Gå til innhold

Hvordan sminker du deg?


Gjest HunterLady

Anbefalte innlegg

Etter å ha sett litt for mange forskjellige tutorials på Google, så ser jeg du hadde tipset meg om denne siden. Gikk inn der og brukte noen minutter :) Nå går jeg på badet og finner frem "verktøyet" og øver meg på en av de hun la ut :) Takk Gjest :ler2: Krysser fingrene for at det ser noenlunde ut tilslutt i det minste ;)

Kult, håper du legger ut i tråden etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk ikke til å ta et bilde som viser noe, men det ble ikke så bra uansett :P Må nok mer øving til!

Kult, håper du legger ut i tråden etterhvert.

Endret av plix
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det ser bra ut.

Kanskje, men den "skitne looken" kom likevel på et tidspunkt så det jeg da gjorde var å duse mer, og la sminken sitte litt. Ble faktisk da litt bedre.

Her er det bare å øve :) Takker igjen for tips om den siden, selv om jeg ikke får til å herme henne helt hverken i bilder eller i virkeligheten så hadde hun greie fremgangsmåter som kan hjelpe litt på.

edit: skriiveleif

Endret av plix
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje, men den "skitne looken" kom likevel på et tidspunkt så det jeg da gjorde var å duse mer, og da sminken sitte litt. Ble faktisk da litt bedre.

Her er det bare å øve :) Takker igjen for tips om den siden, selv om jeg ikke får til å herme henne helt hverken i bilder eller i virkeligheten så hadde hun greie fremgangsmåter som kan hjelpe litt på.

Ja, jeg bruker henne som mal noen ganger selv, for hun får det til å se så enkelt ut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra, da kan vi løse dette sammen :)

Hvordan går du frem?

Jeg bruker Too Faced Eyeshadow Primer først, tynt lag. Lar det tørke litt, før jeg tar en kost og påfører en lys skygge over lokket. I det siste har jeg droppet det, for å se om det blir bedre uten base. Men det blir like ille uansett, så før jeg gir opp ville jeg spørre her :)

Så etter det lyse velger jeg den fargen av skyggen jeg vil ha, og forsøker å legge den i globalen og duse godt ut. Det blir sjeldent bra uansett hva jeg gjør.

Jeg gjøe omtrent det samme, bare at jeg ikke bruker primer (burde kanskje skaffe meg det). Har prøvd mange forskjellige skygger og koster, men jeg får det ikke til å bli fint uansett :( Tror kanskje også det har noe med øyelokkene å gjøre, for jeg klarer det ganske greit på min mor, men ikke på meg selv :P

Edit: jeg har også prøvd mange forskjellige toturials, men får det likevel ikke til.

Endret av Brunost
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg drev og leikte meg med eyeliner igår. Ikke en god look etter en heftig konsert kvelden/natten forut, men gud så artig.

Stilig! Har du prøvd deg litt på contouring? Det tror jeg hadde vært prikken over i'en for trekkene i ansiktet ditt :) Krever en del øving og mange youtube toturials, men med litt skygge i tinningen, nedover neseborene, under eplekinn og kjeve så hever man sminkebildet til et helt nytt nivå :)

Dette her synes jeg faktisk er noe av det fineste du har gjort, veldig kledelig :blomst: Hadde du definert bryna litt mer ville du vært helt smashing.

Anonymous poster hash: d58c7...33f

Enig :)

Anonymous poster hash: fdafb...905

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stilig! Har du prøvd deg litt på contouring? Det tror jeg hadde vært prikken over i'en for trekkene i ansiktet ditt :) Krever en del øving og mange youtube toturials, men med litt skygge i tinningen, nedover neseborene, under eplekinn og kjeve så hever man sminkebildet til et helt nytt nivå :)

Anonymous poster hash: fdafb...905

Ja, jeg kan å skyggelegge, men her har bildet fått en runde i fotoeditoren pga jeg ville ha kontrastene, så skyggeleggingen er faset ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjøe omtrent det samme, bare at jeg ikke bruker primer (burde kanskje skaffe meg det). Har prøvd mange forskjellige skygger og koster, men jeg får det ikke til å bli fint uansett :( Tror kanskje også det har noe med øyelokkene å gjøre, for jeg klarer det ganske greit på min mor, men ikke på meg selv :P

Edit: jeg har også prøvd mange forskjellige toturials, men får det likevel ikke til.

Kjenner meg veldig igjen i det du skriver, altså :ler2: Får nemlig også til en fin øyenskyggelegging på andre, men på meg selv..! Det er alltid noe som ikke blir helt 100% :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg veldig igjen i det du skriver, altså :ler2: Får nemlig også til en fin øyenskyggelegging på andre, men på meg selv..! Det er alltid noe som ikke blir helt 100% :P

Ja, er rart det der. Vi får øve litt til og skrike ut hvis vi (endelig) klarer det :5:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Enhjørning

Var Tingeling igår. Dessverre ble kvaliteten dårlig da jeg ikke fant det ordentlige kameraet og lyset er dårlig.

*bilde fjernet*

Endret av Enhjørning
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten hver dag sminker jeg meg med svart vinge over øyet og røde lepper: [****]

Prøvde mørkerosarøde lepper idag: [****]

Prøver på at det ikke skal bli for mye, men er veldig glad i leppestift :)

Endret av rangle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var Tingeling igår. Dessverre ble kvaliteten dårlig da jeg ikke fant det ordentlige kameraet og lyset er dårlig.

Veldig pent og kjempefin form på bryna! Venter på at mine skal vokse seg ordentlig ut :trist:

Sånn:

Fint. Likte spesielt godt sminken under øyet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten hver dag sminker jeg meg med svart vinge over øyet og røde lepper: attachicon.giffhfh4aa.jpg

Prøvde mørkerosarøde lepper idag: attachicon.giffhfh1aå.jpg

Prøver på at det ikke skal bli for mye, men er veldig glad i leppestift :)

Fint ellers, men håper du skal gjøre noe med bryna? Øyenbryn har så mye å si for et ansikt, og så påtegnede er ikke fint. Endret av Siyha
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint ellers, men håper du skal gjøre noe med bryna? Øyenbryn har så mye å si for et ansikt, og så påtegnede er ikke fint.

Huff jeg vet, venter tålmodig på dem og bruker serum flittig, men ble aldri det samme etter en dum episode og det er flere år siden :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Enhjørning

Sånn:

Kjempefint! Liker spesielt øyeskyggen :)

Nesten hver dag sminker jeg meg med svart vinge over øyet og røde lepper: attachicon.giffhfh4aa.jpg

Prøvde mørkerosarøde lepper idag: attachicon.giffhfh1aå.jpg

Prøver på at det ikke skal bli for mye, men er veldig glad i leppestift :)

Så pent! :)

Veldig pent og kjempefin form på bryna! Venter på at mine skal vokse seg ordentlig ut :trist:

Tusen takk :) Mine øyenbryn har IKKE fin naturlig form, overnappet de for noen år siden og sliter med å vokse dem ut igjen. Har lært meg teknikk for å få på fin øyenbrynssminke bare, gode produkter og litt tålmodighet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefint! Liker spesielt øyeskyggen :)

Så pent! :)

Tusen takk :) Mine øyenbryn har IKKE fin naturlig form, overnappet de for noen år siden og sliter med å vokse dem ut igjen. Har lært meg teknikk for å få på fin øyenbrynssminke bare, gode produkter og litt tålmodighet :)

Takk:) Hva bruker du? Skulle gjerne kjøpt inn et ordentlig sett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn:

Helt nydelig du er! Så fantastisk øyeskygge!

Anonymous poster hash: 803a3...0a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...