Gå til innhold

Mannen min kom ikke hjem i natt!


Gjest Pia

Anbefalte innlegg

Gjest Sobril

Er det neon som har forslag på hvordan jeg kan finne ut hvem dette mennesket er? Hun ville ikke si det til meg på telefonen. Det er så lite sted dette, tør ikke utlevere meg sånn her uten at jeg vet med sikkerhet at det er noen han absolutt ikke har NOEN grunn til å skrove med sånn der...

Du kan jo prøve og google telefonnummeret. Ikke i tlf katalogen, men hele nettet. Ofte er tlf nummer notert i forskjellige sammenhenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

TS, jeg har skikkelig vodt av deg nå, uansett hva som er årsaken til hemmelighetskremmeriet. Jeg kjenner den følelsen så inderlig godt. Jeg er litt enig med deg når det gjelder å være litt tilbakeholden. Du trenger tid til å bli sikker på hva som egentlig har foregått og handle fornuftig deretter. La ting bero en liten stund, og finn ut i ro og mak hvem denne kvinnen er. Ring til henne når du ikke er opprørt lenger og presenter deg og si det som det er. Jo mer du presser din mann nå, dess tettere vil han holde kortene til brystet og det gir han muligheter til å skaffe seg "alibier" fra svirebrødre som skylder ham en tjeneste, dersom han har noe å skjule. Har du en god venninne du kan få hjelp hos?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Er det neon som har forslag på hvordan jeg kan finne ut hvem dette mennesket er? Hun ville ikke si det til meg på telefonen. Det er så lite sted dette, tør ikke utlevere meg sånn her uten at jeg vet med sikkerhet at det er noen han absolutt ikke har NOEN grunn til å skrove med sånn der...

Jeg har allerede skrevet det 2 ganger tidligere: google nummeret hennes. Dvs. på en pc, skriv www.google.no i nettleseren. I søkefeltet skriver du inn nummeret hennes. Det er ikke sikkert det kommer opp.

Eller du ringer henne opp igjen og presenter deg. Det kan du forresten også gjøre med mannen til stede, men uten at han vet hvem du ringer. Spør om hun er samboeren til "Kent". Spør hvorfor mannen har slettet alle meldingene fra henne på sin mobil. Spør om hvorfor mannen var hos henne i natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg går inn på kontaktene, så ser jeg ikke en historikknapp. Men når jeg går inn på en kontakt, så kan jeg via knappen nede til venstre trykke opp en meny som der står historikk på.

Men først må du lagre henne som kontakt. Og så går du inn på henne og velger historikk i venstremeny-knappen. Da får du opp alle meldinger, slettet og uslettet :)

Dette er på Samsung galaxy S2

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bandit

Nå gjør du deg dummere enn du er.

På alle de mobiler jeg har hatt kan jeg slå av absolutt all lyd eller jeg kan ha den på. Det er et helt fritt valg. Til og med min notorisk utro eks skjønte at når noen ikke aner hvor den andre er så blir man redd, og av den grunn sender man en melding slik at den andre vet når en våkner hvor en er. Dette er slik man oppfører seg dersom man har den minste respekt for sin partner.

Poenget mitt er at det blir lagd vel mye oppstyr bare på grunn av at han kom hjem tidlig på morgenkvisten uten å ha benyttet seg av meldeplikten. Slikt kan skje, uten at det har skjedd noe mer. Nå viste snokingen prov på at det kanskje allikevel har skjedd noe, men etter mitt syn er ikke de små "beviser" hun fikk, godt nok til å rettferdiggjøre snoking.

Og jeg glemmer alltid selv å skru av meldingsvarsleren selv om jeg vet at det er en viss sjanse for fyllemeldinger fra diverse kompiser og venninner. Og da våkner jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje nummeret tilhører ei dame som "Kent" hadde med seg hjem/holder på med. Og så lånte han telefonen til mannen din fordi hans egen mobil hadde dødd. Kanskje sendte de noen meldinger til hverandre som Kent ikke ville mannen din skulle se, og så slettet han meldingene når han var ferdig med å låne mobilen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gorgonzola

Poenget mitt er at det blir lagd vel mye oppstyr bare på grunn av at han kom hjem tidlig på morgenkvisten uten å ha benyttet seg av meldeplikten.

:overrasket:

Synes du virkelig det?

En tråd opprettet klokken 08.00 i dag morges er nå på 13 sider og har 250 innlegg.

Mange sitter nå på sine digitale vagler og gnir seg i hendene med en salig deilig blanding av medsøsterlig kjærlighet, nysjerrighet og sinne og bare venter på neste utspill fra TS, som forhåpentligvis underbygger flokkens "korsfest/la ham dø/la ham blø/klem sannheten ut av ham".

Og alle vet at:

Svinet har garantert vært utro

Hun kommer til å gjøre det slutt og sitte igjen med barna.

Så er det bare å glede seg til hun lager et nytt emne på KG, om mannen på bussen eller den kjekke kollegaen som hun lurer på om hun skal tørre å be ut på date før hun vet om han er ledig eller ikke.

Da blir det en ny tråd med 300+ innlegg.

Velkommen til KG verden - og takk for meg (ihvertfall i denne tråden).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg går inn på kontaktene, så ser jeg ikke en historikknapp. Men når jeg går inn på en kontakt, så kan jeg via knappen nede til venstre trykke opp en meny som der står historikk på.

Men først må du lagre henne som kontakt. Og så går du inn på henne og velger historikk i venstremeny-knappen. Da får du opp alle meldinger, slettet og uslettet :)

Dette er på Samsung galaxy S2

hør hør!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:overrasket:

Synes du virkelig det?

En tråd opprettet klokken 08.00 i dag morges er nå på 13 sider og har 250 innlegg.

Mange sitter nå på sine digitale vagler og gnir seg i hendene med en salig deilig blanding av medsøsterlig kjærlighet, nysjerrighet og sinne og bare venter på neste utspill fra TS, som forhåpentligvis underbygger flokkens "korsfest/la ham dø/la ham blø/klem sannheten ut av ham".

Og alle vet at:

Svinet har garantert vært utro

Hun kommer til å gjøre det slutt og sitte igjen med barna.

Så er det bare å glede seg til hun lager et nytt emne på KG, om mannen på bussen eller den kjekke kollegaen som hun lurer på om hun skal tørre å be ut på date før hun vet om han er ledig eller ikke.

Da blir det en ny tråd med 300+ innlegg.

Velkommen til KG verden - og takk for meg (ihvertfall i denne tråden).

Wuhu! Det tror jeg er likesågreit :) Du sitter jo bare som en observatør og dømmer alle i tråden,la oss få kakle i fred i hønsegården :)

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS fortjener virkelig en mann som er trofast og som ikke lyver. Hvorfor lyver han om at han har vært hos kompisen?

Det med at mannen blir forbannet og lyver synes jeg vitner om narsisme og psykopatisk personlighet. Minner meg om min eks..

Han dro ut med venner, ville ha meg hjemme, og ble avbildet med halvnakne damer på fanger. Etterpå ble han forbannet når jeg kommenterte bildende, og sa derretter at jeg ikke hadde noen sak.

Vet dere hva? Jeg dumpa han!

Nå driver han å lyver til sin nye dame, driter i å ta vare på henne når hun er syk, er falsk på telefonen osv. Jeg vet, fordi jeg jobber med ham.

Og jeg ler...

Fordi jeg har en herlig mann nå. Jeg er så glad jeg gikk ut av det forholdet, og jeg er så glad for at jeg fant ut hvordan han egentlig var.

Jeg synes at du TS skal tenke på deg selv nå. Er dette drømmemannen din?

Er det mannen som kan gjøre deg lykkelig? Fortjener du bare en dritt som sitter å lyver deg i trynet,kommer hjem fra fest klokka 6 og driter i å sende deg beskjed?

Er dette en mann som gjør deg lykkelig? Er dette en mann du vil ha barn med? (Jeg finner ikke om du har barn med ham eller ikke )

Om ikke..ta ansvar for lykken din og ta et bra valg som skaper glede i fremtiden din!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EasyRider

Kanskje nummeret tilhører ei dame som "Kent" hadde med seg hjem/holder på med. Og så lånte han telefonen til mannen din fordi hans egen mobil hadde dødd. Kanskje sendte de noen meldinger til hverandre som Kent ikke ville mannen din skulle se, og så slettet han meldingene når han var ferdig med å låne mobilen?

Kanskje mannen din skifter navn til "Kent" etter noen drinker :lur:

Uansett så er det Kent, ehh, mannen din du bør snakke med. Konfronter han med det du vet. Hun med nummeret vet nok hvem du er hvis det er et lite sted. Ved å ringe henne sa du egentlig direkte til henne at hun var i søkelyset. Du burde ringt med Kent, ehhh, mannen din sin telefon. Kanskje hun hadde sagt "Hei Kent, så deilig det var" :skratte: Gjør det likevel. Nå sier hun kanskje "O giiid, vet du hvem som ringte......" La mannen din gjøre det og sett på høyttalende samtale.

Endret av EasyRider
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Psykopatisk faktisk... Ser ikke helt den altså!

Han blir forbannet og sinna og lyver så det renner av ham. ikke? :filer:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

prøv og ring henne igjen fraa\ din tlf, med sjult nr.

-Hallo?

- Hei, dette er kristine andersen fra adressa som ringer, ser du har flytta og lurte på om du ville abonere på adressavisa ? snakker jeg med kari jørgensen?

-Nei?

-Åh, hvem snakker jeg med da ? det står du heter kristine her skjønner du, kanskje navne er feil..

eller noe i den duren, det kan fint funke.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Bandit

Wuhu! Det tror jeg er likesågreit :) Du sitter jo bare som en observatør og dømmer alle i tråden,la oss få kakle i fred i hønsegården :)

I motsetning til å dømme en part som ikke har fått sjansen til å forsvare seg her, mener du?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje mannen din skifter navn til "Kent" etter noen drinker :lur:

Uansett så er det Kent, ehh, mannen din du bør snakke med. Konfronter han med det du vet. Hun med nummeret vet nok hvem du er hvis det er et lite sted. Ved å ringe henne sa du egentlig direkte til henne at hun var i søkelyset. Du burde ringt med Kent, ehhh, mannen din sin telefon. Kanskje hun hadde sagt "Hei Kent, så deilig det var" :skratte: Gjør det likevel. Nå sier hun kanskje "O giiid, vet du hvem som ringte......" La mannen din gjøre det og sett på høyttalende samtale.

..Kent er navnet som TS brukte på mannens kompis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prøv og ring henne igjen fraa\ din tlf, med sjult nr.

-Hallo?

- Hei, dette er kristine andersen fra adressa som ringer, ser du har flytta og lurte på om du ville abonere på adressavisa ? snakker jeg med kari jørgensen?

-Nei?

-Åh, hvem snakker jeg med da ? det står du heter kristine her skjønner du, kanskje navne er feil..

eller noe i den duren, det kan fint funke.

Hva med å bare ringe og si, hei er dette Helene?

-nei det er navn her

ok beklager, ringte feil.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I motsetning til å dømme en part som ikke har fått sjansen til å forsvare seg her, mener du?

For all del, om du har mulighet til å invitere ts sin mann til å joine her så slå deg løs :) Det tror jeg alle her hadde satt pris på.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...