Gå til innhold

Hvordan sminker du deg?


Gjest HunterLady

Anbefalte innlegg

Jeg syns det er så innmari kjipt med dere som legger ut et bilde for så å slette det rett etterpå. Kjedelig med en tråd som består av diskusjoner om bilder, når halvparten er borte. Syns det ødelegger, da kan man vel heller gå til en tråd som IKKE er en bildetråd. Kommer hit for inspirasjon, ikke for å få opp "error" hver gang jeg vil se et bilde.

Anonymous poster hash: 5f5ae...3fc

Vel, du får bidra med å legge ut bilder av deg selv og la de bli liggende du også da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns det er så innmari kjipt med dere som legger ut et bilde for så å slette det rett etterpå. Kjedelig med en tråd som består av diskusjoner om bilder, når halvparten er borte. Syns det ødelegger, da kan man vel heller gå til en tråd som IKKE er en bildetråd. Kommer hit for inspirasjon, ikke for å få opp "error" hver gang jeg vil se et bilde.

Anonymous poster hash: 5f5ae...3fc

Jeg forstår irritasjonen din, men du forstår vel at folk ikke har lyst å legge ut bilder av seg selv som skal ligge her til evig tid? Dette må den enkelte bruker få bestemme selv.

Anonymous poster hash: fdafb...905

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår irritasjonen din, men du forstår vel at folk ikke har lyst å legge ut bilder av seg selv som skal ligge her til evig tid? Dette må den enkelte bruker få bestemme selv.

Anonymous poster hash: fdafb...905

Evig tid? Her fjerner de jo bildene dagen etter omtrent.. :klo:

Anonymous poster hash: 20f71...5aa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Evig tid? Her fjerner de jo bildene dagen etter omtrent.. :klo:

Anonymous poster hash: 20f71...5aa

Nja, mine fra forrige uke er der fremdeles. Skal fjerne ganske snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest fotballflue

I dag har jeg prøvd en mørk grønnfarge, syns ikke det ble så verst. Er ikke så flink på variasjon, merker jeg. Neste gang skal jeg prøve noe litt utenfor komfortsonen :nigo:

Endret av fotballflue
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg prøvd en mørk grønnfarge, syns ikke det ble så verst. Er ikke så flink på variasjon, merker jeg. Neste gang skal jeg prøve noe litt utenfor komfortsonen :nigo:

Nydelig, men jeg liker det sterkt og intens jeg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så forbaska ufotogen. Tok ørten bileter, så dette får duge!

Sånn går eg, kvardag og fest. Eller, til fest bruker eg litt meir tid på vippene; vippetong og et lag til med mascara. Augenskugge og kajal får eg rett og slett ikkje til :( Har fått beskjed om at eg ikkje kler leppestift, så det blir ganske så kjedeleg..

Det hender slår på stortromma og har på litt ekstra solpudder under kinnbeina, men eg har lett for å sjå ut som ein transvestitt (har ikkje no imot transvestittar, men det er jo ikkje eg).

Kom gjerne med konstruktiv kritikk og tips til kva eg kan gjere for å få litt variasjon :)

Endret av Kjibba
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er så forbaska ufotogen, tok ørten bileter, så dette får duge!

Sånn går eg, kvardag og fest. Eller, til fest bruker eg litt meir tid på vippene; vippetong og et lag til med mascara. Øyenskugge og kajal får eg rett og slett ikkje til :( Har fått beskjed om at eg ikkje kler leppestift, så det blir ganske så kjedeleg..

Det hender slår på stortromma og har på litt ekstra solpudder under kinnbeina, men eg har lett for å sjå ut som ein transvestitt (har ikkje no imot transvestittar, men det er jo ikkje eg).

Kom gjerne med konstruktiv kritikk og tips til kva eg kan gjere for å få litt variasjon :)

Ikkje kle leppestift?! Med dei flotte leppene? Du har dårlege vener, altså! (Godt meint!)

Raudoransje leppestift. Merk mine ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Tigress :) Faktisk kjærasten min som seier det :P

Takk for tips, det skal eg prøve :)

Endret av Kjibba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så forbaska ufotogen, tok ørten bileter, så dette får duge!

Sånn går eg, kvardag og fest. Eller, til fest bruker eg litt meir tid på vippene; vippetong og et lag til med mascara. Øyenskugge og kajal får eg rett og slett ikkje til :( Har fått beskjed om at eg ikkje kler leppestift, så det blir ganske så kjedeleg..

Det hender slår på stortromma og har på litt ekstra solpudder under kinnbeina, men eg har lett for å sjå ut som ein transvestitt (har ikkje no imot transvestittar, men det er jo ikkje eg).

Kom gjerne med konstruktiv kritikk og tips til kva eg kan gjere for å få litt variasjon :)

Steinfin. Hva med flytende liner?? Jeg tror det kunne blitt fint, samme med en lebestift i en kald rød tone.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tusen takk Gjest ^^,

Flytande liner er jo heilt umogleg å få til! :P

Har nokre slike leppestiftar, kan legge ut bileter, så kan du sei om det er noko eg kan gå ut i det offentlige med ;)

Endret av Kjibba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Gjest ^^,

Flytande liner er jo heilt umogleg å få til! :P

Har nokre slike leppestiftar, kan legge ut bileter, så kan du sei om det er noko eg kan gå ut i det offentlige med ;)

Det er mogleg det er bildet, men det kan sjå ut som om augeloka dine går langt ned på irisen din. Flytande eyeliner kan då få deg til å sjå trøytt ut, og det er jo ikkje heilt planen. Men prøv. Om du er ny til flytande eyeliner vil eg tilrå slike pennar. HM har ein som er veldig bra i høve til prisen, fin å øve på. Eg hadde gjeve opp flytande eyeliner, men har øvd meg opp no. Du må berre øve!

Ikkje bry deg om kva kjærasten din seier - min seier at raud leppestift er for gamle damer. Eg lurer litt på kva type gamle damer han kjenner, altså. Eg tenkjer Marilyn Monroe når ein snakkar om raud leppestift, eg! Men eg kler verkeleg ikkje raud leppestift særleg godt, altså, eg har så utydelege leppekonturar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mogleg det er bildet, men det kan sjå ut som om augeloka dine går langt ned på irisen din. Flytande eyeliner kan då få deg til å sjå trøytt ut, og det er jo ikkje heilt planen. Men prøv. Om du er ny til flytande eyeliner vil eg tilrå slike pennar. HM har ein som er veldig bra i høve til prisen, fin å øve på. Eg hadde gjeve opp flytande eyeliner, men har øvd meg opp no. Du må berre øve!

Ikkje bry deg om kva kjærasten din seier - min seier at raud leppestift er for gamle damer. Eg lurer litt på kva type gamle damer han kjenner, altså. Eg tenkjer Marilyn Monroe når ein snakkar om raud leppestift, eg! Men eg kler verkeleg ikkje raud leppestift særleg godt, altså, eg har så utydelege leppekonturar.

Ja, eg har tunge augelokk, men ikkje fullt så tunge som på biletet, heldigvis. Har både flytande og penn, men er jo så slapp hud der, så då blir det så vanskeleg. Men venninna mi som er utdanna i den retningen får det jo til, så med mykje trening, må eg få det til, til slutt!

Ja det tenkjer eg og! Ikkje mange gamle damer som går med raud leppestift, ikkje som eg har sett ihvertfall. Godt mogeleg eg er heilt på jordet, men blir ikkje leppene meir definert om du har utydelige leppekonturar? Eller er det rett og slett vanskeleg å leggje?

Sambuaren min meiner at leppestift passar betre til jenter som har tynne/smale lepper, og har ikkje lyst å gå i byn med meg då, haha! Han er ihvertfall ærleg då ^^,

Men kan jo vere at eg kler betre ein varmare tone, som du seier. Og eg har berre kalde tonar i leppestiftane, - sidan eg har alltid hatt gule tenner, fram til i fjor :D

Endret av Kjibba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det tenkjer eg og! Ikkje mange gamle damer som går med raud leppestift, ikkje som eg har sett ihvertfall. Godt mogeleg eg er heilt på jordet, men blir ikkje leppene meir definert om du har utydelige leppekonturar? Eller er det rett og slett vanskeleg å leggje?

Det er ikkje så vanskeleg å leggje, men ein må teikne inn konturane med penn, elles ser det ut som om leppestiften berre sig ut rundt leppa, liksom. Eg får det til, og det blir bra, men det hever jo terskelen ein del for å gjere det kvar dag.

Er du forresten uviss på kva farge du bør ha kan eg tilrå Revlon sin Fire and Ice. Den blir tomatraud på somme, fuksia på somme. Kostar 5-6 pund, men du må få kjøpt han utanlands. Blir denne tomatraud vil truleg oransje funke, blir han fuksia vil blåraudt vere betre. (Blir fuksia på meg, eg har kald undertone sjølv om huda er gulaktig...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...