Gå til innhold

Hvordan sminker du deg?


Gjest HunterLady

Anbefalte innlegg

Nesten hver dag sminker jeg meg med svart vinge over øyet og røde lepper:

Prøvde mørkerosarøde lepper idag:

Prøver på at det ikke skal bli for mye, men er veldig glad i leppestift :)

Utrolig fin eyeliner! Skulle gjerne sett nærbilde av det.

Anonymous poster hash: 803a3...0a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For en fantastisk tråd med nydelige mennesker! :D

Jeg er "elendig" på øyesminke, men har så innmari lyst til å lære så jeg suger til meg alle tips. Fikk en aha opplevelse med hun på instagram nå. :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk:) Hva bruker du? Skulle gjerne kjøpt inn et ordentlig sett

Nå blander jeg meg bare inn her, men har du prøvd å bruke øyenbrynsskygge/øyenskygge og en skrå, liten kost? Jeg overnappa brynene som fjortis, og til tross for at det er lenge siden nå, så må jeg fortsatt fylle inn flere steder for å få brynene jevne, og som jeg vil ha dem. :) For min del gir skygge+kost det mest naturlige og desidert fineste resultatet, det skal mye til å få skarpe kanter, og det er dessuten veldig lett å kontrollere mengde og eventuelt bygge opp fargen.

En annen grunn til at jeg foretrekker denne metoden, er at det er lettere å finne en farge jeg kler. Man kan mikse to ulike skygger, man kan lettere finne farger som er kalde (er det bare jeg som erfarer at f.eks. øyenbrynsblyanter ofte har en (for) varm tone?), og det finnes generelt flere farger i skyggeform.

Siden du spesifikt spurte om råd, så skriver jeg dette. Synes ellers du sminker deg fint. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Enhjørning

Takk:) Hva bruker du? Skulle gjerne kjøpt inn et ordentlig sett

Bruker en farge som passer meg fra Anastasia Beverly Hills. Har Brow Wiz, Brow Dip og et lite sett med "voks", skygge og highlighter. Det er også sånne stensiler i den lille boksen med de siste tingene, gjør det enklere å lære seg å fylle inn brynene riktig siden du bare fyller ut inne i stensilene :) Jeg endte opp med å gjøre brynene mine litt kortere da de ble så lange og tynne mtp lite hår og bytter litt på hva jeg bruker. Billion Dollar Brows er også bra men Anastasia er virkelig favoritten! Så er det en god sminkekost fra samme merket, en slik skrå en. Finnes masse tutorials på hvordan man skal fylle inn brynene, anbefaler Chloe Morello på youtube som inspirasjon for hun har de fineste øyenbrynene jeg vet om :) Etterhvert finner man sin egen måte og men er greit å ha inspirasjon og en liten guide.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var Tingeling igår. Dessverre ble kvaliteten dårlig da jeg ikke fant det ordentlige kameraet og lyset er dårlig.

Sånn:

Nesten hver dag sminker jeg meg med svart vinge over øyet og røde lepper: attachicon.giffhfh4aa.jpg

Prøvde mørkerosarøde lepper idag: attachicon.giffhfh1aå.jpg

Prøver på at det ikke skal bli for mye, men er veldig glad i leppestift :)

Så fine damer da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt nydelig du er! Så fantastisk øyeskygge!



Anonymous poster hash: 803a3...0a0

Oi! Tusen takk! Du er snill du! :blomst:

Så fine damer da!!

Takk :) Har du sminket deg i helga da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var Tingeling igår. Dessverre ble kvaliteten dårlig da jeg ikke fant det ordentlige kameraet og lyset er dårlig.

Så søt du var som Tingeling :laugh:

Nesten hver dag sminker jeg meg med svart vinge over øyet og røde lepper: attachicon.giffhfh4aa.jpg

Prøvde mørkerosarøde lepper idag: attachicon.giffhfh1aå.jpg

Prøver på at det ikke skal bli for mye, men er veldig glad i leppestift :)

Leppestift kan jo virkelig lysne opp hele ansiktet, veldig fine farger til deg, synes jeg :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi! Tusen takk! Du er snill du! :blomst:

Takk :) Har du sminket deg i helga da? :)

Nei, jeg var sminkefri, men sminket en venninne til halloweenparty da. Goth makeup.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn her sminket jeg meg for Halloween-kvelden. Leopard :)

(Brukte ingen tutorials, bare egen fantasi + sminke jeg hadde fra før, og etterlignet et bilde av en leopard)

*borte*

Endret av BeautyBox
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn her sminket jeg meg for Halloween-kvelden. Leopard :)

(Brukte ingen tutorials, bare egen fantasi + sminke jeg hadde fra før, og etterlignet et bilde av en leopard)

*snip*

Stilig! :) Du er flink

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånn her sminket jeg meg for Halloween-kvelden. Leopard :)

(Brukte ingen tutorials, bare egen fantasi + sminke jeg hadde fra før, og etterlignet et bilde av en leopard)

Så stilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn her sminket jeg meg for Halloween-kvelden. Leopard :)

(Brukte ingen tutorials, bare egen fantasi + sminke jeg hadde fra før, og etterlignet et bilde av en leopard)

Rå bra!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Utrolig fin eyeliner! Skulle gjerne sett nærbilde av det.

Anonymous poster hash: 803a3...0a0

Tusen takk :) Bruker bare kamera på tlf og sliter derfor litt med bildekvalitet

Nå blander jeg meg bare inn her, men har du prøvd å bruke øyenbrynsskygge/øyenskygge og en skrå, liten kost? Jeg overnappa brynene som fjortis, og til tross for at det er lenge siden nå, så må jeg fortsatt fylle inn flere steder for å få brynene jevne, og som jeg vil ha dem. :) For min del gir skygge+kost det mest naturlige og desidert fineste resultatet, det skal mye til å få skarpe kanter, og det er dessuten veldig lett å kontrollere mengde og eventuelt bygge opp fargen.

En annen grunn til at jeg foretrekker denne metoden, er at det er lettere å finne en farge jeg kler. Man kan mikse to ulike skygger, man kan lettere finne farger som er kalde (er det bare jeg som erfarer at f.eks. øyenbrynsblyanter ofte har en (for) varm tone?), og det finnes generelt flere farger i skyggeform.

Siden du spesifikt spurte om råd, så skriver jeg dette. Synes ellers du sminker deg fint. :)

Ja, bruker øyenskygge iblant men sliter litt med at jeg syns det ser grått ut. Har også bestilt ny enda tynnere skråkost nå og det med fargen handler nok mer om at jeg ikke har klart å finne helt riktige toner for meg. Fargene på vel alle blyanter jeg har prøvd er veldig langt fra naturlige synes jeg :/ enten grå eller for varm som du sier. Takk for råd og takk skal du ha :)

Bruker en farge som passer meg fra Anastasia Beverly Hills. Har Brow Wiz, Brow Dip og et lite sett med "voks", skygge og highlighter. Det er også sånne stensiler i den lille boksen med de siste tingene, gjør det enklere å lære seg å fylle inn brynene riktig siden du bare fyller ut inne i stensilene :) Jeg endte opp med å gjøre brynene mine litt kortere da de ble så lange og tynne mtp lite hår og bytter litt på hva jeg bruker. Billion Dollar Brows er også bra men Anastasia er virkelig favoritten! Så er det en god sminkekost fra samme merket, en slik skrå en. Finnes masse tutorials på hvordan man skal fylle inn brynene, anbefaler Chloe Morello på youtube som inspirasjon for hun har de fineste øyenbrynene jeg vet om :) Etterhvert finner man sin egen måte og men er greit å ha inspirasjon og en liten guide.

Skal se litt på den på nettet! Tror stensiler ville vært lurt for meg da ville det nok blitt lettere å få de helt like hver dag. Takk for tips :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så søt du var som Tingeling :laugh:

Leppestift kan jo virkelig lysne opp hele ansiktet, veldig fine farger til deg, synes jeg :laugh:

Så fine damer da!!

tusen takk :)

Sånn her sminket jeg meg for Halloween-kvelden. Leopard :)

(Brukte ingen tutorials, bare egen fantasi + sminke jeg hadde fra før, og etterlignet et bilde av en leopard)

Kjempekult ble det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...