Gå til innhold

Hvordan sminker du deg?


Gjest HunterLady

Anbefalte innlegg

Øvelse gjør mester sies det jo. Det jeg er fornøyd med er at jeg i en alder av 28år har skjønt skygge konseptet. Skal ha litt mørk på tippen av nesen ser jeg så den ikke er så lang. Det jeg synes er vanskelig er eyeliner og øyne føler det alltid blir så mye. Men moro! gadd ikke foundation og styr, så brukte BBkrem.

Endret av mrs.Kiara
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å, som jeg ønsker at jeg kunne bruke litt mer sminke uten at det ser fælt ut. Det er et eller annet med øynene mine som gjør at jeg kun kler en type look (lys concealer rundt hele, middels tykk brun liner på øvre lokk og maskara på øvre vipper). Selve øyesokkelene mine er ekstremt dype, og jeg har runde øyne, så jeg har en tendens til å konstant se ut som en sjokkert/bekymret zombie.

Huden min er også veldig oljete i T-sonen, så jeg føler all sminke bare smelter og "kaker" seg selv om jeg bruker primer.



Anonymous poster hash: 76d73...f8f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! I disse dager hvor alle har vippe-extensions tar jeg med mine naturlige vipper det som et stort kompliment <3 <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest earlgrey

Hverdags:

CC cream, øyenbrynsblyant og mascara

Fest:

samme som hverdags + leppestift, solpudder, eyeliner og noen ganger øyenskygge :)

Liker naturlig sminke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik sminker jeg meg hver dag. Ellers naturlige lepper

Æh, lekre vipper! Hvilke(t) produkt bruker du?

Anonymous poster hash: cb172...218

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Gjest Haaploes

Ganske enkel og grei sminke på en søndag :jepp:

Kan jeg få komme på øyenbrynkurs hos deg?

I en alder av 25 har jeg aldri nappet mine naturlig lyse bryn, men når jeg ser sånne superfine som dine, så skulle jeg ønske jeg klarte å både nappe og tegne opp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest fotballflue

Kan jeg få komme på øyenbrynkurs hos deg?

I en alder av 25 har jeg aldri nappet mine naturlig lyse bryn, men når jeg ser sånne superfine som dine, så skulle jeg ønske jeg klarte å både nappe og tegne opp...

Oi, ja, klart det! Jeg vet ikke helt hva jeg gjør da :fnise: fyller bare inn der det er "hull". Og jeg napper faktisk aldri. Eller, hvertfall ikke mer enn 2 ganger i året, for hårene vokser som regel der jeg vil ha de :eeeh:

Og takk for superhyggelig kompliment :jepp:

Endret av fotballflue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, ja, klart det! Jeg vet ikke helt hva jeg gjør da :fnise: fyller bare inn der det er "hull". Og jeg napper faktisk aldri. Eller, hvertfall ikke mer enn 2 ganger i året, for hårene vokser som regel der jeg vil ha de :eeeh:

Og takk for superhyggelig kompliment :jepp:

Hva bruker du til å fylle ut øyebrynene med? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...