Gå til innhold

Hvordan sminker du deg?


Gjest HunterLady

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Noen som har en big size sminkekost å anbefale meg?? Trenger sårt...

Til hvilket formål? Pudder?

Jeg har en stor pudderkost fra Zoeva jeg liker godt, og vet at Real Techniques også har en gigantisk en som flere er glad i :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest grenlandstuppa

Har superdårlig og sensitiv hud og hodebunn for tiden. For jeg har begynt å reagere på en hel haug med produkter, så et plutselig utbrudd av kviser kombinert med flassete og rød hud krever litt kamuflasjesminke. Men prøvd å få det til å se ut som jeg har minst mulig på, selv om det er en haug med produkter.

post-49411-0-82644500-1411993262_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har superdårlig og sensitiv hud og hodebunn for tiden. For jeg har begynt å reagere på en hel haug med produkter, så et plutselig utbrudd av kviser kombinert med flassete og rød hud krever litt kamuflasjesminke. Men prøvd å få det til å se ut som jeg har minst mulig på, selv om det er en haug med produkter.

Så flink du er! Det ser veldig naturlig ut på bildet i hvertfall.

Anonymous poster hash: bfcf9...a08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har superdårlig og sensitiv hud og hodebunn for tiden. For jeg har begynt å reagere på en hel haug med produkter, så et plutselig utbrudd av kviser kombinert med flassete og rød hud krever litt kamuflasjesminke. Men prøvd å få det til å se ut som jeg har minst mulig på, selv om det er en haug med produkter.

Nydelig.

Har selv en hud som streiker for tiden, jeg har fått en sånn oljete t-sone som jeg ikke kan huske og hatt noensinne før. Helt sjukt med tenåringshud når man er snart 40 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg måtte naturligvis gjenta Coral/Bronsje sminkningen som er min totale favoritt. Fra sliten trønderkjerring til Rockbitch på 15 minutter.

Du er kjempe flott Gjest, rocka og lekker dame :tommel: Tøff som tør å bruke såpass med sminke, synes det er stilig og kult, men jeg er litt pysete der selv :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er kjempe flott Gjest, rocka og lekker dame :tommel: Tøff som tør å bruke såpass med sminke, synes det er stilig og kult, men jeg er litt pysete der selv :P

Takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig.

Har selv en hud som streiker for tiden, jeg har fått en sånn oljete t-sone som jeg ikke kan huske og hatt noensinne før. Helt sjukt med tenåringshud når man er snart 40 år.

Noe som går eller? :fnise: Jeg har også fått masse småkviser og merkelig hud, i en alder av 45 år!

Dattra mi spurte om jeg var kommet i puberteten, haha :laugh:

Irriterende, jeg som hadde så fin hud tidligere. Ikke bruker jeg mye sminke heller, ingen endringer av produkter eller rutiner. Merkelige greier.

Anonymous poster hash: 2d50d...9d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe som går eller? :fnise: Jeg har også fått masse småkviser og merkelig hud, i en alder av 45 år!

Dattra mi spurte om jeg var kommet i puberteten, haha :laugh:

Irriterende, jeg som hadde så fin hud tidligere. Ikke bruker jeg mye sminke heller, ingen endringer av produkter eller rutiner. Merkelige greier.

Anonymous poster hash: 2d50d...9d7

Helt snålt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe som går eller? :fnise: Jeg har også fått masse småkviser og merkelig hud, i en alder av 45 år!

Dattra mi spurte om jeg var kommet i puberteten, haha :laugh:

Irriterende, jeg som hadde så fin hud tidligere. Ikke bruker jeg mye sminke heller, ingen endringer av produkter eller rutiner. Merkelige greier.



Anonymous poster hash: 2d50d...9d7

Ikke gøy, men bra å høre at andre har det på samme måte.

Huden min er bra nå :)

Men jeg fikk plutselig det jeg også kaller pubertetshud i midten av 30 årene.

Måtte begynne å tenke helt nytt både når det gjaldt sminke og hudpleie.

Og jeg fikk også høre av flere at jeg hadde gått tilbake til puberteten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke gøy, men bra å høre at andre har det på samme måte.

Huden min er bra nå :)

Men jeg fikk plutselig det jeg også kaller pubertetshud i midten av 30 årene.

Måtte begynne å tenke helt nytt både når det gjaldt sminke og hudpleie.

Og jeg fikk også høre av flere at jeg hadde gått tilbake til puberteten :)

Hvordan nytt da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan nytt da?

Huden min ble sensitiv til mye sminke, tok litt tid å finne ut nøyaktig hva jeg reagerte på.

Måtte bytte ut hudpleie, og finne ut hva som fungerte på meg. Tidligere hadde jeg bare

brukt det samme som jeg hadde likt og vært fornøyd med fra Biotherme, og det fungerte.

Men når huden endra seg fungerte det plutselig ikke lenger, har sikkert noe å gjøre med

at jeg hadde brukt de i årevis også slik at huden hadde sluttet å respondere på de.

Måtte legge om kostholdet, da jeg begynte å reagere på visse matprodukter osv.

Med andre ord måtte jeg tenke nytt på mange områder, og se om jeg klarte å finne ut

hvorfor huden min ble slik, eller om det var noe jeg kunne gjøre for å bedre den.

Og det tok sin tid, men tilslutt ble den fin igjen :) Hadde aldri trodd jeg skulle måtte

begynne slik i 30 årene når jeg absolutt ikke hadde noe problemer i tenårene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huden min ble sensitiv til mye sminke, tok litt tid å finne ut nøyaktig hva jeg reagerte på.

Måtte bytte ut hudpleie, og finne ut hva som fungerte på meg. Tidligere hadde jeg bare

brukt det samme som jeg hadde likt og vært fornøyd med fra Biotherme, og det fungerte.

Men når huden endra seg fungerte det plutselig ikke lenger, har sikkert noe å gjøre med

at jeg hadde brukt de i årevis også slik at huden hadde sluttet å respondere på de.

Måtte legge om kostholdet, da jeg begynte å reagere på visse matprodukter osv.

Med andre ord måtte jeg tenke nytt på mange områder, og se om jeg klarte å finne ut

hvorfor huden min ble slik, eller om det var noe jeg kunne gjøre for å bedre den.

Og det tok sin tid, men tilslutt ble den fin igjen :) Hadde aldri trodd jeg skulle måtte

begynne slik i 30 årene når jeg absolutt ikke hadde noe problemer i tenårene :)

Skjønner, var selv bortskjemt i tenårene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner, var selv bortskjemt i tenårene.

Er jo typisk, bortskjemte med fin hud i tenårene, så får vi det i godt voksen alder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita

Litt dårlig kvalitet, og vet ikke helt hva som skjedde med bryna, men sånn sminker jeg øynene mine :) Øyenskygge, eyeliner og mascara

Herregud for noen øyner....... :sjokkert::rodmer: (no homo)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har fra Gosh Cosmetics og den er omtrent som superlim, steikgod. Koster under hundringsen.

Nå har jeg fått brukt den en stund, og den er fantastisk god! Tusen takk for tipset. :danse:

Den sitter helt til jeg tar den bort og er ganske lett å påføre og.

Er det annen sminke fra Gosh du anbefaler og?

Anonymous poster hash: 803a3...0a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...