Gå til innhold

Hvordan sminker du deg?


Gjest HunterLady

Anbefalte innlegg

Det er ikkje så vanskeleg å leggje, men ein må teikne inn konturane med penn, elles ser det ut som om leppestiften berre sig ut rundt leppa, liksom. Eg får det til, og det blir bra, men det hever jo terskelen ein del for å gjere det kvar dag.

Er du forresten uviss på kva farge du bør ha kan eg tilrå Revlon sin Fire and Ice. Den blir tomatraud på somme, fuksia på somme. Kostar 5-6 pund, men du må få kjøpt han utanlands. Blir denne tomatraud vil truleg oransje funke, blir han fuksia vil blåraudt vere betre. (Blir fuksia på meg, eg har kald undertone sjølv om huda er gulaktig...)

Skjønnar eg godt ;)

Den høyrdes jo heilt genial ut! Då blir den sikkert fuksia på meg og :) Og det er jo ein veldig fin farge! (Og så er jo mor mi fuksiaprodusent (om det kan kallast det) :P

Kan ikkje du leggje ut eit bilete av deg? :D Er så nyfiken på korleis du ser ut! ^^,

Endret av Kjibba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønnar eg godt ;)

Den høyrdes jo heilt genial ut! Då blir den sikkert fuksia på meg og :) Og det er jo ein veldig fin farge! (Og så er jo mor mi fuksiaprodusent (om det kan kallast det) :P

Kan ikkje du leggje ut eit bilete av deg? :D Er så nyfiken på korleis du ser ut! ^^,

Nei, eg legg ikkje ut bilde på eit offentleg forum. Men du kan sende meg ein PM, så skal eg sende deg eit. Ok?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Gjest ^^,

Flytande liner er jo heilt umogleg å få til! :P

Har nokre slike leppestiftar, kan legge ut bileter, så kan du sei om det er noko eg kan gå ut i det offentlige med ;)

Nei da, ikke når du bruker den som tusj. Da er det bare å tegne på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fluttershy

Jeg har sniklest i denne tråden i lengre tid nå, så det er kanskje på tide P komme med et bidrag.

Jeg er ganske ubrukelig når det kommer til sminke egentlig. Bildene får ikke helt frem fargen på øyenskyggen, har brukt mørk og lys grønn.

Edit: la til bilder i litt bedre lys :)

Endret av Fluttershy
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grønn er virkelig din farge, Fluttershy! Og så passet den veldig godt til hårfargen din. Nydelig :)

Anonymous poster hash: 9a2a9...948

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har sniklest i denne tråden i lengre tid nå, så det er kanskje på tide P komme med et bidrag.

Jeg er ganske ubrukelig når det kommer til sminke egentlig. Bildene får ikke helt frem fargen på øyenskyggen, har brukt mørk og lys grønn.

Edit: la til bilder i litt bedre lys :)

Steinfin. Dristig, men samtidig nøytralt. Digger det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mektig imponert over dere! Håper å få tilbake sminkeinteressen min snart! Får se hvis jeg flytter i oktober, muuuulig jeg tør å legge ut bilder etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har lyst til å komme med forslag til øyesminke? Og hva jeg kan gjøre med brynene mine? De er så, buskete... Her er jeg helt usminket! Vanligvis bruker jeg bare mascara, eyeliner får jeg ikke til.

Anonymous poster hash: c9936...9aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Trappetroll

Noen som har lyst til å komme med forslag til øyesminke? Og hva jeg kan gjøre med brynene mine? De er så, buskete... Her er jeg helt usminket! Vanligvis bruker jeg bare mascara, eyeliner får jeg ikke til.

Anonymous poster hash: c9936...9aa

Kom borti anonym... Her er bildet!

post-60853-48113_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg forrige lørdag. Jeg er IKKE så brun i trynet. Av en eller annen grunn gjør telefonen meg sydenbrun når jeg tar bilder og det er dårlig lys og her var det jo helt natt. Har noe Tromborg puddergreier, øyegreier og sånn der leppegreier som ikke er leppestift.

Endret av Silfen
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg forrige lørdag. Jeg er IKKE så brun i trynet. Av en eller annen grunn gjør telefonen meg sydenbrun når jeg tar bilder og det er dårlig lys og her var det jo helt natt. Har noe Tromborg puddergreier, øyegreier og sånn der leppegreier som ikke er leppestift.

Herrefred så vakker du er, Silfen!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Meg forrige lørdag. Jeg er IKKE så brun i trynet. Av en eller annen grunn gjør telefonen meg sydenbrun når jeg tar bilder og det er dårlig lys og her var det jo helt natt. Har noe Tromborg puddergreier, øyegreier og sånn der leppegreier som ikke er leppestift.

Så pen du er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dere er så pene alle sammen, og veldig kreative med sminken. jeg tørr ikke legge ut bilde av meg selv på et offentlig forum, men til vanlig så bruker jeg bare litt consealer, pudder, tegner øynebrynene og legger på mascara. hvis det er fest, tar jeg en linje med dip liner med en liten vipp på på øyet, pluss rød leppestift.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg forrige lørdag. Jeg er IKKE så brun i trynet. Av en eller annen grunn gjør telefonen meg sydenbrun når jeg tar bilder og det er dårlig lys og her var det jo helt natt. Har noe Tromborg puddergreier, øyegreier og sånn der leppegreier som ikke er leppestift.

Pena!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom borti anonym... Her er bildet!

Jeg ville ha kjøpt Gosh Cosmetics øyebrynsett (Fåes på vita), en svartbrun volummascara og så Satin Taupe/Vanilla (Mac Cosmetics), som en begynnelse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...