Gå til innhold

Hvordan sminker du deg?


Gjest HunterLady

Anbefalte innlegg

*borte*

Bilde tatt rett før jeg skulle legge meg, dyttet på noen røde lepper før jeg tok av meg sminken :fnise: veldig enkel 5min sminkejobb

Endret av Lizliz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest fotballflue

Bilde ttt rett før jeg skulle legge meg, dyttet på noen røde lepper før jeg tok av meg sminken :fnise: veldig enkel 5min sminkejobb

Nydelig! Hva slags leppestift bruker du?

Endret av fotballflue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lizliz: vakker dame du er. Skulle heller tro at du skulle ut med så fresh sminke istedenfor for å legge deg hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lizliz: vakker dame du er. Skulle heller tro at du skulle ut med så fresh sminke istedenfor for å legge deg hehe.

Jikes.. Dame... Om jeg ser så gammel ut burde jeg kanskje revurdere sminken ..haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Min sminke til helgens fest.

Du har så nydelige øyne, Gjest! :rodmer:

Spennende sminke rundt øynene, er det rosa? Kledelig og sprek farge, jeg forsøkte selv med rosa en gang, så ut som jeg hadde allergi :(:icon_lol:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine stueloff :jepp:

er det falske eller ekte vipper?

Fin du er stueloff!

Fin du er vennen!

Takk skal dere ha! :blomst: Fotballflue: Jeg skulle ønske de var ekte, men de er nok limt og klistra på :tongue:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har så nydelige øyne, Gjest! :rodmer:

Spennende sminke rundt øynene, er det rosa? Kledelig og sprek farge, jeg forsøkte selv med rosa en gang, så ut som jeg hadde allergi :(:icon_lol:

Takk for det. Er glade i dem selv også. Og ja, det er rosa. Et eller annet på krukke fra Gosh Cosmetics. Så øyne, rouge og munn er rosa og contour er i grå. Funker fjell, som ungene sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...