Gå til innhold

Mannen min kom ikke hjem i natt!


Gjest Pia

Anbefalte innlegg

Jeg har forresten slettet SMS og chat-logg med gutter fordi jeg ikke har ønsket at kjærsten min skal se det og misforstå. Jeg har i de tilfellene hverken flørtet eller vært utro men jeg vet at han kan bli litt sjalu noen ganger, spesielt om jeg snakker med exer osv (noe som er helt ok for meg) så jeg har på en måte sikret meg for å slippe at det engang skal være noe å spørre om hvis han skulle snoke eller tilfeldigvis se noe (noe jeg heller ikke blir sur for forsåvidt før noen tror jeg har en slem kjæreste:P). Jeg synes fortsatt TS' manns historie høres litt rar ut og synes ikke han har oppført seg så bra som er ute så sent osv, men ville bare legge det til..kan være det er sant det han sier om sms'ene.

Endret av SoftKitty
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har forresten slettet SMS og chat-logg med gutter fordi jeg ikke har ønsket at kjærsten min skal se det og misforstå. Jeg har i de tilfellene hverken flørtet eller vært utro men jeg vet at han kan bli litt sjalu noen ganger, spesielt om jeg snakker med exer osv (noe som er helt ok for meg) så jeg har på en måte sikret meg for å slippe at det engang skal være noe å spørre om hvis han skulle snoke eller tilfeldigvis se noe (noe jeg heller ikke blir sur for forsåvidt før noen tror jeg har en slem kjæreste:P). Jeg synes fortsatt TS' manns historie høres litt rar ut og synes ikke han har oppført seg så bra som er ute så sent osv, men ville bare legge det til..kan være det er sant det han sier om sms'ene.

Ja det kan være sant, men nå skal vi ikke glemme at mannen til TS har før flørtet med hennes veninner, og har løyet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett hva og hvem mannen din har brukt natten på så kan det ikke være særlig bra for deg å gå rundt med så mye tanker og bekymringer? Og for all del - det er med god grunn at du har de! Nå har du brukt hele søndagen på dette dramaet så kanskje du enten skal bestemme deg for at saken er avsluttet og at kvelden skal nytes eller rett og slett vurdere sjansen for at noe slikt gjentar seg og dermed også vurdere hele forholdet i samme slengen?

Endret av Hecubaa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1: Hvem lanserer muligheten for jobbtilbud/intervju midt på natta - på byen - når arbeidsgiveren er drita full?

2: Hvem sender masse sms`er med en potensiell arbeidstaker/arbeidsgiver midt på natta, haugevis?

Ingen oppegående folk gjør det.

Denne historien virker jo ikke helt bra, om det kun var snakk om en mulig jobb hadde de(og det hadde fortsatt vært helt utrolig rart) snakket om dette på utestedet, og avtalt at hun skulle ringe ham til uken i arbeidstid for intervju.

Og det virker enda mer rart at denne kvinnen sier at du gjerne må komme innom jobben hennes og snakke om det, jeg hadde selv blitt rimelig sjokkert om jeg fikk en slik telefon - hadde følt at denne konen var helt ute å kjøre, at de hadde problemer, og ønsket minst mulig med det å gjøre.

Aldri i verden om jeg hadde svart på et sånt "forhør" ovenfor privatlivet til en potensiell arbeidsgiver.

Men, jeg tror denne historien er et troll da den har vært på KG før i nesten lik form - og - vært et troll.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TS Pia

Har skrevet henne og spurt om hun enda har de meldingene. Kan like gjerne bare ta den helt ut når jeg likevel har dummet meg sånn ut her. Befriende egentlig, for faktisk, selv om det var det jeg var så redd for, så bryr jeg meg ikke om hva hun mener om meg. Han lyver og svarer meg ikke, om jeg ikke hadde ringt hadde jeg enda ikke vist hvem det var. Jeg spurte mannen hvorfor han ikke bare sa det som det var, og hvorfor han ikke stoppet meg da jeg sa jeg skulle ringe henne (fra hans tlf). Han mente at jeg fortjente å dumme meg ut. Men jeg hadde friskt i minne en annen sånn episode, da han var beskyldt for å ha vært med en annen, jeg sa jeg skulle ringe og han sa at det kunne jeg bare gjøre. Siden han sa det så trodde jeg han, men det viste seg faktisk at det hadde skjedd noe mellom dem.

Han mener at jeg ikke viser han respekt som sniker i tlf hans, jeg mener at han ikke viser meg respekt heller, da han ikke kommer hjem eller gir beskjed, særlig etter det jeg sa sist. Han sier at han tenker bare ikke på sånt når han er full.

Han har vært her hele tiden, ikke hatt mange minutter på å ringe, så jeg er usikker på om han har fått ringt og koordinert historiene egentlig.

Da jeg sa at det virket teit å levere ut nummeret sitt til serveringsdamene og sitte å tekste med de om natta, og så slette meldingene, ble han rasende på meg. Han synes vist jeg er helt forrykt. Nå dro han ut for å hente noen, og sa før han gikk at jeg er psykotisk og ikke kommer til å la han være i fred. Jeg prøver hardt å hevde meg selv litt her, men egentlig vil jeg bare gjemme meg og skjemmes. Samtidig driter jeg litt i det, synes det er flaut at han driver på og styrer med jenter og jobbmeldinger sånn der om natta.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Ringte ikke du henne mens han fortsatt lå og sov på soverommet fra din mobil? Hvor mye tror du det kostet henne å sende han en melding eller ringe han for å advare om at det muligens var DU som hadde ringt?

Du må ikke være så naiv trådstarter.

Og det at han ikke tenker på sånt i fylla: da er det to alternativer gitt: slutte å drikke så mye at han ikke husker hva han har avtalt eller ta konsekvensene av at han ikke respekterer deg og bli singel.

Tenker ikke på sånt i fylla du. Men jobbintervju over mange meldinger - det går helt greit? Unnskyld at jeg spør, men hvor dum tror han du er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har skrevet henne og spurt om hun enda har de meldingene. Kan like gjerne bare ta den helt ut når jeg likevel har dummet meg sånn ut her. Befriende egentlig, for faktisk, selv om det var det jeg var så redd for, så bryr jeg meg ikke om hva hun mener om meg. Han lyver og svarer meg ikke, om jeg ikke hadde ringt hadde jeg enda ikke vist hvem det var. Jeg spurte mannen hvorfor han ikke bare sa det som det var, og hvorfor han ikke stoppet meg da jeg sa jeg skulle ringe henne (fra hans tlf). Han mente at jeg fortjente å dumme meg ut. Men jeg hadde friskt i minne en annen sånn episode, da han var beskyldt for å ha vært med en annen, jeg sa jeg skulle ringe og han sa at det kunne jeg bare gjøre. Siden han sa det så trodde jeg han, men det viste seg faktisk at det hadde skjedd noe mellom dem.

Han mener at jeg ikke viser han respekt som sniker i tlf hans, jeg mener at han ikke viser meg respekt heller, da han ikke kommer hjem eller gir beskjed, særlig etter det jeg sa sist. Han sier at han tenker bare ikke på sånt når han er full.

Han har vært her hele tiden, ikke hatt mange minutter på å ringe, så jeg er usikker på om han har fått ringt og koordinert historiene egentlig.

Da jeg sa at det virket teit å levere ut nummeret sitt til serveringsdamene og sitte å tekste med de om natta, og så slette meldingene, ble han rasende på meg. Han synes vist jeg er helt forrykt. Nå dro han ut for å hente noen, og sa før han gikk at jeg er psykotisk og ikke kommer til å la han være i fred. Jeg prøver hardt å hevde meg selv litt her, men egentlig vil jeg bare gjemme meg og skjemmes. Samtidig driter jeg litt i det, synes det er flaut at han driver på og styrer med jenter og jobbmeldinger sånn der om natta.

Du skjemmes over han, har brukt hele dagen dag på å overbevise kg om hvilken idiot han er, du har null tillit til han, han gjør deg usikker, han kaller deg psykotisk og nærmest ler deg oppi ansiktet når du har det som værst PGA han, må han virkelig dyppe laksen i annet farvann for at du ska bruke ditt, din tid og energi på noe annet?

Hva så om dere har barn sammen, vi lever tross alt i 2012!

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EasyRider

Kommentarene til TS kommer akkurat når andres kommentarer dabber av. På en måte virker det som om vedkommende ønsker å holde antall kommentarer oppe.

Og det dukker stadig opp et par tre nye temaer som skal gi oss noe nytt å rådgi henne om.

Men det kommer ingen konklusjon. Og hun har ikke fulgt rådene i innleggene.

Nå tror heller ikke jeg at dette er en reell situasjon.

Lykke til TS :nei: :nei:

Endret av EasyRider
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skjemmes over han, har brukt hele dagen dag på å overbevise kg om hvilken idiot han er, du har null tillit til han, han gjør deg usikker, han kaller deg psykotisk og nærmest ler deg oppi ansiktet når du har det som værst PGA han, må han virkelig dyppe laksen i annet farvann for at du ska bruke ditt, din tid og energi på noe annet?

Hva så om dere har barn sammen, vi lever tross alt i 2012!

Nettopp derfor bør vi jo ikke sluke hele agnet rått, men vurdere om ikke det er en side av saken her som ikke fremmes. Slik TS vurderer alt hit og dit og sliter ut KG, kan det jo for alt vi vet tenkes at hun har slitt ut mannen her også, og at han nå ikke gidder mer. I'm just sayin'...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg høres det absolutt ut som om det er en reell situasjon. Har opplevd lignende mange ganger, dessverre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TS Pia

Huff, virker nesten mere tragisk at noen tror jeg er et troll :/ Dette er ikke det, jeg skriver og når jeg får tid mellom alt som skjer.

Jo, hun kunne nok ringt og advart han, men da vil vel det og vises på telefonen, siden han kanskje ikke helt vet hvordan jeg fant ut av det med meldingene? Og han nektet jo å si hvem det var han hadde skrevet med, og når jeg fant ut hvem det var så ville han ikke si hva de hadde skrevet om, og etter masse tid og om og men sa han jobb han og, men jeg var jo her hele tiden...

For meg hjelper det utrolig mye å skrive nå her, hadde det ikke vært for denne tråden hadde jeg vært helt ødelagt nå tror jeg. Om det så er at det dreier seg om jobb, så er det likevel teit, det er dårlig gjort å være ute uten å gi beskjed etter det som var sagt sist. Jeg føler at hodet er litt mer hevet, for det er ikke bare jeg som synes dette virker forvirrende og dumt.

Spent på svar fra hun på FB. Jeg er enig med den over her som skriver at hun er utrolig raus egentlig, jeg hadde ikke reagert sånn på en henvendelse fra konen til noen.

Nevnte det med at det er uproft å drive på sånn der med jobb, og hva storsjefen hadde sagt om sånt, da trodde jeg han skulle sprenge et blodkar av sinne...

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TS Pia

Nettopp derfor bør vi jo ikke sluke hele agnet rått, men vurdere om ikke det er en side av saken her som ikke fremmes. Slik TS vurderer alt hit og dit og sliter ut KG, kan det jo for alt vi vet tenkes at hun har slitt ut mannen her også, og at han nå ikke gidder mer. I'm just sayin'...

Huff da :( Jo, jeg kjenner igjen litt hva du skriver her, for jeg føler meg akkurat så forvirret som du sier at dere blir :/

Nå har vi ikke hatt noen sjalusikrangel på over et år da... Ikke krangler vi mye ellers heller, faktisk nesten ikke noe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skulle ikke dette være reelt?

Er jo helt naturlig at hun først forklarer situasjonen slik den er der og da. I løpet av dagen så dukker det opp flere tanker og momenter som hun ønsker å dele og få synspunkter på.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel, jeg er enig med den som sa at sinne og angrep er relativt vanlige reaksjoner når man har dårlig samvittighet. Det er om å gjøre å få fokuset over på deg, og vekk fra ham, sant?

Og som tidligere "den andre kvinnen" har jeg også løyet og vært oversuperhyggelig (ut av den samme dårlige samvittigheten).

Og som tidligere venninne av ei som deg har jeg fått en gift manns klåfingre oppunder skjørtet mens kona/venninna mi sto rett ved. Hun ble værende hos ham enda et år til bevisene ble FOR vanskelige å overse.

Men jeg tipper sannheten er en blanding her..de har hatt en flørt og noe på gang, og jobb har sikkert også vært nevnt, særlig hvis han liker å være storkar og "ansette" kreti og pleti som du sier.

Og jeg vil tro de har vært på samme sted siden utestedet stengte, siden hun vel kanskje ville sovet klokken seks om morgenen ellers? Men det er jo ikke sikkert de har hatt sex for det.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffffff!!! og dobbelhuff! Hun dama sendte meg melding på FB, hun skrev at hun aldri ville gjort noe med gifte menn, særlig ikke de hun viste hvem sine koner var :/

Hun virker både ærlig og oppriktig...

Nå føler jeg at jeg har dummet meg skikkelig ut og at alt bare er oppspinn i mitt hode.

Hva gjør jeg med meg selv om jeg går dit og får se meldingene, at dette stemmer? Jeg kan ikke skjønne at han skulle slette dette, kanskje han skjemmes over at han så og si lover henne jobb eller noe? Han elsker makten han har fått i denne jobben og kanskje han bare går ut og leker "storkar" og lover jobb til kreti og pleti, at han er flau over det??

Til ditt forsvar så har du jo all verdens grunn til å være mistenksom.

Du har jo sagt selv at han har vært notorisk utro i andre forhold. Bare det ville fått meg til å holde meg langt unna ham i utgangspunktet.

Og på toppen av det hele har du hørt rykter om at han har vært det i deres forhold, og han oppfører seg rart når han har vært ute hele natta enda en gang. Og han sier at han ikke husker noe som helst av hva som står i meldingene men likevel husker han det plutselig.

Du har hatt all grunn til å være mistenksom, og det bør de ha forståelse for begge to. Du skal ikke føle deg dum for at du vil vite om noe som eventuelt vil være så viktig. Du har all rett til å ha muligheten til å ta et valg basert på en slik hendelse. Om det skulle være noe.

Om det er noen som skal føle seg dumme her så er det mannen din som har vært så ufattelig dum å gjøre samme blunderen enda en gang til tross for at du har stilt et krav allerede!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvis hun her snakker sant, hvorfor oppførte hun seg som en idiot første gangen du ringte? Du trenger jo ikke gå noe sted for å se meldingene, de kan hun jo bare sende til deg.

Hun ringte første gang med skjult nr. Da nektet hun å si hvem hun var, og TS latet som om hun hadde ringt feil. Du må henge med i svingene her! :gjeiper:

Bardamen får et anrop fra skjult nummer der noen forlanger å vite hvem hun er uten å si hvem som ringer og hvorfor, jeg vet ikke jeg, men jeg hadde ikke sagt navnet mitt til noen som ringte på den måten.

Hadde virkelig dere?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Bardamen får et anrop fra skjult nummer der noen forlanger å vite hvem hun er uten å si hvem som ringer og hvorfor, jeg vet ikke jeg, men jeg hadde ikke sagt navnet mitt til noen som ringte på den måten.

Hadde virkelig dere?

Hvorfor ikke? Jeg pleier å svare jeg? Jeg har nemlig lite å skjule. Og det er faktisk forholdsvis ofte at folk ringer feil også - hvordan skal de vite at de er kommet feil hvis jeg ikke sier hvem jeg er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TS Pia

Fikk svar, hun hadde ikke meldingene lenger, sa at det var 3-4 meldinger tilsammen fra han. Bare om jobb og med en eller annen smiley. Så lurte hun på om jeg kom en tur ned på jobben hennes for å prate :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke? Jeg pleier å svare jeg? Jeg har nemlig lite å skjule. Og det er faktisk forholdsvis ofte at folk ringer feil også - hvordan skal de vite at de er kommet feil hvis jeg ikke sier hvem jeg er?

Jeg sier at det er feil nummer.

Jeg oppgir ikke navnet mitt til folk med skjult nummer uten at de presenterer seg først. Jeg har heller ingenting å skjule, men i min verden er det normal folkeskikk at den som ringer presenterer seg med fullt navn.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...