Gå til innhold

Hvordan sminker du deg?


Gjest HunterLady

Anbefalte innlegg

Gjest grenlandstuppa

Jeg tenker spesielt på bilde nr. 12 (det femte siste)

Anonymous poster hash: fdafb...905

Takk gjest, og takk AB for fin kommentar:D Bilde nr 12 tok jeg faktisk å skrev ned ptoduktene på! Skal ta bilde av det jeg skrev (det var til en tutorial)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Enhjørning

Har en hel haug med sminkestiler fra det siste halvåret som jeg vil dele:) Sminker meg sjeldent likt

Nydelig! Har savnet å se sminkebildene dine så var en veldig positiv overraskelse når jeg gikk inn i tråden her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest grenlandstuppa

Nydelig! Har savnet å se sminkebildene dine så var en veldig positiv overraskelse når jeg gikk inn i tråden her :)

Så hyggelig å bli litt savnet:) Har blitt en lang pause for meg, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk <3

Litt kjedelig med slike hooded eyes da det så å si nesten ikke er vits i å legge øyenskygge. I alle fall ikke slik øyenskygge jeg hadde ønsket..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk <3

Litt kjedelig med slike hooded eyes da det så å si nesten ikke er vits i å legge øyenskygge. I alle fall ikke slik øyenskygge jeg hadde ønsket..

Har selv gjemte øyne, og legger på skygge akkurat som det passer meg, prøv du også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv gjemte øyne, og legger på skygge akkurat som det passer meg, prøv du også.

Hos meg blir det ofte seende litt tungt ut og gjemmer liksom bort den lille fliken av øyelokk som faktisk er fremme i dagslys ;p Hender jo seg at jeg legger lys skygge der og litt skimmer i øyekroken, men noe mer har jeg aldri våget.

Kan også være det at jeg rett å slett ikke får det til. Men skal prøve å eksprimentere litt på badet i første omgang i alle fall :)

Endret av AloeVera
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hos meg blir det ofte seende litt tungt ut og gjemmer liksom bort den lille fliken av øyelokk som faktisk er fremme i dagslys ;p Hender jo seg at jeg legger lys skygge der og litt skimmer i øyekroken, men noe mer har jeg aldri våget.

Kan også være det at jeg rett å slett ikke får det til. Men skal prøve å eksprimentere litt på badet i første omgang i alle fall :)

Jeg skal lage en liten guide for å få frem hooded eyes en dag.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers takk, du gjør jo alt feil når det kommer til hooded eyes. For mye og for mørk øyenskygge, masse svart eyeliner på våtkanten osv.

Anonymous poster hash: e9df0...163

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er ikke meg som bestemmer det nei, men jeg tror heller på en utdannet makeup-artist enn deg ;)

Anonymous poster hash: e9df0...163

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...