Gå til innhold

Lillah's graviditetsdagbok :-)


Lillah

Anbefalte innlegg

ååå så interessant at du tok kontakt med en sånn dyretolk! jeg tror virkelig på det og tror man kan få kontakt med dyr og snakke med dem på en måte, i hvert fall hvis man har den evnen. Jeg tror det gir deg mye ro etter å ha fått svar på spørsmålene dine? Og jeg syns ikke du er rar i det hele tatt. :)

Er ellers alt bra?:) Vi håper også veldig på 12.12.12. Hadde vært skikkelig gøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ååå så interessant at du tok kontakt med en sånn dyretolk! jeg tror virkelig på det og tror man kan få kontakt med dyr og snakke med dem på en måte, i hvert fall hvis man har den evnen. Jeg tror det gir deg mye ro etter å ha fått svar på spørsmålene dine? Og jeg syns ikke du er rar i det hele tatt. :)

Er ellers alt bra? :) Vi håper også veldig på 12.12.12. Hadde vært skikkelig gøy!

Ja, jeg fikk iallefall svar på mye av det jeg lurte på. :) Ting som hun aldri kunne greid å gjettet seg til. :) Så føler ting er litt mer "greit" nå, når jeg vet han har det bra, hvorhenn han nå er :-)

Hehe, ja, ikke den dummeste datoen det. :)

Alt bra, men nå er jeg lei! :P Enn der? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin: 19. desember.

Uker på vei: 38+2.

Trimester: 3. og siste!

Kjønn: Gutt :babysmokk:

Utålmodig: Ja, veldig!!

Aktivitet innenfra: Lite spark, men mye bevegelse.

Bestemt navn: Jonas :hjerte:

Vektøkning: 16 kg totalt.

Vann i kroppen: Nei.

Melk i brystene: Ja.

Barnerom: Det har stått ferdig lenge :)

Strekkmerker: Nei, ingen heldigvis!

Plager: Halsbrann, energiløshet, nedpress og kynnere.

Søvn: Dårlig.. Oppe på do hver time, og problemer med å ligge godt/ få sove.

Hodet ned: Jepp.

Hodet festet: Ja :)

Sulten: Ikke noe spessielt.

Matkick: Ingenting for tiden.

Kynnere: Ja!

Tungt: Ja.

Om fødselen: Har aldri grua meg, men etter jeg hadde modningsrier her om dagen, så kan jeg ikke si at jeg gleder meg heller akkurat (gleder meg til han er ute da). Det var syykt vondt!

Humør: Litt opp og ned.. Er så sliten og lei nå, at jeg har mest lyst å gå i dvale og ikke våkne før han er ute..

Høygravid: Ja.

Neste kontroll: I morgen kl. 08:30 :)

Sykehusbaggen: Jeg er nesten ferdig med begge to :)

Mangler av utstyr: Ammepute og flaskesterilisator (eller hva det heter). Vente med å se om det blir amming eller flaske :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke lenge igjen, Lillah :hjerte: Skjønner det er tungt nå, ja! Lilletassen og jeg heier på Jonas og deg :jepp:

Nei, heldigvis ikke! :) Høres bra ut! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kynnere og nedpress gis bort! Førstemann til mølla! :sarkasme:

:klem: kanskje fødselen din er rett rundt hjørnet, Lillah? Hvordan går det med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kynner og nedpress er BRA.. var det som var grunnen til at jeg kom til igangsetting med 3 cm åpning :) Ikke gi de bort :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: kanskje fødselen din er rett rundt hjørnet, Lillah? Hvordan går det med deg?

Hadde iallefall passet meg veeldig bra! :) Joda, går stort sett greit om dagene, kveldene/ nettene som er de værste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kynner og nedpress er BRA.. var det som var grunnen til at jeg kom til igangsetting med 3 cm åpning :) Ikke gi de bort :gjeiper:

Hehe :gjeiper: Vet det sånn egentlig, men synes jeg har hatt de i evigheter. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aww.. Kjærestepus er litt søt :hjerte:

Han sier hver kveld "Må husk på å vekk meg hvis det er noe da, du trenger ikke å vente til fødselen er i gang!".

Og i natt når jeg lå våken, og han lå å sov.. Så hører jeg "snork snork snork" - "Du må vekke meg hvis du trenger hjelp til noe kjære" - "snork snork snork". :gjeiper:

Ikke bare er han snill og omsorgsfull når han er våken - han er det når han sover også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aww.. Kjærestepus er litt søt :hjerte:

Han sier hver kveld "Må husk på å vekk meg hvis det er noe da, du trenger ikke å vente til fødselen er i gang!".

Og i natt når jeg lå våken, og han lå å sov.. Så hører jeg "snork snork snork" - "Du må vekke meg hvis du trenger hjelp til noe kjære" - "snork snork snork". :gjeiper:

Ikke bare er han snill og omsorgsfull når han er våken - han er det når han sover også :)

:fnise: Så fin han er :hjerte::ler:

Hadde iallefall passet meg veeldig bra! :) Joda, går stort sett greit om dagene, kveldene/ nettene som er de værste.

Ditto nettene, ja! Husj, begynner å bli tungt her også. Føler så innmari med deg. Håper Jonas finner veien ut ganske snart, jeg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Så fin han er :hjerte::ler:

Ditto nettene, ja! Husj, begynner å bli tungt her også. Føler så innmari med deg. Håper Jonas finner veien ut ganske snart, jeg!!!

Huff, ja, slitsom disse nettene.. Meen tar det igjen med å sove langt utpå formiddagen da :P Ja, det skjønner jeg.. Ikke mange ukene igjen hos deg heller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg nylig kommet hjem, vært en tur til jordmora. :) Symfysemålene hadde gått opp fra 29 til 31 siden sist, så har heldigvis ikke stoppa opp allikevel. Hun tippa han ville komme til å bli 3400 - 3500 gram ved fødsel. Legen på 3D- UL mente rundt 3700 gram, så blir spennende å se når han kommer ut :)

Snakka litt om fødsel osv.. Og hun sa at dersom jeg ville, så kunne hun prøve å strippe meg ved neste jordmortime (om ei uke). Så får tenkte meg godt om. På en måte kunne det jo vært greit å prøvd det, så hadde det kanskje blitt baby snart, men har også hørt at det er ekstremt vondt, pluss at sjansen for at det skjer noe er litt hipp som happ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det å prøve selv, på en måte? Ikke strippe seg selv kanskje, men prøve selv å tøye å bøye? Det høres kanskje sadistisk ut :ler: Mulig jeg er sær ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det å prøve selv, på en måte? Ikke strippe seg selv kanskje, men prøve selv å tøye å bøye? Det høres kanskje sadistisk ut :ler: Mulig jeg er sær ;)

Aautsj.. ;) Du kan jo prøve når du nærmer deg, og gi meg rapport om hvordan det gikk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Aautsj.. ;) Du kan jo prøve når du nærmer deg, og gi meg rapport om hvordan det gikk ;)

Hahahahahaaaa :skratte:

EDIT: Ja, mulig jeg gjør det :lur: Jeg er gal nok, så...

Endret av Nuttapia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har ingentingen med graviditet å gjøre, men tenkte jeg kunne spre det videre :D Kjekt nå i julegavetiden :)

Hvis man går inn på Blush.no, så får man gode rabatter på det man kjøper.

Rabattkoden: allerblush2012 gir 200 kr i rabatt.

Rabattkoden: blushkk2012 gir 250 kr i rabatt.

Konkurransen på framsiden gir deg en rabattkode så du kan handle for 100 kr.

For å bruke alle rabattkodene må man legge inn 3 ulike ordrer, og fraktprisen er på 39 kr. :laugh:

-

Selv kjøpte jeg 2 julegaver til mamma innpå der. Den egentlige prisen var på 726,- men jeg betalte bare 195 kr :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var Jonas- gullet vårres blitt 39 uker :hjerte: Og vi har avtalt at vannet skal gå natt til onsdag, og at han skal komme ut tidlig på onsdagsmorgenen. Med andre ord.. Vi skal bli foreldre om 4 dager! ... Hvis jeg får det som jeg vil vel og merke ;)

Vel, uansett når tid han bestemmer seg for å komme ut, så er det ikke lenge igjen nå! Det kommer til å bli utrolig rart å skulle ta hensyn til et annet menneske 24/7. Jeg gleder meg VEEELDIG, men det kommer også til å bli rart den første tiden :) Den største utfordringen blir nok søvnen.. Jeg er et B-menneske av en annen verden. :gjeiper: Men men.. Slipper iallefall å sove bort livet mitt herretter da ;)

I dag har jeg vært en tur på et kjøpesenter, handlet litt småtteri og vært på cafè. - Også er jeg helt ferdig med julegavene!! :) Har egentlig vært ferdig ei stund, men så fortsetter jeg å kjøpe noe småtteri her og der allikevel ;)

Ellers har det meste av dagen blitt sløvet bort.. Jeg er så lat for tiden, at jeg blir sliten av meg selv! Har stort sett sittet på nett og sett film. Alene hjemme 2, så eneren i går. :) Blir ikke ordentlig jul uten å ha sett de filmene der!

Så lagde min kjære fantastisk god middag. Langtidsstekt marinert svin indrefilet med fløtegratinerte poteter og stekt sopp og paprika! :)

Nå skal jeg ta et varmt grønnsåpebad før jeg skal legge meg! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...