Gå til innhold

Stalkers


Beatrixi

Anbefalte innlegg

Herregud Reaper, for noen svar du kommer med! Hvorfor er du så opphengt i at det er ok å stalke,mon tro?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Armule

Herregud Reaper, for noen svar du kommer med! Hvorfor er du så opphengt i at det er ok å stalke,mon tro?

Fordi han selv har sagt han ønsker seg en kvinnelig stalker, og nok ikke helt skjønner hvor alvorlig slikt kan utvikle seg til å bli.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det å skulle være positiv til dette virker for meg som en ignorant holdning til kvinners følelse av trygghet. I hjemmet skal du i det minste føle deg trygg. Denne personen må da huske hendelsen der stalkeren var inne og låne toalettet hennes! Tenk hvor ekkelt det føles og hvor ubehagelig en hver form for kontakt med fremmede, smilende mennesker vil være etter å ha opplevd noe sånt. Jeg hadde ikke klart å unngå å tenke på det neste gang noe liknende skjer.

Dette er jo på ingen måte sunt, og hvem vet om han ikke kommer til å ty til vold med et så komplisert følelsesliv?

Enig med deg i det du sier om trygghet. Men, går det frem av bloggen at han faktisk har vært inne på toalettet til skuespilleren? For meg ser det ut som dette bare er et "tenkt scenario" i denne "handlingslisten" han har skrevet... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, dama er advart nå, og Stalker har ikke skrevet blogginnlegg siden 19...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg i det du sier om trygghet. Men, går det frem av bloggen at han faktisk har vært inne på toalettet til skuespilleren? For meg ser det ut som dette bare er et "tenkt scenario" i denne "handlingslisten" han har skrevet... :sukk:

Personlig leste jeg det som en gjenfortelling av hva han faktisk har gjort. Spesielt med bildet fra inne i oppgangen ved postkassene. Men etter å ha lest igjen kan det jo godt være ren fantasi. Alle detaljene viser kanskje at det ikke er virkelig? Men han har virkelig tenkt igjennom dette scenarioet. Uff, jeg synes så veldig synd på henne :sukk:

Kan han være tatt? Hvis politiet har fått en anmeldelse av artisten, har de noe å ta ham på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig leste jeg det som en gjenfortelling av hva han faktisk har gjort. Spesielt med bildet fra inne i oppgangen ved postkassene. Men etter å ha lest igjen kan det jo godt være ren fantasi. Alle detaljene viser kanskje at det ikke er virkelig? Men han har virkelig tenkt igjennom dette scenarioet. Uff, jeg synes så veldig synd på henne :sukk:

Kan han være tatt? Hvis politiet har fått en anmeldelse av artisten, har de noe å ta ham på?

Ser han har vært aktiv igjen på bloggen, så han har ikke pakket sammen ser det ut til. Det er nok ingenting han kan bli tatt for, han har tilsynelatende bare tatt bilder og blogget. Det kan være mange av sorten der ute, forskjellen er at denne går ut med det - som en slags del av "terapi"??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke lov å legge ut bilder av folk uten deres samtykke da :)

Du har rett i det, men tenk hvordan praksisen på dette er på Facebook da - her slenges det jo ut bilder ukritisk av babyer og folk som er døddrukne på fest, som verken vet eller kan forhindre at bildene blir lagt ut. Bildene til stalkeren er så grautete at det kunne vært bilde av hvem som helst:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyren har skrevet et rimelig uhyggelig nytt blogginnlegg nå, hvor han brainstormer hvordan han tenker på å lage vanskeligheter for fyren som dama møtte ute.

Og så synes jeg det var uhyggelig hvordan han sier "Nydelig dag i parken idag, og vi brukte begge dagen på litt hjemmejobbing" Og poster et bilde av dama i parken. Han forfølger henne, men skriver som om de tilbringer tid sammen...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lioness

har dere som har advart kvinnen fått svar???

Huff, hvis hun har mye meldingstrafikk på nettet er det ikke sikkert hun har sett det - og om hun har det er det ikke sikkert hun tar det alvorlig... Creepy... Noen som har hørt noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lioness

Fyren har skrevet et rimelig uhyggelig nytt blogginnlegg nå, hvor han brainstormer hvordan han tenker på å lage vanskeligheter for fyren som dama møtte ute.

Og så synes jeg det var uhyggelig hvordan han sier "Nydelig dag i parken idag, og vi brukte begge dagen på litt hjemmejobbing" Og poster et bilde av dama i parken. Han forfølger henne, men skriver som om de tilbringer tid sammen...

Har lest gjennom tråden en gang til. Vet man med 100% sikkerhet hvem hun er? Noen som har mistanker om hvem H*N (stalkeren) er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønte at bloggen var bare tull når han skrev at han hadde kjøpt en "Marc Jacobs Daisy til henne."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lioness

Skjønte at bloggen var bare tull når han skrev at han hadde kjøpt en "Marc Jacobs Daisy til henne."

Kjære Pria. Hvordan i alle dager blir parfymekjøp bevis for tull? Nei, det begriper jeg ikke. Litt engstelig for at det har vært hakket for mange "falske profiler" og liknende ute i eteren, slik at vi ikke lengre tar slike ting alvorlig nok.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

har dere som har advart kvinnen fått svar???

Jeg har fått svar :) Hun takket meg for å si i fra og skulle se på det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Slik jeg tolker siste innlegg, planlegger han å kontakte "noen" som skal gjøre "noe" med denne andre mannen. Synes det er ekkelt. Jeg tror kanskje det er tull, men vi vet jo aldri. Han har ikke gjort noe ulovelig foreløpig, men det kan være greit å ha han under lupen, derfor har jeg tipset politiet i dag. Det føltes riktig.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste bloggen hans. Det er skremmende!

Håper at det blir gjort noe med dette.

Mannen er tydligvis ikke frisk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

oisann, det her ser virkelig ut som ole vigs gate 3, ja.. noen som har funnet ut om bloggen er ekte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror denne bloggen er ment som en slags "warning" mht til hvor enkelt d er å finne informasjon om folk på nettet. Og hvor dumt d er å ha åpen facebookprofil, etc.. det er i hvert fall min teori.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...