Gå til innhold

Mannen min kom ikke hjem i natt!


Gjest Pia

Anbefalte innlegg

Gjest Sobril

Finner ikke noen historikk "knapp" når jeg er inne på kontakter?

var du ikke på nett for å sjekke nummeret da? Finnes vel en historikk der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bandit

Pleier du å slette meldinger i fylla Bandit? Eller pleier du å rydde på mobilen i dagslys? Jeg pleier i alle fall ikke å feste hele natten for så å rydde mobilen.

Jeg har fått mye rart for meg på nattbussen hjem etter en fuktig natt. Jeg har klart å slette hele kontaktlista også, så jeg er kanskje ikke den rette å ta dette med. :ler:

Som jeg sier er det selvsagt mistenkelig når man først har vært inne for å snoke og finner dette, men hver sak har to sider. Det er liten vits å henge noen før alle bevisene er på plass.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, huff, det gidder jeg ikke. Blir for dumt, så snakker de sammen og så fresmtår jeg som en sjalu galning.. :(

Hvis du ikke sier nøyaktig hva du føler, er redd for og hvorfor det er slik så vil dette bli veldig stygt. Om han ikke forstår din bekymring og ikke er imøtekommende på din sjalusi så er han sosialt inkompetent. Dessverre vil nok de fleste menn og kvinner i Norge være sosialt inkomptente når det kommer til å hanskes med partneren sin sjalusi. Uansett, du har bare ett valg, det er å være åpen og ærlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS: få ut finger'n og gjør noe! Røsk tak i mobilen til mannen din, og notér ned nummeret. Og så burde du ta en prat med han også! Du drøyer det i det uendelige nå.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finner ikke noen historikk "knapp" når jeg er inne på kontakter?

Når jeg går inn på kontakter kan jeg helt øverst velge mellom kontakter, grupper, historikk og aktiviteter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bandit

(Det var ts som lå på sofaen,mannen gikk opp og la seg)

Han hadde

* ikke gitt lyd ifra seg iløpet av hele natt

* noe lignende har skjedd før

* han gikk rett opp å la seg isteden for å informere henne som lå på sofaen

* han gjorde ting han ikke har gjort før- som å brette sammen klærne etter en fylletur (ja det kan kanskje virke tåpelig, men tro meg,hver minste lille ting som er utenom normalen vil legges i en stor pose med alt som virker snodig)

* ts forteller at Han har har gjort ting tidligere, noen mistenkelige episoder

Dette gir uggen magefølelse,hun vil ha bevis,hun blir urolig og kanskje smådesperat og klarer ikke å motstå fristelsen med å sjekke mobilen

Og der finner hun altså ting som også ikke helt kan forklares..

Den som leter, vil selvsagt finne mistenkelige ting i det meste.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er klart at når man først har snoket seg til å se de slettede meldingene, så har man grunn til å være mistenksom. Men alle slike saker har to sider. Det er greit å vente med fakler og bensin inntil alt ligger på bordet.

Min reaksjon på dette ligger i behovet for snoking. Hvorfor være sammen med en som får deg til å bli mistenksom bare fordi han er ute hele natta og sovner på sofaen? Det er DET jeg ikke skjønner.

Nå er vi på samme plan.

Kom meg etter flere år ut av et forhold preget av småløgner og mistenksom uærlighet fra hennes side.

Et sånn forhold skal jeg aldri mer inn i, man må kunne stole på hverandre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Du vi ikke være kjent som stalking-konen? Hva er du egentlig når det første du gjør er å saumfare hele telefonen og loggen og alt før du i det hele tatt har snakket med han? Syk ting å gjøre om han ikke har vært utro tidligere.

Tenkt det samme.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Det er HER jeg er helt uenig. Det man trenger etter et par år med en sånn mann er å begynne å høre på venninnene og vennene sine som ser og hører det en selv velger å se bort fra. Man trenger ikke bevis, man trenger å sette en annen standard for seg selv. Man trenger å se på seg selv i speilet og si til seg selv: hvorfor lever jeg i et forhold der jeg føler behov for å snoke og hele tiden stiller spørsmål ved hans oppførsel? Hvordan kom jeg i denne situasjonen, hva må jeg gjøre for å komme ut av den?

Du har ingen erfaring med mennesker som har mistet sin indre trygghet på grunn av manipulerende misbrukende svin ser jeg. Hadde det vært så enkelt som å se seg i speilet, så hadde krisesentre vært unødvendig.

Har jeg ikke? Hvordan vet du det?

Man kan kun hjelpe seg selv her i verden. Den ene måten å hjelpe seg selv på er å enten ta den utro mannen på fersken mens han puler i vei - eller finne bevis på annen måte.

Den andre måten er å ta tak i seg selv med eller uten hjelp fra andre.

Det går an å sette en annen standard for seg selv også. Jeg kjenner flere som har gjort akkurat det - besluttet at nå er det nok dritt, jeg går. Eller hørt på sin venn/venninne som ser en utenfra, ser hvordan mannen (eller kvinnen!) behandler en og hjelper den manipulerte til å forstå at de ikke bør ta i mot den slags dritt lenger.

Beviset hjelper deg KUN til å vite med sikkerhet at noe er galt. Det kan godt være at man ikke har selvtillit nok lenger til å tro på magefølelsen og indisiene som peker i en eller annen retning. Men beviset hjelper deg KUN til å forstå at magefølelsen er rett. Den hjelper deg ikke på noe annet vis for du må fremdeles selv gå ut av forholdet og ordne opp i livet ditt.

Krisesenteret er vel for de som må flykte fra en som slår eller manipulerer. Ikke kun for de som har funnet bevis for utroskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Runekki

@TS_Pia

"Enkelt" ... sett deg i sofaen, tenk på forholdet, ungene og fremtiden. Grin masse, og gå gjennom følelser du har brygget på om usikkerheten i forholdet med tidligere episoder. Ikke noe fint hvis ungene ser det, men det er nå likevel slik at man kan forklare dem at "mor har følelser og er svært trist." Når han så våkner så får dere ta en prat og han ser da hvordan du har det. Reaksjonsmåten hans vil jo gi deg en ganske god pekepinn på hvordan dere takler problemer sammen. Det er godt mulig han ikke føler det noe behagelig, og at han ikke er flink til å innse hvordan du føler deg - men gi han iallefall et hint om hvor viktig det er for deg ved å vise hvor ille du føler deg nå. Da gir du iallefall ham en sjanse til å kunne svare og gjøre opp for seg.

Problemet med alle svarene her er at de ikke tar for seg praktiske sider ved kommunikasjon. Noen sier at man må kunne stole på hverandre - men de utelar å si hvordan man best kan oppnå god kommunikasjon og tillit. Du må jo selvsagt vise dine følelser, hva det gjør med deg å føle seg så usikker på hva som har skjedd. Så lenge du "feier det under teppet" uten oppstuss, så får du ikke oppnådd noe som helst.

Kanskje er det ingenting som har skjedd, men likevel så er det ikke "ingenting som har skjedd med deg" - og det er dette som er viktig nå. Hvis du anklager, antyder eller på andre måter er passiv-aggressiv så får du ham over i selvforsvar. Vis hvordan du er såret, hvordan du har det nå - og hold døren åpen for at han kan komme deg i møte med forklaring, trøst, bot og bedring eller hva det nå skulle være. Da spiller du med åpne kort - og ikke strategier slik som mange andre anbefaler, om de nå skulle være korte og konsise eller mere underfundige.

G'luck!

-Runekki

;-)

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg går inn på kontakter kan jeg helt øverst velge mellom kontakter, grupper, historikk og aktiviteter.

Måtte sjekke min egen samsung mobil,jeg har heller ikke dette oppsettet. Står bare kontakter,grupper og favoritter.

Hilsen ikke-ts.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den som leter, vil selvsagt finne mistenkelige ting i det meste.

?

Hun trengte ikke lete for å finne ut av at han hadde vært ute hele natten,ikke gitt lyd ifra seg,gjort dette engang før og gjør ting han vanligvis ikke gjør.

Dette fant hun ikke ut av ved å lete-dette var noe han gjorde.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Wolfmoon

Måtte sjekke min egen samsung mobil,jeg har heller ikke dette oppsettet. Står bare kontakter,grupper og favoritter.

Hilsen ikke-ts.

Jeg gikk også inn og sjekket, og har det heller ikke. Hadde vært fint når jeg sletter meldinger ved en feil ;)

Har også galaxy s2, med nyoppdatert operativsystem.

Endret av Wolfmoon
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte sjekke min egen samsung mobil,jeg har heller ikke dette oppsettet. Står bare kontakter,grupper og favoritter.

Hilsen ikke-ts.

Ah, kanskje de har tatt det bort. Hvilken Samsung har du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bandit

Nå er vi på samme plan.

Kom meg etter flere år ut av et forhold preget av småløgner og mistenksom uærlighet fra hennes side.

Et sånn forhold skal jeg aldri mer inn i, man må kunne stole på hverandre.

Da har vi vært på akkurat samme sted. Så jeg vet hvordan dette er, og hvordan hjernen prosesserer alt som skjer. Men for min del gikk ikke alarmen av kun for småplukk som dette, og snoking holdt jeg meg for god til uansett. Jeg ble altfor lenge etter mistankene kom selv, og vil aldri tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Han har en samsung galaxy s2?

Mener på det var den eksen min og hadde, men mulig jeg tar feil da. Men da er den funksjonen sikkert borte på de nyeste Samsungene..

Jeg har selv en Samsung Galaxy 5, der går det, og det var en av de store Samsung Galaxy eksen min hadde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bandit

?

Hun trengte ikke lete for å finne ut av at han hadde vært ute hele natten,ikke gitt lyd ifra seg,gjort dette engang før og gjør ting han vanligvis ikke gjør.

Dette fant hun ikke ut av ved å lete-dette var noe han gjorde.

Skulle alarmen gå hver gang noen hadde gjort det småplukket der, så hadde vi hatt et samfunn full av mistenksomhet og snoking... åhhh... vent nå litt... det er kanskje det vi har?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi vært på akkurat samme sted. Så jeg vet hvordan dette er, og hvordan hjernen prosesserer alt som skjer. Men for min del gikk ikke alarmen av kun for småplukk som dette, og snoking holdt jeg meg for god til uansett. Jeg ble altfor lenge etter mistankene kom selv, og vil aldri tilbake.

Ikke alle kan være så perfekte som deg vettu,Bandit.

Jeg er så møkkalei av at det alltid i disse trådene skal legges vekt på snokingen.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...