Gå til innhold

Lillah's graviditetsdagbok :-)


Lillah

Anbefalte innlegg

Da var vi kommet til 16. desember - dagen jeg ble spådd at jeg skulle føde. Min kjære tippa også at han skulle komme i dag. :) Men lite som tyder på at det er noe fødsel rundt hjørnet. Hadde noe sinnsykt til nedpress i natt.. Kjentes ut som han datt ut flere ganger. :P

Lurer på hvordan fødselen starter.. Om det er vannet som går eller rier som starter.. Samt hvordan det er og hvor lenge den varer! Nesten rart at jeg ikke gruer meg.. Men vet ikke HVA jeg skal grue meg til. Vet det gjør vondt, men det er liksom alt. :)

Gikk opp for meg at mens-terminen er i morgen, så i dag har jeg fått vasket opp alt av klær som jeg skal ha med meg, og pakket ferdig fødebaggen. :) Lillemann sin har vært klar et par uker, men jeg har hatt 4 bukser jeg har byttet på å gå med i graviditeten, så når jeg har rota noe på den ene, har jeg måttet henta en ny i fødebaggen. Men nå har jeg kjøpt meg to til, så jeg ikke skal bruke av de jeg har i baggen :)

Gleeder meg til å kunne fornye klesskapet mitt når graviditeten er over. Da skal jeg bytte ut det meste jeg har av klær :):hjerte: Shopping :hjerte:;)

Da er det vel bare en times tid igjen til det er klart for den store finalen i Farmen også. Håper Ingvild stikker av med seieren, så får håpe det ikke blir så mye fysisk tunge oppgaver! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nærmer seg med stormskritt nå Lillah :) Gleder meg til å se bilde av han på face gruppa :rodmer:

Vet du, jeg styra så fælt med hvilke og hvor mange bukser jeg skulle ha med. Men jeg bodde bare i sykehus skjorta og underbuksa. Gikk med mini til stellerommet uten å ha på bukse også. Jeg ga så faen rett og slett. Og det var veldig varm på sykehuset, eller jeg var veldig varm!!! så orka ikke ha på bukse.

Brukte bukse 3 ganger. 1. Da vi fikk besøk av familien 2. da jeg var på time med fysioterapaut og JM time om amming 3. når vi skulle reise hjem :fnise:

Og det var samme buksa alle 3 gangene. De tre andre i fødebagen ble ikke brukt :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nærmer seg med stormskritt nå Lillah :) Gleder meg til å se bilde av han på face gruppa :rodmer:

Vet du, jeg styra så fælt med hvilke og hvor mange bukser jeg skulle ha med. Men jeg bodde bare i sykehus skjorta og underbuksa. Gikk med mini til stellerommet uten å ha på bukse også. Jeg ga så faen rett og slett. Og det var veldig varm på sykehuset, eller jeg var veldig varm!!! så orka ikke ha på bukse.

Brukte bukse 3 ganger. 1. Da vi fikk besøk av familien 2. da jeg var på time med fysioterapaut og JM time om amming 3. når vi skulle reise hjem :fnise:

Og det var samme buksa alle 3 gangene. De tre andre i fødebagen ble ikke brukt :gjeiper:

Hehe :fnise:

Har garantert med meg alt for mye klær jeg. Hver gang jeg skal noe, kunne man tro jeg skal på Amerika-reise! Har pakka ned 4 bukser, 2 tightser, 5 singletter, 6 truser, 6 par sokker, 2 pysjer og 5 gensrer.. - Også er det vel 3 netter jeg skal være der ;) Meen men :P Og ingen amme bher.. Har lett byen rundt etter noen som passer.. Men når man ikke stod først i køa når puppene ble delt ut, så finner ingen som er små nok ;) Men har fått bestilt meg på HM sine nettsider i dag, men de kommer vel ikke fram før utpå neste år, kjenner jeg posten rett..

Ja, det dukker nok opp et rykende ferskt bilde innpå der av han ;) Lurer veldig på hvordan han ser ut! Om vi kan dra kjensel fra 3D bildene, feks. :) Blir vel en miks mellom begge :) Håper bare ikke han har arva tærne til mora... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tips.. dra på Lindex og kjøp ammetpper/ amme singletter. redda meg de første dagene. men jeg har motsatt problem. fant ikke store nok ammebh´er i vanlige butikker :(

endte opp med en 85 H :hakeslepp: fra Change.. holdt på å le meg ihjel da den faktisk passa. H liksom,, Jeez :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tips.. dra på Lindex og kjøp ammetpper/ amme singletter. redda meg de første dagene. men jeg har motsatt problem. fant ikke store nok ammebh´er i vanlige butikker :(

endte opp med en 85 H :hakeslepp: fra Change.. holdt på å le meg ihjel da den faktisk passa. H liksom,, Jeez :fnise:

Lindex ja!!! Der har jeg faktisk glemt å kikka. Det er en butikk jeg aldri er innom, så har ikke tenkt over at de kan ha det der engang. Takk for tips! :-)

Oi, såpass du ja. Visste ikke at det fantes H engang jeg. :P Bruker A til vanlig, men har strukket meg til B i graviditeten, men da med fortsatt god plass ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var mens termin dagen kommet. :) Dagen både svigerfar og jeg har tippa at han skal komme, men tror nok ikke det blir noen marsipangris på oss heller :P

Pappa ringte meg i morges, han fikk en følelse av at jeg havnet på sykehuset i natt :fnise: Han vil vite når noe skjer, men mamma vil ikke vite noe før han er ute. :P Og både søstra mi og svigermor kunne gjerne tenkt seg å være med på fødselen, men tror jeg holder meg til samboer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ringte dyrelegen istad for å høre om aska til skatten min hadde kommet, men kan visst ta sin tid det.. Hadde nylig kommet inn noen, å da hadde han tatt meg seg de dyrene som var der, så får han mest sannsynlig ikke tilbake før neste måned på denne tiden. Men men..

Et bilde av han fra april 2011, koser seg med is :):rodmer:

post-52998-0-49883700-1355750148_thumb.j

Endret av Lillah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lindex ja!!! Der har jeg faktisk glemt å kikka. Det er en butikk jeg aldri er innom, så har ikke tenkt over at de kan ha det der engang. Takk for tips! :-)

Oi, såpass du ja. Visste ikke at det fantes H engang jeg. :P Bruker A til vanlig, men har strukket meg til B i graviditeten, men da med fortsatt god plass ;p

De er veldig gode de toppene på Lindex. Spes hvis du har mindre pupper. Jeg er ganske avhengig av støtte til puppa så bruker de bare om jeg daffer rundt hjemme :)

Men bare vent til melka kommer. Da fyller du sikkert B cupen skal du se. Jeg føler meg som Pamela med mine pupper :fnise:

Jeg tror forresten at du får en Fræddasbaby :laugh: Gøy at det endelig nærmer seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Memories

Nærmer seg med stormskritt nå Lillah :) Gleder meg til å se bilde av han på face gruppa :rodmer:

Vet du, jeg styra så fælt med hvilke og hvor mange bukser jeg skulle ha med. Men jeg bodde bare i sykehus skjorta og underbuksa. Gikk med mini til stellerommet uten å ha på bukse også. Jeg ga så faen rett og slett. Og det var veldig varm på sykehuset, eller jeg var veldig varm!!! så orka ikke ha på bukse.

Brukte bukse 3 ganger. 1. Da vi fikk besøk av familien 2. da jeg var på time med fysioterapaut og JM time om amming 3. når vi skulle reise hjem :fnise:

Og det var samme buksa alle 3 gangene. De tre andre i fødebagen ble ikke brukt :gjeiper:

Sorry for at jeg bryter meg inn off topic, men hvilken face gruppe? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry for at jeg bryter meg inn off topic, men hvilken face gruppe? :fnise:

Vi er begge med i en lukket og låst termingruppe på facebook for oss med termin i desember :) elsker den gruppa. over 200 medlemmer. Vil du være med??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Memories

Vi er begge med i en lukket og låst termingruppe på facebook for oss med termin i desember :) elsker den gruppa. over 200 medlemmer. Vil du være med??

Ja, vil gjerne være med :)

Edit; men hvordan finner jeg den?

Endret av Memories
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er veldig gode de toppene på Lindex. Spes hvis du har mindre pupper. Jeg er ganske avhengig av støtte til puppa så bruker de bare om jeg daffer rundt hjemme :)

Men bare vent til melka kommer. Da fyller du sikkert B cupen skal du se. Jeg føler meg som Pamela med mine pupper :fnise:

Jeg tror forresten at du får en Fræddasbaby :laugh: Gøy at det endelig nærmer seg :)

Hehe :fnise: Fræddasbaby kan gå sånn akkurat greit. :) Man er vel 3 døgn på sykehuset etter fødselen, så er jeg heldig får vi da reise hjem på julaften ;) I fjor ble dagen feiret på jobb fra 15 - 22, så hadde vært fint å fått feira hjemme i år ;) Meen verdens beste julegave blir jo uansett Jonas- gullet :hjerte:, så så lenge han er kommet ut og vi får være med han, så skal jeg vel egentlig si meg rimelig fornøyd! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sorry for at jeg bryter meg inn off topic, men hvilken face gruppe? :fnise:

Ser Kakao'en har forklart det for deg ;) Og så du er kommet innpå der :) Gratulerer med gullet :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi kommet til den store termin-dagen!!! :) Har hørt at kun 6 % blir født på termindagen, så jeg bør vel ikke ha så store forventninger til dagen akkurat..

Men det er tydelig at ting begynner å nærme seg.. Har utrolig mye mensensmerter, modningsrier, tak i mage& rygg og nedpress for tiden! Særlig på kveldene etter jeg har lagt meg, så ligger med rispose og varmeflaske for å lindre smertene. Badekaret blir også hyppig brukt for tiden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag (i går, siden kl. er over 24), har vi vært å kjøpt juletre. Ble plastic fantastic i år. Er egentlig ikke noe fan av plastikktre - det skal lukte gran!!, men det var et sant h... å få treet fint i fjor. Ble mange runder med saging for å få det beint og nedi juletrefoten, så i år tok vi heller lettvint varianten, så får vi heller kjøpe ekte når Jonas er blitt større..

Så nå er treet pyntet og nissene framme. Julebaksten ligger i fryseren, julegavene er ferdig innpakket, juleblomster står på bordet, det er kommet godteri i julestrømpene og maten er kjøpt inn, så nå kan jula egentlig bare komme :)

post-52998-0-57296100-1355876995_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Grattis med termindagen, Lillah! :strix:

På tide at lille Jonas finner veien ut snart :klem: Høres ut som kroppen din jobber godt nå, det er bra :jepp:

Høres godt ut å være ferdig med alt av juleforberedelser, nå mangler vel bare hoved-gaven :hjerte:

Moro å følge med på deg nå, asså. Håper ikke du sliter med for mye smerter!

Stor klem! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med termindagen, Lillah! :strix:

På tide at lille Jonas finner veien ut snart :klem: Høres ut som kroppen din jobber godt nå, det er bra :jepp:

Høres godt ut å være ferdig med alt av juleforberedelser, nå mangler vel bare hoved-gaven :hjerte:

Moro å følge med på deg nå, asså. Håper ikke du sliter med for mye smerter!

Stor klem! :sol:

Takk. :) Og der var termindagen snart over.. Satser på at det skjer i morgen ;) Har blitt pendlet både til den 16. og 20., så får håpe hun ene iallefall hadde rett ;)

Er du et nattdyr du også? Eller står du bare opp veeeldig tidlig? :P

Kleem tilbake!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk. :) Og der var termindagen snart over.. Satser på at det skjer i morgen ;) Har blitt pendlet både til den 16. og 20., så får håpe hun ene iallefall hadde rett ;)

Er du et nattdyr du også? Eller står du bare opp veeeldig tidlig? :P

Kleem tilbake!! :klem:

Blir spennende å se! Kommer du til å oppdatere her når det skjer noe, ell?

Veitu, jeg sliter med søvnen ca annenhver natt, så kroppen forbereder seg kanskje..? :klo: Utrolig slitsomt iallfall, men glad jeg har ferie nå - så skal ikke klage :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir spennende å se! Kommer du til å oppdatere her når det skjer noe, ell?

Veitu, jeg sliter med søvnen ca annenhver natt, så kroppen forbereder seg kanskje..? :klo: Utrolig slitsomt iallfall, men glad jeg har ferie nå - så skal ikke klage :Nikke:

Lillah er på føden ;) woopwoop.. Venter spent på oppdatering :)

*håper ikke det gjorde noe at jeg sladrer Lillah :) *

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...