Gå til innhold

Hvordan sminker du deg?


Gjest HunterLady

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg pleier ikke sminke meg noe særlig og er ganske nybegynner, trass i at jeg er en gammal røy. Men sånn er jeg just nu:

Du er så flott! Sminken ser veldig fin og naturlig ut også :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte naturligvis gjenta Coral/Bronsje sminkningen som er min totale favoritt. Fra sliten trønderkjerring til Rockbitch på 15 minutter.

post-11780-0-78140600-1409667682_thumb.j

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte naturligvis gjenta Coral/Bronsje sminkningen som er min totale favoritt. Fra sliten trønderkjerring til Rockbitch på 15 minutter.

Jeg tror vi har samme rutine når vi prøver å være Rockbitch :fnise: Det ser veldig bra ut! De røde leppene er smashing :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hææ Silfen, du ser så vakker og myk ut? Jeg trodde du skulle se ut som veldig streng og...mye større dame, basert på hvordan du omtaler deg selv i andre tråder. Nå ble jeg skikkelig overrasket!



Anonymous poster hash: 05653...d80
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hææ Silfen, du ser så vakker og myk ut? Jeg trodde du skulle se ut som veldig streng og...mye større dame, basert på hvordan du omtaler deg selv i andre tråder. Nå ble jeg skikkelig overrasket!

Anonymous poster hash: 05653...d80

Det samme tenkte jeg! Jeg hadde bilde i hodet av en helt annen type. Pen var du hvertfall :)

Liten avsporing men..

Anonymous poster hash: c3e06...aa3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier ikke sminke meg noe særlig og er ganske nybegynner, trass i at jeg er en gammal røy. Men sånn er jeg just nu:

l]

Ingen klassiske nybegynnerfeil her i alle fall. Veldig pent :) Endret av Miss Lucky
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier ikke sminke meg noe særlig og er ganske nybegynner, trass i at jeg er en gammal røy. Men sånn er jeg just nu:

attachicon.gifsminke.jpg

Hææææh?! :hakeslepp: Hvorfor skriver du at du er stygg i alle mulige tråder? Det er du absolutt IKKE.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pøh. Men jeg må innrømme at det hjelper med sminke. Skjønner forresten godt at gutter kan bli skuffet når jenter tar av pentrynet sitt, haha.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hææ Silfen, du ser så vakker og myk ut? Jeg trodde du skulle se ut som veldig streng og...mye større dame, basert på hvordan du omtaler deg selv i andre tråder. Nå ble jeg skikkelig overrasket!

Anonymous poster hash: 05653...d80

Det samme tenkte jeg! Jeg hadde bilde i hodet av en helt annen type. Pen var du hvertfall :)

Liten avsporing men..

Anonymous poster hash: c3e06...aa3

Hææææh?! :hakeslepp: Hvorfor skriver du at du er stygg i alle mulige tråder? Det er du absolutt IKKE.

Helt enig.

Anonymous poster hash: fdafb...905

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

ÅÅEH, jeg fikk ikke sett deg, Silfen!!!

Ikke jeg heller :(

Anonymous poster hash: b0600...518

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er så innmari kjipt med dere som legger ut et bilde for så å slette det rett etterpå. Kjedelig med en tråd som består av diskusjoner om bilder, når halvparten er borte. Syns det ødelegger, da kan man vel heller gå til en tråd som IKKE er en bildetråd. Kommer hit for inspirasjon, ikke for å få opp "error" hver gang jeg vil se et bilde.

Anonymous poster hash: 5f5ae...3fc

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...