Gå til innhold

Stalkers


Beatrixi

Anbefalte innlegg

Gjest Lioness

Slik jeg tolker siste innlegg, planlegger han å kontakte "noen" som skal gjøre "noe" med denne andre mannen. Synes det er ekkelt. Jeg tror kanskje det er tull, men vi vet jo aldri. Han har ikke gjort noe ulovelig foreløpig, men det kan være greit å ha han under lupen, derfor har jeg tipset politiet i dag. Det føltes riktig.

Ærlig talt! Man tipser ikke politi sånn uten videre. Creepy som det enn kan virke: Hva "galt" har han gjort som krever inngripelse? Latterlig, men noen er kanskje mer lettskremte enn andre. De har nok uansett en haug med mer brennende saker "under lupen" som er større trusler. Jeg har lest siste innlegget nå. Han virker som en slags "drømmer". Kan det være at vi leser for mye mellom linjene?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lioness

oisann, det her ser virkelig ut som ole vigs gate 3, ja.. noen som har funnet ut om bloggen er ekte?

Jeg lurer med deg jeg, men apropos adressen og bilder derfra... : Kan det være at han bare har tatt bildet fra et tilfeldig sted og at det ser helt annerledes ut ved hennes egentlige adresse? Han smart som han virker må han jo ha skjønt at det er lett å spore opp adresser fra bilder???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lioness

Slik jeg tolker siste innlegg, planlegger han å kontakte "noen" som skal gjøre "noe" med denne andre mannen. Synes det er ekkelt. Jeg tror kanskje det er tull, men vi vet jo aldri. Han har ikke gjort noe ulovelig foreløpig, men det kan være greit å ha han under lupen, derfor har jeg tipset politiet i dag. Det føltes riktig.

Skjønner ikke hva du mener. Har lett gjennom innleggene han har postet og finner ikke noe sted det du sikter til (om å kontakte "noen" for å gjøre "noe, etc...) Hvor fant du det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nytt innlegg på bloggen!! "Vi har faktisk noen felles venner på Facebook, og jeg tror lett jeg kan sjarmere henne med en invitasjon.."

De har felles venner på FB! Dette er nok et viktig clue for jenta om hun ønsker å finne ut hvem der er..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo bare spill for galleriet. Teit hvis han gjør det kun for oppmerksomheten. Hadde han tjent penger på det så ville jeg ha forstått det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lioness

Dette er jo bare spill for galleriet. Teit hvis han gjør det kun for oppmerksomheten. Hadde han tjent penger på det så ville jeg ha forstått det.

Han gjør dette vissnok som del av terapi... ?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Armule

Jeg lurer med deg jeg, men apropos adressen og bilder derfra... : Kan det være at han bare har tatt bildet fra et tilfeldig sted og at det ser helt annerledes ut ved hennes egentlige adresse? Han smart som han virker må han jo ha skjønt at det er lett å spore opp adresser fra bilder???

Det er ikke et tilfeldig sted. Hun som er avbildet på bloggen, bor på denne adressen.

Skjønner ikke hva du mener. Har lett gjennom innleggene han har postet og finner ikke noe sted det du sikter til (om å kontakte "noen" for å gjøre "noe, etc...) Hvor fant du det?

Han har kortet ned innlegget det er snakk om, og fjernet det du refererer til.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lioness

Det er ikke et tilfeldig sted. Hun som er avbildet på bloggen, bor på denne adressen.

Sikker? Kjenner du henne?

Han har kortet ned innlegget det er snakk om, og fjernet det du refererer til.

Skjønner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nysgjerrig...

Det er mulig dette er helt kørka, men jeg synes det er interessant og spennende lesning, spesielt siden mannen går i terapi, og bloggskrivingen skal være en måte å "behandle seg på". Han virker å ha et komplisert tankesett, men jeg leser ikke noen umiddelbar "fare" her. Helt ærlig, på en måte ønsker nysgjerrigheten min å lese fortsettelsen nå, dersom han faktisk drister seg til å invitere henne på en date. Tror dere han vil gjøre det? Et annet spørsmål. Lurer på hvor mange slike stalkere som fins der ute som IKKE skriver om det. De er jo kanskje hakket skumlere?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nysgjerrig...

Dette er jo bare spill for galleriet. Teit hvis han gjør det kun for oppmerksomheten. Hadde han tjent penger på det så ville jeg ha forstått det.

Gjør han det for oppmerksomheten, egentlig? Dette skriver han om seg selv på bloggprofilen:

"Jeg kunne ha vært deg. Hva er egentlig forskjellen mellom kjærlighet og besettelse? Jeg ønsker å gi "stalkers" et ansikt utad, og jeg trenger å fortelle verden litt om hvem jeg er, og problemet mitt. Håper på forståelse, ikke demonisering, dialog, ikke utskjelling. Jeg liker også å se humoristisk på verden, fordi jeg mener det ikke bør eksistere tabuer."

Hvordan skal vi tolke det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ærlig talt! Man tipser ikke politi sånn uten videre. Creepy som det enn kan virke: Hva "galt" har han gjort som krever inngripelse? Latterlig, men noen er kanskje mer lettskremte enn andre. De har nok uansett en haug med mer brennende saker "under lupen" som er større trusler. Jeg har lest siste innlegget nå. Han virker som en slags "drømmer". Kan det være at vi leser for mye mellom linjene?

Han har redigert det bort nå, ser jeg. Han skjønte sikkert det selv, at det var farlig å la det ligge der ut. Jeg burde jeg ha kopiert teksten, for den var ekstrem ekkel, slik jeg tolker den. Det forteller meg at denne personen er virkelig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mulig dette er helt kørka, men jeg synes det er interessant og spennende lesning, spesielt siden mannen går i terapi, og bloggskrivingen skal være en måte å "behandle seg på". Han virker å ha et komplisert tankesett, men jeg leser ikke noen umiddelbar "fare" her. Helt ærlig, på en måte ønsker nysgjerrigheten min å lese fortsettelsen nå, dersom han faktisk drister seg til å invitere henne på en date. Tror dere han vil gjøre det? Et annet spørsmål. Lurer på hvor mange slike stalkere som fins der ute som IKKE skriver om det. De er jo kanskje hakket skumlere?

Jeg blir så oppgitt av mennesker som deg. Stalkere er ikke spennende eller interessante, de ødelegger liv.

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=650247&st=20

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lioness

Godt at moderator griper inn her! Tenk å henge ut en søster på denne måten!!?? For en cabaret av bilder og opplysninger. Hvem stalker hvem her egentlig??!! Ubehagelig! Gjelder liksom ikke "personvern" på kvinneguiden???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Rapporterte bloggen til blogg.no og de er allerede på saken faktisk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest leppen

Rapporterte bloggen til blogg.no og de er allerede på saken faktisk.

Så dumt at deg! Hvorfor rapportere dette? Er jo interessant å følge denne bloggen. Tar opp et hittil litt "ukjent" tema som godt kan gjøre til gjenstand for mer diskusjon. Vi bor da i demokratiet Norge, med ytringsfrihet og hele pakken:) Blogg.no har ingen grunn til å legge den ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...