Gå til innhold

Lillah's graviditetsdagbok :-)


Lillah

Anbefalte innlegg

kjempefin mage har du Lillah!! Jeg er misunnelig;) Og nå er det virkelig ikke mange uker igjen! Ferdig med å kjøpe alt babyutstyr nå og begynner rommet å bli ferdig?:)

Litt skummelt med at du plutselig fikk sånn vondt og at legen begynte å snakke om blodpropp:S men det var tydeligvis ikke noe farlig for ellers hadde de sikkert funnet ut av det:) Ha en fin mandag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kjempefin mage har du Lillah!! Jeg er misunnelig;) Og nå er det virkelig ikke mange uker igjen! Ferdig med å kjøpe alt babyutstyr nå og begynner rommet å bli ferdig? :)

Litt skummelt med at du plutselig fikk sånn vondt og at legen begynte å snakke om blodpropp:S men det var tydeligvis ikke noe farlig for ellers hadde de sikkert funnet ut av det:) Ha en fin mandag:)

Aww.. Takk for det :klemmer: Rommet er ferdig, og det meste av innkjøpene er unnagjort. Mangler babycall, himmel til vugga, badebalje og div. stelleartikler som bleier, såper, oljer, kremer osv.. :) Men såå er vi i boks :-) Hva med dere? :)

Ja.. Var litt ekkelt det, men er heldigvis gått helt bort nå, så var heldigvis noe ufarlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hopp! :)

Da var det blitt mandag. :) Favorittdagen i uka for tiden.. For da er det mye å se på tv! Hotell Cæsar, Bonderomantikk, Asbjørn Brekke :hjerte: og Farmen :)

Fant ut for ei stund siden at jeg skulle prøve å lage meg vognpynt og smokkesnorer, og i dag fikk jeg den første pakken med perler, bjeller, bokstaver osv :)

Bildet under er av vognpynten:)

post-52998-0-26910900-1350924905_thumb.j

Endret av Lillah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gah.. Kjenner jeg blir litt oppgitt over NAV!

Forrige uke fikk jeg brev fra de om at utbetalingene mine blir stoppet i november, pga. jeg da har brukt opp retten til sykemelding (som er 1 år).

Ble sykemeldt i mai, var sykemeldt til 30.juli, for så å gå over til svangerskapspenger, pga. arbeidsgiver ikke kan tilrettelegge for meg..

M.a.o har jeg vært sykemeldt i 3 måneder! Ringte de, og da hadde de visst gjort en feil sa hun jeg snakka med, så det ble det ordnet opp i. :)

Og i dag fikk jeg brev fra de igjen, godkjenning på foreldrepermisjon. Har valgt 57 uker permisjon (45 til meg) og 80 % lønn, og i følge de så har jeg da permisjon fra 27/11 til 8/3.. Skal jeg liksom begynne på jobb når han er 3 mnd da??

Argh! Får ringe de igjen i morgen.. Blir bare irritert når det må være tull med alt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Surre-nav....

Var nede å leverte papirene mine ista... spent på om de går gjennom uten noe krøll.

Sist glemte de å starte utbetalingene mine. hehe. Og siden det var på samme tid som jeg fikk feriepengeutbetaling fra jobben min, og litt penger igjen på skatten så hadde jeg jo penger og oppdaget det ikke før det hadde gått et par måneder... :sjenert: skylder på ammetåka....

Men det skal sies at når jeg ringte å spurte hvor det ble av pengene mine så beklaget de veldig og pengene sto på konto neste dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterende når ting ikke går av seg selv, men at man må holde på å ringe opp for å ordne opp i rotet deres.

Spent på hvordan det blir når jeg selv skal sende inn papirene om permisjon og foreldrepenger, er forberedt på at det blir krøll, så får jeg heller bli positivt overasket om det ikke gjør det :gjeiper:

Håper alt bare er bra med deg og lille Jonas!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Surre-nav....

Var nede å leverte papirene mine ista... spent på om de går gjennom uten noe krøll.

Sist glemte de å starte utbetalingene mine. hehe. Og siden det var på samme tid som jeg fikk feriepengeutbetaling fra jobben min, og litt penger igjen på skatten så hadde jeg jo penger og oppdaget det ikke før det hadde gått et par måneder... :sjenert: skylder på ammetåka....

Men det skal sies at når jeg ringte å spurte hvor det ble av pengene mine så beklaget de veldig og pengene sto på konto neste dag.

Såpass ja.. Unødvendig med så mye tull! Skjønner at man kan gjøre en feil av og til, men etter hva jeg hører så er det MYE tull med nav :) Men de er i det minste veldig hjelpsomme når man ringer å prater med de, og det er jo bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterende når ting ikke går av seg selv, men at man må holde på å ringe opp for å ordne opp i rotet deres.

Spent på hvordan det blir når jeg selv skal sende inn papirene om permisjon og foreldrepenger, er forberedt på at det blir krøll, så får jeg heller bli positivt overasket om det ikke gjør det :gjeiper:

Håper alt bare er bra med deg og lille Jonas!

Hehe, ja du får vente å se.. :)

Jo, takk her går det bare bra :) Enn med deg og lillegull? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Woho.. Da har jeg eendelig fått startet på julegavene! Har hatt planer om det lenge, men har aldri ork til det :P Men i går fikk jeg handlet endel, så nå er jeg nesten ferdig både til pappa, søstra mi, svogeren min, 2 av tantebarna mine og sønnen til søskenbarnet mitt :) Fortsatt mange igjen, men det er da iallefall en start :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og her er bilde av jakka til hentesettet til lillegull, som min kjære mamma har strikka :) Hun har også strikka lue og holder på med buksa nå. :hjerte:

post-52998-0-53330400-1351081286_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med boffsen som har bursdag!!! :laugh:

Så flink mamma du har :jepp:

Julegaver allerede, ja! Kanskje ikke så dumt! Deilig å slippe det berømte stresset før julaften :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle også begynt på julegaver.. Men så har det vært noe surr med sykemeldinga mi hos Nav, så jeg har vært blakk en stund!! Ordna det nå da ;)

Følte bare denne kommentaren passa godt inn her nå :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med boffsen som har bursdag!!! :laugh:

Så flink mamma du har :jepp:

Julegaver allerede, ja! Kanskje ikke så dumt! Deilig å slippe det berømte stresset før julaften :fnise:

Ja, hun er veldig flink med strikkepinnene :) Og nå er også buksa og lua fiks ferdig, men det har jeg ikke sett ennå da :)

Hehe, ja.. Orker ikke tanken på å gå høygravid rundt på kjøpesentrene midt i julestria for å finne gaver til folk :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle også begynt på julegaver.. Men så har det vært noe surr med sykemeldinga mi hos Nav, så jeg har vært blakk en stund!! Ordna det nå da ;)

Følte bare denne kommentaren passa godt inn her nå :gjeiper:

Huff, så kjedelig - og unødvendig!! Men bra du har fått pengene dine nå da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da var det bare 50 dager igjen til termin! *gledeseg* :)

Er ufattelig lei av å gå hjemme nå.. Har vært sykemeldt siden mai, og kjenner jeg savner det å kunne gå på jobb. I helgene er det jo greit å gå hjemme, for da har samboer fri, men hverdagene er et ork... Ikke har jeg energi til å gjøre noe heller, så blir stort sett sittende/liggende med pcen foran meg. MEN det blir vel andre boller når lillemann kommer til verden!! :) :) :)

Har vært hos sjefen min å ordnet med permisjonen nå. Skal ha 80 % lønn for å strekke tiden lengst mulig ut - da vi ikke skal ha gullet i barnehage før august 2014. Etter endt permisjon skal jeg ha 10 uker ferie (ferien for 2012 og 2013), så begynner på jobb igjen 19. desember 2013 (1 år etter UL termin) :) Så skal pappaen ha sine 12 uker etter det :) De resterende 5 månedene får jeg jobbe kun det faste, pluss ta på meg aftenvakter om jeg jobber noe ekstra. :) Har en veldig grei sjef, som har sagt at det er mulig med tilrettelegging, slik at jeg slipper å jobbe dagvakter feks, og kan jobbe aftenvakter istedet :)

Nå er det forresten kommet snø her.. Et par måneder for tidlig synes jeg, men men... Det er greit med snø, men da må den komme noen dager før jul - og forsvinne igjen noen dager etter nyttår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...