette betyr PR er det flott. Vet ikke, jeg har sett pranks før, og dette er noe annet. Har kommentert bloggen og fisket etter hva som skjedde i helga. Spesiell case.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Fyren er jo hjernedød, som fortsatt er full av optimisme selv om han vet at dama han stalker har fått vite om bloggen hans.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest_bh tattoo_*

Det var jeg som skrev v*** b***... Men hva får deg til å tro at det er dette stalkeren heter? Navnet fant jeg på bloggen til S*****, noen med navnet V**** B**** hadde lagt igjen en kommentar om at hun var pen.. Tror du virkelig politiet eller myndigheten ofrer en tanke om dette? Personvernsbrudd er det heller ikke, du må være bra skadeskutt om du tror det.. Er facebook personvernsbrudd? hva med telefonkatalogen? Hva med google maps? hva med skattelistene?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Til AnonymBruker

Gjest_bh tattoo_*

Det var jeg som skrev v*** b***... Men hva får deg til å tro at det er dette stalkeren heter? Navnet fant jeg på bloggen til S*****, noen med navnet V**** B**** hadde lagt igjen en kommentar om at hun var pen.. Tror du virkelig politiet eller myndigheten ofrer en tanke om dette? Personvernsbrudd er det heller ikke, du må være bra skadeskutt om du tror det.. Er facebook personvernsbrudd? hva med telefonkatalogen? Hva med google maps? hva med skattelistene?

Til å være skjult bak anonymitet synes jeg du er passe frekk som sprer rundt deg med privatpersoners navn i den tro at det er "fritt frem". Her bidrar du til å plante navn i en offentlig diskusjon. Det er noe ganske annet enn Facebook, google og skattelister. Om den du nevner ved navn synes stalkerens drømmedame er pen, kan han ikke bare få nevne det uten at du skal stikke nesen din i det? Tror du liker å holde denne diskusjonen i gang. Kanskje det har blitt underholdning for deg i mangel på bedre ting å ta deg til? Hva med å finne deg noen å stalke selv, haha!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud for noen svar det er i den tråden her! Snakker dere til hverandre sånn i det "virkelige liv" og?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Forresten

Herregud for noen svar det er i den tråden her! Snakker dere til hverandre sånn i det "virkelige liv" og?

Nei, jeg ser ikke for meg at dette eksemplaret er en del av min vennekrets i "det virkelige liv".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg ser ikke for meg at dette eksemplaret er en del av min vennekrets i "det virkelige liv".

Så du går gjennom hele livet og snakker bare med venner? Jeg synes det er greit å forholde seg noenlunde saklig uanset hvem man snakker til jeg da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Forresten

Herregud for noen svar det er i den tråden her! Snakker dere til hverandre sånn i det "virkelige liv" og?

Nei, jeg regner med at eksemplaret du viser til (AnonymBruker) ikke er å finne blant omgangskretsen min i "det virkelige liv" - noe burde seriøst vært beskytta mot seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Forresten

Så du går gjennom hele livet og snakker bare med venner? Jeg synes det er greit å forholde seg noenlunde saklig uanset hvem man snakker til jeg da.

Gidder ikke snakke med folk som er like ignorante som arrogante. Slike er ikke mine venner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gidder ikke snakke med folk som er like ignorante som arrogante. Slike er ikke mine venner

Nei, men jeg snakker ikke om venner. Man befinner seg ofte i situasjoner der man snakker med helt andre folk, f.eks. på jobb, på fest og andre steder man kan komme i diskusjoner. Eller sånn som akkurat nå.

Man snakker faktisk sammen selv om det er via et diskusjonsforum, og man kan da holde seg til vanlig folkeskikk. Sikter selvfølgelig ikke bare til deg, har vært ganske gjennomgående gjennom hele tråden her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Forresten

Nei, men jeg snakker ikke om venner. Man befinner seg ofte i situasjoner der man snakker med helt andre folk, f.eks. på jobb, på fest og andre steder man kan komme i diskusjoner. Eller sånn som akkurat nå.

Man snakker faktisk sammen selv om det er via et diskusjonsforum, og man kan da holde seg til vanlig folkeskikk. Sikter selvfølgelig ikke bare til deg, har vært ganske gjennomgående gjennom hele tråden her.

JA, jeg skjønner heller ikke hvorfor ikke folk er mer opptatt av å finne ut hvem stalkeren er heller enn å følge en haug med sidespor. Noen skal liksom bare være "moralske pekefingre" her, blir så drittlei av sånne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest

Ekkelt å se hvordan dere henger ut privatpersoner, folk som kunne vært deres egen nabo eller slekt, for den saks skyld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyren er jo hjernedød, som fortsatt er full av optimisme selv om han vet at dama han stalker har fått vite om bloggen hans.

Det er jo DU som er hjernedød. DE KJENNER JO IKKE HVERANDRE. Hvordan ville det gå om de ble kjent? Jo, da kunne det gå den ene veien like godt som den andre veien. Dvs. i realiteten har han faktisk en sjanse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dvs. i realiteten har han faktisk en sjanse.

Stakkars deg, du har ikke mye greie på damer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Stakkars deg, du har ikke mye greie på damer.

Poenget ditt var...? Intetsigende linjer med tekst kan du spare deg for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget ditt var...? Intetsigende linjer med tekst kan du spare deg for.

Poenget mitt var at ingen damer lar seg sjarmere av en gal fyr som ligger i buskene og tar bilder av dem. Ingen!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget mitt var at ingen damer lar seg sjarmere av en gal fyr som ligger i buskene og tar bilder av dem. Ingen!

Igjen: Hun kjenner ham ikke. Hjernen er ikke statisk. Det er alt jeg trenger å si. Oh wait, vi har tiden også til hjelp. Om noen år er alt glemt.

Og en annen ting: det er ikke sikkert at han vil ha henne, selv om de blir kjent. Utseende er ikke alt.

Hele problemstillingen er egentlig ganske absurd.

Endret av Reaper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igjen: Hun kjenner ham ikke. Hjernen er ikke statisk. Det er alt jeg trenger å si. Oh wait, vi har tiden også til hjelp. Om noen år er alt glemt.

Han har vært inne i leiligheten hennes, så hun vet hvordan han ser ut. Nå vet hun hvor gal han er. Sånt glemmes ikke.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...