Gå til innhold

Mannen min kom ikke hjem i natt!


Gjest Pia

Anbefalte innlegg

Hvis dere ikke snakker sammen, ikke forteller hverandre ting frivillig, ikke svarer på direkte spørsmål og i tillegg føler at dere må spionere på hverandre for å finne ut detaljer om den andres liv, da har dere faktisk ikke et fungerende forhold.

Beklager å si det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Runekki

Hva som er løgn eller hva som er sannhet er så relativt og så mangt, for alle har sin egen versjon og forståelse av "fakta". Det eneste som er absolutt sikkert i hvilket som helst univers, planet man lever på, religion eller virkelighetsforståelse man har - er at begrepet "ingenting" er det samme over alt. Resten kommer an på ... mhp epistemologi og alle verdens mulige logikksystemer (naturlig deduksjon, predikatlogikk, temporal, fuzzy, parakonsistent osv ... modellteorier ...).

Får man seg til å kommunisere åpent seg i mellom, så klarer man oftest å finne en felles forståelse og innsikt i hverandres synspunkter. Da er det jo viktig at man "viser kortene" og ikke prøver være "lurere" enn den andre i sine formuleringer eller hensikter.

Vil man ha tillit, så må man vise og gi tillit først. Det er noe som straks settes pris på, og er vanskelig å misbruke når man får det ettertrykkelig.

-Runekki

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han er utro så hva mer kan bli ødelagt hvis du snoker? Ring nummeret og si det som det er. Fortell henne at du har skjønt hva de driver med og spør om hvorfor hun har samvittighet til å rote med en gift mann.

Etter det så vekker du mannen din og forteller at du har snakka med henne og at han har fem minutter på å pelle seg ut.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å sette ting i perspektiv, så kan dette her ha vært hendelsesforløpet:

Mannen er ute på byn. Koser seg med venner og/eller kollegaer. Ting stenger, men de har det så hyggelig, så de bestemmer seg for å dra på nach hos en i gjengen. Alle 5 som satt rundt bordet.

Plutselig ser mannen din på klokka. ÅNEI! Så mye den har blitt. Pia dreper meg, og går fra meg!!! Shit, hva skal jeg gjøre!! han tar kanskje følge med Kåre til bussen. Når de skilles sender Kåre og mannen din meldinger:

Mannen: Takk for i kveld Kåre! Dette var skikkelig morsomt. Det må vi gjenta!

Kåre: Ja, i lige så! Håper Mona kom seg hel hjem :P

Mannen: Ja, hun hadde drukket nok for å si det sånn. høhø.

Kåre: Mannen hennes blir sikkert ikke blid.

osv..

Mannen din kommer hjem. Lister seg opp på soverommet for å ikke vekke det. Han håper du sovnet i 2-tiden, så du ikke vet når han kom hjem. For å ikke gjøre deg forbanna, henger han opp alle klærne pent. Før han legger seg skal han sjekke facebook på telefonen. Men med øynene litt i kryss, trykker han på noe rart og sletter alle meldingene han har sendt. Jaja.. sånn kan det gå - snork!

__

Jeg sier ikke at dette skjedde, men synes kanskje du er litt rask til å dra utro-kortet. Og jeg synes det er vanvittig dårlig gjort å sjekke telefonen hans.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

__

Jeg sier ikke at dette skjedde, men synes kanskje du er litt rask til å dra utro-kortet. Og jeg synes det er vanvittig dårlig gjort å sjekke telefonen hans.

Men nå har jo ikke ts dratt noe utro-kort..det er det andre kg-kvinnfolk som har gjort.

At ts derimot holder et mistenksomt kort i hånda er ikke det samme som utro-kort.

vi vil ikke stokke om på kortene, vil vi? :gjeiper:

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å sette ting i perspektiv, så kan dette her ha vært hendelsesforløpet:

Mannen er ute på byn. Koser seg med venner og/eller kollegaer. Ting stenger, men de har det så hyggelig, så de bestemmer seg for å dra på nach hos en i gjengen. Alle 5 som satt rundt bordet.

Plutselig ser mannen din på klokka. ÅNEI! Så mye den har blitt. Pia dreper meg, og går fra meg!!! Shit, hva skal jeg gjøre!! han tar kanskje følge med Kåre til bussen. Når de skilles sender Kåre og mannen din meldinger:

Mannen: Takk for i kveld Kåre! Dette var skikkelig morsomt. Det må vi gjenta!

Kåre: Ja, i lige så! Håper Mona kom seg hel hjem :P

Mannen: Ja, hun hadde drukket nok for å si det sånn. høhø.

Kåre: Mannen hennes blir sikkert ikke blid.

osv..

Mannen din kommer hjem. Lister seg opp på soverommet for å ikke vekke det. Han håper du sovnet i 2-tiden, så du ikke vet når han kom hjem. For å ikke gjøre deg forbanna, henger han opp alle klærne pent. Før han legger seg skal han sjekke facebook på telefonen. Men med øynene litt i kryss, trykker han på noe rart og sletter alle meldingene han har sendt. Jaja.. sånn kan det gå - snork!

__

Jeg sier ikke at dette skjedde, men synes kanskje du er litt rask til å dra utro-kortet. Og jeg synes det er vanvittig dårlig gjort å sjekke telefonen hans.

Ja, det kan det jo være, men det forklarer ikke hvorfor han sletta meldingene til "Kåre".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det kan det jo være, men det forklarer ikke hvorfor han sletta meldingene til "Kåre".

Som jeg skrev, kan han ha trykka på noe feil når han skulle sjekke facebook, og dermed ble meldingene slettet.

Jeg gjør hvertfall veldig mye rart på telefonen min når jeg er full. :gjeiper:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det kan det jo være, men det forklarer ikke hvorfor han sletta meldingene til "Kåre".

Kanskje han slettet meldingene slik at hun ikke skal kunne vite at han faktisk skrev meldinger på dette klokkeslettet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Hvorfor drar du alle over en kam? Det er ts som er så skråsikker på at han lyver.

og hvorfor snur du plutselig i saken? Isted virka det på meg som om du var enig i at det var uakseptabelt av mannen å komme hjem så seint. Plutselig er det vi kvinnfolka på forumet som er problemet?

OG om man sliter med selvbilde og selvtillit så hjelpder det ikke å bli angrepet med at man derav er manipulerende.

Jeg er så glad for at min psykolog ikke møtte meg på den måten iallefall :)

Jeg mener fortsatt at trådstarter har alle bevis hun trenger på at mannen har brutt tilliten. Hun kunne bedt han ta konsekvensen av sin handling slik hun tidligere har kommunisert at hun sa det kom til å bli: skjer det en gang til er det brudd.

Det viser seg at det var tomme ord. Nå søker hun etter bevis for at han er en manipulerende drittsekk fordi hun ikke står for ordene sine. Og så lurer man på hvorfor hun blir løyet for og forsøkt manipulert? Det er jo nettopp fordi det går helt fint - pul rundt, drikk, drit i ansvaret og lyg deg ut av det. Om så det telefonnummeret er til det nye horehuset nede i gaten eller en eller annen telefonsextjeneste så kan jeg garantere at denne mannen stod utenfor med drinken mens kameraten lånte telefonen - etc.

Poenget her er at usikre kvinner (og menn) lager seg en Berlinmur av regler rundt forholdet som den partneren de har skal leve etter. Når partnerne bryter disse reglene så får det ingen konsekvenser, fordi den manipulerende partneren er vant med å lyge seg ut av alt.

Derfor søker de bevis - når alt de trengte å gjøre var å si: jeg finner meg ikke i å leve slik lenger, derfor er det slutt. Adjø!

Man har makten selv - men da må man også både sette standarden og stå bak konsekvensene for brudd.

Når man snoker på mobilen leter man egentlig etter bekreftelse på noe man allerede vet - men en ønsker så sterkt at det ikke skal være slik at en må ha bevis på det. Vet man at partneren er utro, eller at han/hun bryter reglene for forholdet - regler man er innforstått med - hva er da grunnlaget for fortsettelse av forholdet?

Endret av Blondie65
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men nå har jo ikke ts dratt noe utro-kort..det er det andre kg-kvinnfolk som har gjort.

At ts derimot holder et mistenksomt kort i hånda er ikke det samme som utro-kort.

vi vil ikke stokke om på kortene, vil vi? :gjeiper:

Jeg leste hovedinnlegget som "herregud, han er utro!" Men vi leser med forskjellige briller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å sette ting i perspektiv, så kan dette her ha vært hendelsesforløpet:

Mannen er ute på byn. Koser seg med venner og/eller kollegaer. Ting stenger, men de har det så hyggelig, så de bestemmer seg for å dra på nach hos en i gjengen. Alle 5 som satt rundt bordet.

Plutselig ser mannen din på klokka. ÅNEI! Så mye den har blitt. Pia dreper meg, og går fra meg!!! Shit, hva skal jeg gjøre!! han tar kanskje følge med Kåre til bussen. Når de skilles sender Kåre og mannen din meldinger:

Mannen: Takk for i kveld Kåre! Dette var skikkelig morsomt. Det må vi gjenta!

Kåre: Ja, i lige så! Håper Mona kom seg hel hjem :P

Mannen: Ja, hun hadde drukket nok for å si det sånn. høhø.

Kåre: Mannen hennes blir sikkert ikke blid.

osv..

Mannen din kommer hjem. Lister seg opp på soverommet for å ikke vekke det. Han håper du sovnet i 2-tiden, så du ikke vet når han kom hjem. For å ikke gjøre deg forbanna, henger han opp alle klærne pent. Før han legger seg skal han sjekke facebook på telefonen. Men med øynene litt i kryss, trykker han på noe rart og sletter alle meldingene han har sendt. Jaja.. sånn kan det gå - snork!

__

Jeg sier ikke at dette skjedde, men synes kanskje du er litt rask til å dra utro-kortet. Og jeg synes det er vanvittig dårlig gjort å sjekke telefonen hans.

-Dette blir alt for naivt!

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

-Dette blir alt for naivt!

Som sagt - jeg prøver å sette ting i perspektiv. Det er slett ikke sikkert mannen til Pia var utro!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Har man vært borti en manipuleringens mester vil man gjerne se det busta trynet hans før man går ut døra. Istedenfor å gå, basert på antakelser, når man vet hvilke løgner han serverer familie og venner som grunnlag for bruddet.

Sistnevnte er så irriterende at man kjenner det langt inni margen. Fint hvis man kan løfte hodet og gi faen - ja - men noen mennesker fortjener faktisk en aldri så liten ydmykelse eller to.

Kall det gjerne hevn og fortell meg også gjerne at det er en grusom besittelse jeg har.

Så derfor blir du i et forhold som er totalt ødeleggende for deg fordi du ikke greier å skaffe bevis?

Si meg, hvem er det som taper her i lengden? Er det du eller er det den løgnaktige svikeren du bor i hus med? Og hva så om han forteller eventyr til hele verden, har du ikke munn og mæle selv så du kan fortelle din versjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste hovedinnlegget som "herregud, han er utro!" Men vi leser med forskjellige briller.

ja vi gjør nok det. Jeg leser det som står,og legger ikke noe annet i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min var ute på byen i går, han kom ikke hjem når det stengte. Sovnet i 4-5 tiden, da var han enda ikke kommet.

Når jeg våknet nå så var han kommet, men klærna hang pent, skoene stod pent og han hadde gått opp å lagt seg, jeg hadde sovnet på sofan. Vanligvis kommer han til meg, og i alle fall er han vanligvos så full at klærne er slengt rundtomkring og han bårker såpass at jeg våkner.

Gikk opp og tok telefonen hans, der fant jeg ingen tegn på hvor han har vært, prøvde å spørre han, men fikk ikke noe svar. De her telefonene har jo mange finesser, så på loggen kunne jeg se at det hadde foregått en samtale mellom han og en annen, mange meldinger, og alle var skrevet i 6- tiden i morrest. Denne samtalen var et ukjent numer og han har slettet hele samtalen. Det er litt for ekkelt for meg, det er tydelig at han vil skjule noe.

Når jeg sjekker nummeret på internett får jeg bare ingen treff. Hva gjør jeg?

Takker for svar. :(

Pakk kofferten,hiv han på dør. Advokat i morgen,del boet.

Sitter og lurer på det er som får en kvinne til å gripe til hans tlf og sjekke den. Mistnksom,javel.

Om han skuler noe...la oss si han har hatt en elskerinne hele natten. Lå han da og snakket i tlf og sendte mld.....?

Du får sikkert forklaringen senere.

Det er du selv som tvinger din mann til å slette på tlf med din mistenksomhet. Han har jo ikke valg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...