Gå til innhold

Stalkers


Beatrixi

Anbefalte innlegg

Han har vært inne i leiligheten hennes, så hun vet hvordan han ser ut. Nå vet hun hvor gal han er. Sånt glemmes ikke.

Man er ikke gal selv om man viser interesse.

Når man blir kjent med en person, så vil man jo også få et annet bilde av denne og alt annet blir irrelevant.

Klart hun vil glemme. Hvem går rundt og husker på en person man ikke kjenner og knapt vet utseende på?? Tiden vil gjøre sitt - som alltid.

Endret av Reaper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man er ikke gal selv om man viser interesse.

Når man blir kjent med en person, så vil man jo også få et annet bilde av denne og alt annet blir irrelevant.

Klart hun vil glemme. Hvem går rundt og husker på en person man ikke kjenner og knapt vet utseende på?? Tiden vil gjøre sitt - som alltid.

Noen ting glemmes ikke, Reaper.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ubetydelig og ufarlig hendelse fra en ukjent person som nesten ikke har innvirkning på livet hennes? Å joda, det glemmes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ubetydelig og ufarlig hendelse fra en ukjent person som nesten ikke har innvirkning på livet hennes? Å joda, det glemmes.

Når et menneske viser intens interesse for meg, i en så stor grad at jeg blir skremt så glemmer jeg det ikke, men du er jo søt som tror det da! :fnise:

Jeg har hodet fullt av minner til tross for at jeg er 30 år. Ganske fantastisk. Er du helt tom i hodet for minner du da, siden tiden går? :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geeees!

Voldsomt til ryddinger på denne tråden... her kaller dere kvinnen for megge, og hore, innbilsk, selvgod, mm. og oppmaner til at stalkerern skal voldta og skremme henne???!!!! Dere er jo verre enn stalkeren, som blir snill og romantisk i forhold!

Vil bare si at stalkeren også er et menneske som må tas på alvor. Hvem vet, ja, kanskje objektet hans har en oppførsel som "gir han håp" og at så lenge hun ikke setter ned foten vil dette bare fortsette. Terapeuten forblir mitt største spørsmålstegn i denne saken - hva slags terapi er det stalkeren får her, egentlig? Stalkeren har i hvert fall innsikt nok til å skjønne at han har et problem og søker hjelp for det.

Når det er sagt kan hende hun HAR sagt fra til vedkommende - eller at hun ikke tar det veldig alvorlig. En person som stikker hodet frem i medielyset er kanskje vant med at det kommer en del uønsket oppmerksomhet av denne art, og reagerer ikke med å anmelde etc. Men enig i at det er passe drøyt å få en egen blogg dedikert til seg. Rart ikke pressen har snust opp dette.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Rikarda

Voldsomt til ryddinger på denne tråden... her kaller dere kvinnen for megge, og hore, innbilsk, selvgod, mm. og oppmaner til at stalkerern skal voldta og skremme henne???!!!! Dere er jo verre enn stalkeren, som blir snill og romantisk i forhold!

Vil bare si at stalkeren også er et menneske som må tas på alvor. Hvem vet, ja, kanskje objektet hans har en oppførsel som "gir han håp" og at så lenge hun ikke setter ned foten vil dette bare fortsette. Terapeuten forblir mitt største spørsmålstegn i denne saken - hva slags terapi er det stalkeren får her, egentlig? Stalkeren har i hvert fall innsikt nok til å skjønne at han har et problem og søker hjelp for det.

Når det er sagt kan hende hun HAR sagt fra til vedkommende - eller at hun ikke tar det veldig alvorlig. En person som stikker hodet frem i medielyset er kanskje vant med at det kommer en del uønsket oppmerksomhet av denne art, og reagerer ikke med å anmelde etc. Men enig i at det er passe drøyt å få en egen blogg dedikert til seg. Rart ikke pressen har snust opp dette.

ENIG! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rikarda

det kan faktisk hende hun har flere enn en stalker (sjekket noen av kommentarene på bloggen som kan tyde på det), og siden ingen av dem gjør spesielle fremstøt og hun ikke merker noe, gjør hun heller ikke noe med det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voldsomt til ryddinger på denne tråden... her kaller dere kvinnen for megge, og hore, innbilsk, selvgod, mm. og oppmaner til at stalkerern skal voldta og skremme henne???!!!! Dere er jo verre enn stalkeren, som blir snill og romantisk i forhold!

KREMT!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg ikke lest hele tråden, men fy så ekkelt! Håper han får hjelp.

Selv har jeg hatt et par stalkere og det er så ekkelt. Den siste fant nummeret mitt og ringte meg hver dag og sendte meldinger. Ikke nok med det, men fikk også mails når og hvor han så meg. Ignorerte alt sammen, men fikk til slutt nok og sendte en mld der det sto: "Veldig hyggelig at du syns jeg er drømmekvinne, men hvis du sender meg en til mld, ringer jeg politiet. Ha en fin dag". Har ikke hørt fra ham siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart ikke pressen har snust opp dette.

Hahaha ja for det er jo en verdensnyhet. Storm i vannglass. Kvinnfolk som vil gjøre større drama ut av det enn det egentlig er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Geees

Hahaha ja for det er jo en verdensnyhet. Storm i vannglass. Kvinnfolk som vil gjøre større drama ut av det enn det egentlig er.

Hehe, nei, det er ikke noe nytt at kvinnfolk bitcher i vei uten grunn. Jeg synes bare det er uvanlig å se en stalker gå ut med "problemet sitt" så offentlig, uten at det blir mer ståhei rundt han. Jeg bryr meg ikke så mye om damen han stalker, hun klarer seg sikkert fint, det er mer interessant å finne ut hvordan stalkeren tenker og hva slags "hjelp" han får for problemet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest philippi

Nå har jeg ikke lest hele tråden, men fy så ekkelt! Håper han får hjelp.

Selv har jeg hatt et par stalkere og det er så ekkelt. Den siste fant nummeret mitt og ringte meg hver dag og sendte meldinger. Ikke nok med det, men fikk også mails når og hvor han så meg. Ignorerte alt sammen, men fikk til slutt nok og sendte en mld der det sto: "Veldig hyggelig at du syns jeg er drømmekvinne, men hvis du sender meg en til mld, ringer jeg politiet. Ha en fin dag". Har ikke hørt fra ham siden.

Du benytter anledningen til å reklamere for din egen blogg, ja? Ikke farlig for deg å komme unna stalkeren når du har nummeret og kan si fra. Sikkert en rørende historie... :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha ja for det er jo en verdensnyhet. Storm i vannglass. Kvinnfolk som vil gjøre større drama ut av det enn det egentlig er.

du mener at nyheter som "hva fem ekstra kilo kan gjøre for helsen" og "vær-eli med latterkrampe" er større saker enn en kjendis som blir stalket da?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest HotelC

du mener at nyheter som "hva fem ekstra kilo kan gjøre for helsen" og "vær-eli med latterkrampe" er større saker enn en kjendis som blir stalket da?

GODT POENG! Verden er skrudd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nysgjerrig

REAPER er her bare for å hisse opp stemninga - gi blaffen i han, jenter! You go girls! Lurer på hva som skjedde sist helg - jeg er sikkert teit, men jeg er nysgjerrig på å lese fortsettelsen til stalkeren.... :takke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stigmata

Såså, ikke noe å ta på vei for. Det jeg mener er bare at noen kvinner kan erte opp menn noe sinnsykt, og likevel beskytte seg mens mannen må svi. Kanskje denne kvinnen har opptrådt på en måte som har oppildnet stalkeren, gitt han håp, og derfor er hun medskyldig i det? Blir jo som kvinner som går halvnakne på byen og påstår at de ikke skal klandres for å provosere fram klåing og antasting.

Endret av Rainbow81
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grandiosa

Såså, ikke noe å ta på vei for. Det jeg mener er bare at noen kvinner kan erte opp menn noe sinnsykt, og likevel beskytte seg mens mannen må svi. Kanskje denne kvinnen har opptrådt på en måte som har oppildnet stalkeren, gitt han håp, og derfor er hun medskyldig i det? Blir jo som kvinner som går halvnakne på byen og påstår at de ikke skal klandres for å provosere fram klåing og antasting.

Ærlig talt: er det kvinnens feil at fordi hun er flott må hun regne med å "erte" på seg stalkere??

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...