Gå til innhold

Lillah's graviditetsdagbok :-)

Lillah

Anbefalte innlegg

Sitter på stua å ser folk gå forbi med barnevogner.. Da blir jeg ennå mer utålmodig og håper på at lillegull kommer snart! :)

I natt har jeg sovet HELE natta uten noen som helst vondter! Helt utrolig.. La oss kl. 01, og sov til kl. 12:30, kun uavbrutt med 4-5 doturer. Helt fantastisk!! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sitter på stua å ser folk gå forbi med barnevogner.. Da blir jeg ennå mer utålmodig og håper på at lillegull kommer snart! :)

I natt har jeg sovet HELE natta uten noen som helst vondter! Helt utrolig.. La oss kl. 01, og sov til kl. 12:30, kun uavbrutt med 4-5 doturer. Helt fantastisk!! :danse:

Åh, så deilig :nigo:

Lillegullet ditt kommer snart, er derfor du sov så godt i natt, skjønner du ;) *krysser fingra*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så deilig :nigo:

Lillegullet ditt kommer snart, er derfor du sov så godt i natt, skjønner du ;) *krysser fingra*

Håper det! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg store planer for dagen! Har planer om å vaske gulv, løpe i trappa og avslutte dagen med noe gubben ikke har fått på 2-3 måneder!

- For nå er jeg fødeklar!! :laugh:

Men kjenner jeg meg selv rett, så orker jeg ingen av delene.. Er jo et ork å bare reise seg fra sofaen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg store planer for dagen! Har planer om å vaske gulv, løpe i trappa og avslutte dagen med noe gubben ikke har fått på 2-3 måneder!

- For nå er jeg fødeklar!! :laugh:

Men kjenner jeg meg selv rett, så orker jeg ingen av delene.. Er jo et ork å bare reise seg fra sofaen :P

Haha :ler: Du er søt, Lillah :hjerte:

Er mange triks har jeg hørt. Alt fra inseminering og stimulering av brystvorter, til masse kanel og bringebærkapsler.. Trapper er jo alltid bra, da :Nikke: Er glad jeg har trapper i hus!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha :ler: Du er søt, Lillah :hjerte:

Er mange triks har jeg hørt. Alt fra inseminering og stimulering av brystvorter, til masse kanel og bringebærkapsler.. Trapper er jo alltid bra, da :Nikke: Er glad jeg har trapper i hus!!

Ja, kanel har jeg også hørt. Men får så helv.... til halsbrann av det. Det siste jeg hørte om var hjemmelaga rømmegrøt, men nå står allerede ribba i ovnen, så det får jeg evt. ha til gode, om det ikke skjer noe i kveld/natt ;) Ja, trapper er kjekt å ha :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kom inn i tråden av andre grunner, men dette er jo spennende!

Masse lykke til i timene/dagene som kommer Lillah :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom inn i tråden av andre grunner, men dette er jo spennende!

Masse lykke til i timene/dagene som kommer Lillah :)

Tusen takk for det! :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det blitt 12.12.12, og gullet ligger fortsatt godt plantet inni magen gitt. :P Hadde så store planer for gårsdagen, men jeg ble sittende i sofaen med pc'en på fanget ;) - Planene ble forskjøvet til i dag, men her sitter jeg fortsatt! :)

Men jeg var litt sporty i går da.. Sprang 26 runder i trappa like før jeg la meg.. Men det hjalp fint lite, ble bare andpusten og jævlig, og måtte ty til astmaspray! Har omtrent ikke rørt på meg det siste halve året....

Gah.. Kjenner jeg er litt irritert nå! Pappa har snakket ei stund om at han har lyst på ei kofte, og mamma har sagt at hun skal strikke, men hun er jo så opptatt med å strikke til barnebarn også, så kom på at jeg kunne bestille ei og gi han i julegave. Bestilte den den 12. oktober, og fikk beskjed om at jeg skulle få den om ca. 4 uker! Og i dag fikk jeg mail fra hun som driver å strikker at hun har vært dårlig, og ikke fått strikka den ennå, så jeg får den ikke til jul. Men jeg skulle få den i starten av januar...

Hun ble dårlig den 21. november, og jeg bestilte den den 12. oktober, så normalt sett skulle den vært ferdig innen hun ble syk... Jævlig irriterende, for jeg er egentlig ferdig med alt som heter julegaver nå, men føler at jeg må ut å kjøpe noe mer til han... Litt kjedelig å bare gi ei flaske vin og lakris til sin egen far på julaften liksom...

Blitt lovet at den skal komme en av de første dagene på nyåret da, men lell.. :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så irriterende da. Han har ikke bursdag snart så kan du spare kofta til det? Så sender du mannen din ut for å kjøpe en bra vin, sjokolade og kryssordblader kanskje?

Forresten så har han jo verdens beste julegave på vei også :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så irriterende da. Han har ikke bursdag snart så kan du spare kofta til det? Så sender du mannen din ut for å kjøpe en bra vin, sjokolade og kryssordblader kanskje?

Forresten så har han jo verdens beste julegave på vei også :)

Ja, veldig irriterende! Nei, han har ikke bursdag før i sommer. :/ Tenkte kanskje å printe ut et bilde av kofta da, og skrive at han får den på nyåret. Men litt kjedelig det også ;p

Ja, det er sant :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tørner det snart for meg. Er så drittlei alt at jeg ikke aner hvor jeg skal gjøre av meg!!!

Kynnere, nedpress og lurerier nærmest konstant, opp på do 2 ganger i timen.. Gubbe som snorker til den store gullmedalje.. Har ørepropper, men det hjelper ikke. I tillegg sover han urolig, og hver gang han snur seg er jeg med på "bølgen". Skal ALDRI mer ha en stor madrass!!! I tillegg er jeg drittlei av å være asosial og nesten bare sitte inne. Skulle gitt mye for å kunne dratt på jobb eller vært sosial, men alt er ett ork, og jeg har ikke overskudd til noe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tørner det snart for meg. Er så drittlei alt at jeg ikke aner hvor jeg skal gjøre av meg!!!

Kynnere, nedpress og lurerier nærmest konstant, opp på do 2 ganger i timen.. Gubbe som snorker til den store gullmedalje.. Har ørepropper, men det hjelper ikke. I tillegg sover han urolig, og hver gang han snur seg er jeg med på "bølgen". Skal ALDRI mer ha en stor madrass!!! I tillegg er jeg drittlei av å være asosial og nesten bare sitte inne. Skulle gitt mye for å kunne dratt på jobb eller vært sosial, men alt er ett ork, og jeg har ikke overskudd til noe!

:klem: Usj, skjønner godt at du er utålmodig nå, Lillah :hjerte: Det er ikke noe godt!

Hva med å invitere ei venninne eller to en kveld? Bare for å se og oppleve noen andre?

Håper du får tatt igjen litt søvn utover morgenen/dagen.

Godt du har ørepropper, det må jeg bruke også - ellers så går jeg i vinkel ;)

Heier på at Jonas bestemmer seg for å komme ut ganske så snart!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klem: Usj, skjønner godt at du er utålmodig nå, Lillah :hjerte: Det er ikke noe godt!

Hva med å invitere ei venninne eller to en kveld? Bare for å se og oppleve noen andre?

Håper du får tatt igjen litt søvn utover morgenen/dagen.

Godt du har ørepropper, det må jeg bruke også - ellers så går jeg i vinkel ;)

Heier på at Jonas bestemmer seg for å komme ut ganske så snart!!

Har en følelse for søndag/mandag, så håper det stemmer! :-) Fikk heldigvis tatt igjen den tapte søvnen i natt.. Bjørn kjøpte to typer øreplugger på apoteket.. Men i natt snorka han ikke! Og jeg sov fra kl. 00:30 til ett i dag, med kun 3 tisseturer. Herlig!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var vi kommet til 14.desember, og det er kun 10 dager igjen til juuul!! :) I går dro jeg meg selv i ørene og begynte med julevasken.. Fikk vasket og pyntet, så nå er det jul i heimen :) Og i dag har jeg bakt 8 julebrød - også har vi vært å tatt den store julehandelen! 2846 kr, takk :P Og ennå er vi ikke ferdig! Skal kjøpe kjøtt og pålegg til kjøtthandleren, datovarer og frukt&grønt litt nærmere jula :) Men veldig godt å være nesten ferdig da, slippe alt stresset rett før jul, med masse folk osv... :) Så de siste dagene synes jeg at jeg har vært effektiv! :P

Så får vi bare håpe lillegull tar turen ut før jul, så vi får feiret den hjemme. :) Har en følelse av at han kommer på søndag eller mandag, vet ikke hvorfor... Men får håpe det stemmer :-)

Ordentlig møkkavær her nå.. Blåser som bare det! + at det er snø og kaldt. :fryser: Snøen har faktisk ligget ei stund nå.. Det er uvanlig på disse trakter. Vanligvis snør det en dag, regner dagen etter, for så å fryse på og snø litt igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Håper dere får feire jula hjemme Lillah :) Med poden ute i verden!

Fant du ut av julegaven til faren din?

Ja, håper det. :) Hva er dine planer for jula da? :)

Jeg printa ut et ark med bilde av kofta, og skrev at den ikke rakk å bli ferdig, men at han får den på nyåret. :) Men har kjøpt vin, godteri og ullsokker til, slik at han får en liten gave på julaften:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var vi kommet til uke 40!!!

Har hatt en liten "konkurranse" med familien. :) De skal gjette hvilken dato han kommer ut på, og vinneren får en stor marsipangris. :gjeiper:

16.desember: Samboer.

17. desember: Svigerfar og jeg.

18. desember: Mamma og søstra mi.

20. desember: Svigermor, pappa og søskenbarnet mitt Eva.

Så får vi se om noen har rett. Håper det ;) - For da kommer han FØR jul :)

Endret av Lillah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...