Gå til innhold

Mannen min kom ikke hjem i natt!


Gjest Pia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

kan vi ikke la dette bli Pia`s tråd?? Uten noveller av avsporinger?

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår det jævlig godt at noen vil prøve å komme til bunns i en situasjon, om man har en vond magefølelse og om personen det gjelder er typen som kan finne på å være utro.

Det er jævlig å bli sviktet av personen som man lever med som partner. Det er et langt større overtramp enn å sjekke hvem som har ringt på mannen sin telefon.

Jeg har aldri rørt telefonen eller pcn til min mann fordi jeg stoler på ham, men om han skulle finne på å være utro en gang så vil jeg vite det slik at jeg kan få sjangsen til å finne noen som virkelig bryr seg om meg, og respekterer meg.

Jeg forstår faktisk veldig godt at noen velger å snoke, om de har gode grunner og magefølelse på at noe er veldig galt. Det er fordi det er langt værre å stupe til sengs med en fremmed, risikere smitte samboer med kjønnsykdommer og rett og slett latterligjøre sin kjære ved å drite så totalt i hennes/hans verd at man har sex med noen andre. Det er langt langt langt værre å være utro, enn å "snoke" :kjefte:

Men ellers så burde kansje TS ta en prat med mannen. Og få frem at om har har møtt noen, så burde det komme ut. TS fortjener å få velge om hun vil være med en sviker eller få sjangsen til å leve med noen som er trofast.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Å snoke er en fin ting når en får håndfaste bevis på at en ikke er gal og at partneren faktisk er en løgnaktig person. Der har jeg vert og jeg kommer alltid til å være oppriktig glad for at jeg ved å snoke fikk vite! Denne vissheten har hjulpet meg til å bygge selvrespekt og til å ikke bli utsatt for slike manipulerende mennesker igjen. Snik og vær stolt! Bedragerne fotjener ikke mer respekt en som så.

Hva med heller å leve i et likeverdig forhold der man kan ha åpenhet og se hverandres mobiler uten at en trenger å snoke? Er ikke det bedre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Hvis dere ikke snakker sammen, ikke forteller hverandre ting frivillig, ikke svarer på direkte spørsmål og i tillegg føler at dere må spionere på hverandre for å finne ut detaljer om den andres liv, da har dere faktisk ikke et fungerende forhold.

Beklager å si det.

Det er akkurat det som er poenget.

Men det er nok vanskelig å innse når man står midt inne i et forhold og er manipulert til å tro at det er en selv det er noe galt med.

Det er likevel viktig å av og til stoppe i bakken og spørre seg: hva faen er det jeg driver med, hvorfor er jeg her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pakk kofferten,hiv han på dør. Advokat i morgen,del boet.

Sitter og lurer på det er som får en kvinne til å gripe til hans tlf og sjekke den. Mistnksom,javel.

Om han skuler noe...la oss si han har hatt en elskerinne hele natten. Lå han da og snakket i tlf og sendte mld.....?

Du får sikkert forklaringen senere.

Det er du selv som tvinger din mann til å slette på tlf med din mistenksomhet. Han har jo ikke valg

Hvorfor er alt TS sin feil?

OG nei, mannen ville da faktisk ikke snakke med henne.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sobril

Så derfor blir du i et forhold som er totalt ødeleggende for deg fordi du ikke greier å skaffe bevis?

Si meg, hvem er det som taper her i lengden? Er det du eller er det den løgnaktige svikeren du bor i hus med? Og hva så om han forteller eventyr til hele verden, har du ikke munn og mæle selv så du kan fortelle din versjon?

Det er vel nettopp derfor man har blitt - fordi man har latt seg manipulere. Det tar alltid så lang tid før det går opp et lys.

Selvsagt går man når man kan, men fy pokker så deilig det hadde vært å ha noe man kunne konfrontere den manipulerende jævelen med slik at HAN mistet munn og mæle for én gangs skyld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er alt TS sin feil?

OG nei, mannen ville da faktisk ikke snakke med henne.

Fordi hun fremstår som en usikker kvinne med lav selvtillit som har reagert på mannen sin oppførsel tidligere men som ikke turde å gjøre noe med det. derfor er det ts sin feil.

og så..wait for it wait for it; snoooooket hun på mobilen! Derfor er alt ts sin egen feil. kg-karma kalles det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan vi ikke la dette bli Pia`s tråd?? Uten noveller av avsporinger?

du,er du ikke klar over hvor du er? Du er på kg-fabrikken hvor de lager en fjær til ti høner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sobril

Been there,done that.

Da jeg ringte Nr fra hans tlf svarte hun: Hei kjekken!!!

Jeg flytta med barna.

Nettopp. Alternativet er å la det trekke ut i langdrag slik at dusten får lov til å manipulere en god stund til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du,er du ikke klar over hvor du er? Du er på kg-fabrikken hvor de lager en fjær til ti høner.

med alle mennes som er utro og som sitter her å sier kvinner overdriver

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TS Pia

Jeg ringte, det var en kvinne som tok telefonen. :( Jeg har bodt i Danmark i mange år, så jeg lot som om jeg var dansk.

-Hallo,sa jeg.

-Hallo, sier hun.

- Hvem er dette, spør jeg.

-Hvem er du og hvorfor lurer du på det, spør hun.

Jeg forsøker å spørre hvem hun er en gang til, hun vil ikke svare. Jeg sier at jeg må ha ringt feil, og legger på. :( :(

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Send melding fra hans telefon og be henne møte "han" et sted. Så kjører du dit og ser hvem det er.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ringte, det var en kvinne som tok telefonen. :( Jeg har bodt i Danmark i mange år, så jeg lot som om jeg var dansk.

-Hallo,sa jeg.

-Hallo, sier hun.

- Hvem er dette, spør jeg.

-Hvem er du og hvorfor lurer du på det, spør hun.

Jeg forsøker å spørre hvem hun er en gang til, hun vil ikke svare. Jeg sier at jeg må ha ringt feil, og legger på. :( :(

Du skulle jo ringt fra hans telefon....Gjør det, nå vet du at hun tar den ihvertfall.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg ringte, det var en kvinne som tok telefonen. :( Jeg har bodt i Danmark i mange år, så jeg lot som om jeg var dansk.

-Hallo,sa jeg.

-Hallo, sier hun.

- Hvem er dette, spør jeg.

-Hvem er du og hvorfor lurer du på det, spør hun.

Jeg forsøker å spørre hvem hun er en gang til, hun vil ikke svare. Jeg sier at jeg må ha ringt feil, og legger på. :( :(

? Burde det ikke være hun som tok telefonen som sier hallo først eller er jeg bare pirkete nå?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Jeg ringte, det var en kvinne som tok telefonen. :( Jeg har bodt i Danmark i mange år, så jeg lot som om jeg var dansk.

-Hallo,sa jeg.

-Hallo, sier hun.

- Hvem er dette, spør jeg.

-Hvem er du og hvorfor lurer du på det, spør hun.

Jeg forsøker å spørre hvem hun er en gang til, hun vil ikke svare. Jeg sier at jeg må ha ringt feil, og legger på. :( :(

Så da går du til Google - og søker opp nummeret hennes. Og jeg mener på PC'en.

Dersom du ikke finner det der ringer du opp igjen og presenterer deg før hun får sagt noe: jeg er Pia, konen til ... Hvorfor har han sendt meldinger til deg i natt.

Så legger du på.

Da kan jeg love deg at det ikke tar mer enn 5 minutter før mannen står i stuen lys våken og klar til å forklare hvem damen er. Det kan da være lurt å være godt i gang med pakkingen. Så skjønner han at teppet er falt.

Har vondt av deg nå. Jeg håper dette fører til at du ikke finner deg i dette mer. Her er ikke noe grunnlag for å fortsette forholdet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TS Pia

Du skulle jo ringt fra hans telefon....Gjør det, nå vet du at hun tar den ihvertfall.

Men om jeg gjør det så vet de, og hun var mistenksom allerede nå. Mest sannsynligvis sier hun bare hallo, og hva sier jeg da?

Tror jeg skal se om jeg finner den historikknappen når jeg bare kommer på en ny måte å få telefonen hans i hendene på.

Jeg er så skjelven og kvalm, håper at dette er tull, men det begynner å tale mot det nå. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi hun fremstår som en usikker kvinne med lav selvtillit som har reagert på mannen sin oppførsel tidligere men som ikke turde å gjøre noe med det. derfor er det ts sin feil.

og så..wait for it wait for it; snoooooket hun på mobilen! Derfor er alt ts sin egen feil. kg-karma kalles det :)

Tåpelig og idiotisk utsagn.

Du vet ingenting om hvordan mannen har oppført seg før. Kansje TS har veldig gode grunner til å være mistenksom.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...