Gå til innhold

Mannen min kom ikke hjem i natt!


Gjest Pia

Anbefalte innlegg

Skulle alarmen gå hver gang noen hadde gjort det småplukket der, så hadde vi hatt et samfunn full av mistenksomhet og snoking... åhhh... vent nå litt... det er kanskje det vi har?

for meg er det ikke småplukk..men så var det det der med å prøve å se at ens egen oppførsel kanskje kan være frustrerende for andre,ikke alltid like lett det nei.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bandit

Ikke alle kan være så perfekte som deg vettu,Bandit.

Jeg er så møkkalei av at det alltid i disse trådene skal legges vekt på snokingen.

Fordi du føler deg truffet?

Det blir lagt vekt på snoking fordi det er en forbannet uting.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TS Piam

Ok, jeg så ikke øverst, men jeg sprang opp med den igjen, skal gjøre det seinere. Nå venter jeg bare på at min tlf blir oppladet så forsøker jeg å ringe dette nummeret, fra skjult nummer. Om jeg har "flaks" tar noen telefonen.

Jeg er enig med alle som mener at om man ikke har tillitt osv, men det er vanskelig å forklare hvordan det blir etter noen år i et forhold som dette. Jeg er også ganske usikker på meg selv, så jeg blir så lett forvirret og jeg vil jo selvfølgelig gjerne tro han. Samtidig har det vært litt for mange episoder til at jeg klarer å la være og sjekke. Dumt, ja, men forhåpentligvs blir jeg klokere denne gangen. Jeg vet av erfaring at han luver om jeg spør han, når det er noe han ikke vil svare på, jeg gir han alltid sjangsen uansett da, spør alltid.

Mange takk for tips og råd, jeg er ikke oppe i taket hverken av å være overbevist at han har gjort noe virkelig galt, eller ikke, akkurat nå er jeg bare matt og usikker og vil finne ut hvem sitt nummer dette er, så tar jeg resten etterpå.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Ikke alle kan være så perfekte som deg vettu,Bandit.

Jeg er så møkkalei av at det alltid i disse trådene skal legges vekt på snokingen.

Snoking er et tillitsbrudd på lik linje med å ikke komme hjem om natten. Snoking blir ikke hederlig fordi om man har en god grunn til å snoke.

Jeg kommer - til min dødsdag - til å stå på at dersom man er i et forhold der en føler at en må snoke på mobil, e-post, Facebook eller hva det enn er, så har en et usunt forhold. Det har ingenting å si om man har skjellig grunn, har man ikke sagt at det er åpent å se hverandres elektroniske post og nettaktivitet så skal man heller ikke gjøre det.

Det er forferdelig å være usikker. Det er der man må begynne å arbeide. Hvis personen man lever i et forhold med gjør en usikker, så bør en revurdere hele forholdet.

Trådstarter kunne ha pakket en bag som stod klar til mannen når han stod opp fordi han har vært ute hele natten uten å melde fra og sneket seg inn i huset om morgenen - hun har tidligere sagt at dette er konsekvensen. Behovet for snoking var ikke-eksisterende!

Endret av Blondie65
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sjekket nr på 1888 OG 1880? Noen ganger får jeg treff på èn av sidene, men ikke den andre.. ;)

Lykke til, Pia! Håper du finner ut av det raskt, så du slipper å pines med den uvitenheten du nå føler....Få noen til å ringe nr og sjekke hvem som svarer. Deretter konfronterer du mannen din....nekter han, så er det vel ikke stort annet å gjøre enn å sette hardt mot hardt?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sobril

Det er vel behovet for bevis også. Ta min eks feks. Selv om jeg aldri mistenkte utroskap var han så flink til å manipulere og lyve rundt andre ting - til den grad at han sikkert trodde det selv.

Enkelte ganger trenger man det siste ordet rett og slett. Ikke at det er et reellt behov i en perfekt verden, men det gjør noe med selvfølelsen dersom man faktisk har mulighet til avsløre en drittsekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vel behovet for bevis også. Ta min eks feks. Selv om jeg aldri mistenkte utroskap var han så flink til å manipulere og lyve rundt andre ting - til den grad at han sikkert trodde det selv.

Enkelte ganger trenger man det siste ordet rett og slett. Ikke at det er et reellt behov i en perfekt verden, men det gjør noe med selvfølelsen dersom man faktisk har mulighet til avsløre en drittsekk.

My point exactly...! :filer: *dulte*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi du føler deg truffet?

Det blir lagt vekt på snoking fordi det er en forbannet uting.

Vet du,pokker at jeg ikke skrev det jeg tenkte istad..Nei,faktisk ikke. Jeg har aldri aldri snoket og kunne aldri klart å gjort det. Men allikevel så kan jeg forstå at ikke alle andre er som meg.

Jeg vet at du mest sannsynlig ikke vil tro meg på det,men hey! dette er ditt håndfaste bevis så da får du ta det for god fisk selv om det bare er et innlegg på et forum av en helt fremmed person :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Hvis man har tatt en partner i løgn, hvorfor trenger en nye bevis når en tar han i en ny løgn? Hvordan vet dere at han lyger når han bortforklarer hendelsen? Dere sier dere VET at han lyger, likevel godtar dere forklaringen?

Det er ikke mannen som er problemet her jenter, det er dere! Gro litt selvtillit og kom dere ut av manipuleringen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TS Pia

Send nummeret på pm så kan jeg ringe det å sjekke.

Ja :) Det skulle jeg gjerne gjort, egentlig, men utleverer oss nok litt for mye da. Takk i alle fall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk også inn og sjekket, og har det heller ikke. Hadde vært fint når jeg sletter meldinger ved en feil ;)

Har også galaxy s2, med nyoppdatert operativsystem.

om du går inn på en kontakt er det også tabber man kan velge mellom. På min sII kan jeg velge mellom info, historikk, aktiviteter og medier

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man har tatt en partner i løgn, hvorfor trenger en nye bevis når en tar han i en ny løgn? Hvordan vet dere at han lyger når han bortforklarer hendelsen? Dere sier dere VET at han lyger, likevel godtar dere forklaringen?

Det er ikke mannen som er problemet her jenter, det er dere! Gro litt selvtillit og kom dere ut av manipuleringen!

Hvorfor drar du alle over en kam? Det er ts som er så skråsikker på at han lyver.

og hvorfor snur du plutselig i saken? Isted virka det på meg som om du var enig i at det var uakseptabelt av mannen å komme hjem så seint. Plutselig er det vi kvinnfolka på forumet som er problemet?

OG om man sliter med selvbilde og selvtillit så hjelpder det ikke å bli angrepet med at man derav er manipulerende.

Jeg er så glad for at min psykolog ikke møtte meg på den måten iallefall :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja :) Det skulle jeg gjerne gjort, egentlig, men utleverer oss nok litt for mye da. Takk i alle fall :)

Ring selv. Drøyer du slik at han skal stå opp og du kan utsette det, med denne telefonladingen din? Telefonen virker mens den står på lading.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bandit

Vet du,pokker at jeg ikke skrev det jeg tenkte istad..Nei,faktisk ikke. Jeg har aldri aldri snoket og kunne aldri klart å gjort det. Men allikevel så kan jeg forstå at ikke alle andre er som meg.

Jeg vet at du mest sannsynlig ikke vil tro meg på det,men hey! dette er ditt håndfaste bevis så da får du ta det for god fisk selv om det bare er et innlegg på et forum av en helt fremmed person :)

Håndfast bevis når jeg kommer med et spørsmål? Ikke rart det er krig i verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sobril

Det er ikke mannen som er problemet her jenter, det er dere! Gro litt selvtillit og kom dere ut av manipuleringen!

Har man vært borti en manipuleringens mester vil man gjerne se det busta trynet hans før man går ut døra. Istedenfor å gå, basert på antakelser, når man vet hvilke løgner han serverer familie og venner som grunnlag for bruddet.

Sistnevnte er så irriterende at man kjenner det langt inni margen. Fint hvis man kan løfte hodet og gi faen - ja - men noen mennesker fortjener faktisk en aldri så liten ydmykelse eller to.

Kall det gjerne hevn og fortell meg også gjerne at det er en grusom besittelse jeg har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du hentet telefonen TS? Send nr til en venn/venninne av deg og få hun til å ringe? Synes det er leit at du piner deg selv så lenge :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Wolfmoon

om du går inn på en kontakt er det også tabber man kan velge mellom. På min sII kan jeg velge mellom info, historikk, aktiviteter og medier

Jada, jeg skjønner at noen har det, og jeg skjønte hvor det var ;) Men hos meg er det inne på kontakter bare tabber for grupper, kontakter og favoritter.

Inne på kontakter hos meg er det ingen tabber å velge mellom ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håndfast bevis når jeg kommer med et spørsmål? Ikke rart det er krig i verden.

tror du misforstod nå. svaret mitt til spørsmålet ditt (som er bare skrevet av en ukjent person på et forum) er kun det håndfaste beviset på at jeg ikke snoker. ikke et godt bevis med andre ord men noe annet får man ikke til her.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å snoke er en fin ting når en får håndfaste bevis på at en ikke er gal og at partneren faktisk er en løgnaktig person. Der har jeg vert og jeg kommer alltid til å være oppriktig glad for at jeg ved å snoke fikk vite! Denne vissheten har hjulpet meg til å bygge selvrespekt og til å ikke bli utsatt for slike manipulerende mennesker igjen. Snik og vær stolt! Bedragerne fotjener ikke mer respekt en som så.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...