Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2014 #2881 Del Skrevet 27. oktober 2014 Etter å ha sett litt for mange forskjellige tutorials på Google, så ser jeg du hadde tipset meg om denne siden. Gikk inn der og brukte noen minutter Nå går jeg på badet og finner frem "verktøyet" og øver meg på en av de hun la ut Takk Gjest Krysser fingrene for at det ser noenlunde ut tilslutt i det minste Kult, håper du legger ut i tråden etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plix Skrevet 27. oktober 2014 #2882 Del Skrevet 27. oktober 2014 (endret) Fikk ikke til å ta et bilde som viser noe, men det ble ikke så bra uansett Må nok mer øving til! Kult, håper du legger ut i tråden etterhvert. Endret 27. oktober 2014 av plix 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2014 #2883 Del Skrevet 27. oktober 2014 Picfør1.jpg Fikk ikke til å ta et bilde som viser noe, men det ble ikke så bra uansett Må nok mer øving til! Synes det ser bra ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plix Skrevet 27. oktober 2014 #2884 Del Skrevet 27. oktober 2014 (endret) Synes det ser bra ut. Kanskje, men den "skitne looken" kom likevel på et tidspunkt så det jeg da gjorde var å duse mer, og la sminken sitte litt. Ble faktisk da litt bedre. Her er det bare å øve Takker igjen for tips om den siden, selv om jeg ikke får til å herme henne helt hverken i bilder eller i virkeligheten så hadde hun greie fremgangsmåter som kan hjelpe litt på. edit: skriiveleif Endret 27. oktober 2014 av plix 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2014 #2885 Del Skrevet 27. oktober 2014 Kanskje, men den "skitne looken" kom likevel på et tidspunkt så det jeg da gjorde var å duse mer, og da sminken sitte litt. Ble faktisk da litt bedre. Her er det bare å øve Takker igjen for tips om den siden, selv om jeg ikke får til å herme henne helt hverken i bilder eller i virkeligheten så hadde hun greie fremgangsmåter som kan hjelpe litt på. Ja, jeg bruker henne som mal noen ganger selv, for hun får det til å se så enkelt ut. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunost Skrevet 27. oktober 2014 #2886 Del Skrevet 27. oktober 2014 (endret) Så bra, da kan vi løse dette sammen Hvordan går du frem? Jeg bruker Too Faced Eyeshadow Primer først, tynt lag. Lar det tørke litt, før jeg tar en kost og påfører en lys skygge over lokket. I det siste har jeg droppet det, for å se om det blir bedre uten base. Men det blir like ille uansett, så før jeg gir opp ville jeg spørre her Så etter det lyse velger jeg den fargen av skyggen jeg vil ha, og forsøker å legge den i globalen og duse godt ut. Det blir sjeldent bra uansett hva jeg gjør. Jeg gjøe omtrent det samme, bare at jeg ikke bruker primer (burde kanskje skaffe meg det). Har prøvd mange forskjellige skygger og koster, men jeg får det ikke til å bli fint uansett Tror kanskje også det har noe med øyelokkene å gjøre, for jeg klarer det ganske greit på min mor, men ikke på meg selv Edit: jeg har også prøvd mange forskjellige toturials, men får det likevel ikke til. Endret 27. oktober 2014 av Brunost 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2014 #2887 Del Skrevet 27. oktober 2014 Jeg drev og leikte meg med eyeliner igår. Ikke en god look etter en heftig konsert kvelden/natten forut, men gud så artig. Stilig! Har du prøvd deg litt på contouring? Det tror jeg hadde vært prikken over i'en for trekkene i ansiktet ditt Krever en del øving og mange youtube toturials, men med litt skygge i tinningen, nedover neseborene, under eplekinn og kjeve så hever man sminkebildet til et helt nytt nivå Dette her synes jeg faktisk er noe av det fineste du har gjort, veldig kledelig Hadde du definert bryna litt mer ville du vært helt smashing. Anonymous poster hash: d58c7...33f Enig Anonymous poster hash: fdafb...905 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2014 #2888 Del Skrevet 27. oktober 2014 Stilig! Har du prøvd deg litt på contouring? Det tror jeg hadde vært prikken over i'en for trekkene i ansiktet ditt Krever en del øving og mange youtube toturials, men med litt skygge i tinningen, nedover neseborene, under eplekinn og kjeve så hever man sminkebildet til et helt nytt nivå Anonymous poster hash: fdafb...905 Ja, jeg kan å skyggelegge, men her har bildet fått en runde i fotoeditoren pga jeg ville ha kontrastene, så skyggeleggingen er faset ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plix Skrevet 27. oktober 2014 #2889 Del Skrevet 27. oktober 2014 Jeg gjøe omtrent det samme, bare at jeg ikke bruker primer (burde kanskje skaffe meg det). Har prøvd mange forskjellige skygger og koster, men jeg får det ikke til å bli fint uansett Tror kanskje også det har noe med øyelokkene å gjøre, for jeg klarer det ganske greit på min mor, men ikke på meg selv Edit: jeg har også prøvd mange forskjellige toturials, men får det likevel ikke til. Kjenner meg veldig igjen i det du skriver, altså Får nemlig også til en fin øyenskyggelegging på andre, men på meg selv..! Det er alltid noe som ikke blir helt 100% Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunost Skrevet 28. oktober 2014 #2890 Del Skrevet 28. oktober 2014 Kjenner meg veldig igjen i det du skriver, altså Får nemlig også til en fin øyenskyggelegging på andre, men på meg selv..! Det er alltid noe som ikke blir helt 100% Ja, er rart det der. Vi får øve litt til og skrike ut hvis vi (endelig) klarer det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Enhjørning Skrevet 1. november 2014 #2891 Del Skrevet 1. november 2014 (endret) Var Tingeling igår. Dessverre ble kvaliteten dårlig da jeg ikke fant det ordentlige kameraet og lyset er dårlig. *bilde fjernet* Endret 18. januar 2015 av Enhjørning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adhara Skrevet 1. november 2014 #2892 Del Skrevet 1. november 2014 Sånn: 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest rangle Skrevet 1. november 2014 #2893 Del Skrevet 1. november 2014 (endret) Nesten hver dag sminker jeg meg med svart vinge over øyet og røde lepper: [****] Prøvde mørkerosarøde lepper idag: [****] Prøver på at det ikke skal bli for mye, men er veldig glad i leppestift Endret 3. november 2014 av rangle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest rangle Skrevet 1. november 2014 #2894 Del Skrevet 1. november 2014 Var Tingeling igår. Dessverre ble kvaliteten dårlig da jeg ikke fant det ordentlige kameraet og lyset er dårlig. Veldig pent og kjempefin form på bryna! Venter på at mine skal vokse seg ordentlig ut Sånn: Fint. Likte spesielt godt sminken under øyet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Siyha Skrevet 1. november 2014 #2895 Del Skrevet 1. november 2014 (endret) Nesten hver dag sminker jeg meg med svart vinge over øyet og røde lepper: fhfh4aa.jpg Prøvde mørkerosarøde lepper idag: fhfh1aå.jpg Prøver på at det ikke skal bli for mye, men er veldig glad i leppestift Fint ellers, men håper du skal gjøre noe med bryna? Øyenbryn har så mye å si for et ansikt, og så påtegnede er ikke fint. Endret 1. november 2014 av Siyha 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest rangle Skrevet 2. november 2014 #2896 Del Skrevet 2. november 2014 Fint ellers, men håper du skal gjøre noe med bryna? Øyenbryn har så mye å si for et ansikt, og så påtegnede er ikke fint. Huff jeg vet, venter tålmodig på dem og bruker serum flittig, men ble aldri det samme etter en dum episode og det er flere år siden :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Enhjørning Skrevet 2. november 2014 #2897 Del Skrevet 2. november 2014 Sånn: Kjempefint! Liker spesielt øyeskyggen Nesten hver dag sminker jeg meg med svart vinge over øyet og røde lepper: fhfh4aa.jpg Prøvde mørkerosarøde lepper idag: fhfh1aå.jpg Prøver på at det ikke skal bli for mye, men er veldig glad i leppestift Så pent! Veldig pent og kjempefin form på bryna! Venter på at mine skal vokse seg ordentlig ut Tusen takk Mine øyenbryn har IKKE fin naturlig form, overnappet de for noen år siden og sliter med å vokse dem ut igjen. Har lært meg teknikk for å få på fin øyenbrynssminke bare, gode produkter og litt tålmodighet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest rangle Skrevet 2. november 2014 #2898 Del Skrevet 2. november 2014 Kjempefint! Liker spesielt øyeskyggen Så pent! Tusen takk Mine øyenbryn har IKKE fin naturlig form, overnappet de for noen år siden og sliter med å vokse dem ut igjen. Har lært meg teknikk for å få på fin øyenbrynssminke bare, gode produkter og litt tålmodighet Takk:) Hva bruker du? Skulle gjerne kjøpt inn et ordentlig sett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adhara Skrevet 2. november 2014 #2899 Del Skrevet 2. november 2014 Takk alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2014 #2900 Del Skrevet 2. november 2014 Sånn: Helt nydelig du er! Så fantastisk øyeskygge! Anonymous poster hash: 803a3...0a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå